![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stel dat mannen inderdaad homo worden door de opname van hormonen via het drinkwater. Moeten we dan ook geen spectaculaire afname zien van het aantal lesbiennes? Of krijgen die dat drinkwater niet binnen? Kunnen we lesbiennes "genezen" door hen de pil te geven? Of homo's door het testosteronsupplementen toe te dienen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat het toegenomen is staat zonder twijfel.
![]() |
![]() |
#484 | |
|
![]() Er worden wel zottere onderzoeken gedaan, hoor. Ik heb als student deelgenomen aan onderzoek rond de invloed van amfetamines op het geheugen.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verder, ik denk niet dat het gebruiken van make-up en andere stinkende parfum een evolutiestrategie van metro-versierders is, eerder een slimme zet van industriëlen die een nieuwe markt gevonden hebben bij door met synthetische vrouwelijke hormonen aangetaste mannen. Pure commerce dus. En bepaalde mensen trappen daar met hun beide voeten in, en zien dat als een " natuurlijke ontwikkeling "... ![]() Laatst gewijzigd door den dinges : 4 november 2010 om 01:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overdosis hormonen heeft invloed?
![]() |
![]() |
#488 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() niet zo moeilijk
Citaat:
Maa ik snap jou ( jullie) redenering wel hoor ... uitgaande van een totaal vervormd beeld waar homoseksuelen voor jullie halve vrouwen (verwijfden) zijn en het standaard rollenpatroon... ... alleen welke homo valt dan op die verwijfden ? Geef die ook datzelfde stereotype beeld en de zaak klopt niet.... geef hem eerder een stereotype van een macho en de zaak klopt ook niet echt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zoiets noemen ze dus toogpraat hé En gesteld dat het toegenomen is dan ben je nog mijlenver weg van de stelling |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#496 |
|
![]() Lach er maar op los. Als je uitgelachen bent, mag je me dan wat betrouwbare cijfers tonen, er rekening mee houdend dat tot pakweg dertig jaar geleden er een zwaar stigma kleefde aan homoseksualiteit. Je doet me een beetje denken aan sommige fanatieke moslims op dit forum die bij hoog en bij laag beweren dat in Islamitische landen homoseksualiteit niet voorkomt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt homo's en hetero's is alle mate, formaten, typisch-mannelijk, meer-vrouwelijk, met bierhangbuik en bijhorende tieten, noem maar op... Dus op uiterlijk ga je er alvast niet uit geraken. Misschien het geweer van schouder verwisselen en het bij gedragingen houden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want zeg nu zelf, hoe fabrikeer je een travestiet, compleet met flinke borsten en billen ? Juist, door een hormoonbehandeling. En het is bewezen dat ons drinkwater vol synthetisch oestrogenen zit, komende van de industrie, de pesticiden, en de urine van vrouwen die de pil pakken. En kijk, wat gebeurt er ? Mannen die zich beginnen schminken en parfumeren, meer en meer homos, die trouwen zelfs nu, kindjes willen adopteren, gay pride stoeten houden enz enz. Maar tussen die feiten een verband leggen is belachelijk ? |
|
![]() |
![]() |