Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 september 2010, 18:07   #501
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Common Sense Bekijk bericht
Kadootje voor Dixie!
fraude denk het niet...
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2010, 12:48   #502
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Fijn toch hoe de Moslimgemeenschappen met elkaar omgaan...

Citaat:
Bloedbad in Irak: 76 doden

Bij een reeks bomaanslagen in de Iraakse hoofdstad Bagdad zijn dinsdagavond zeker 76 doden gevallen.
De bloedigste aanslag deed zich voor op een drukke markt in Sadr City.
Oud 3 november 2010, 13:05   #503
Hoogmoed
Gouverneur

Hoogmoed's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht

typerend is:

een aanslag tegen moslims: bomauto's
een aanslag tegen de VS troepen: zelfmoord terroristen...

wat moet ik me daar bij voorstellen

Divide et impera .... Panem et circenses

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Verschiet dan niet als ze met een blauw oog thuis komen. 97% van de bevolking is geen Moslim.
Hoogmoed is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2010, 13:11   #504
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dat is één van de kwalijke bijverschijnselen van hun levensvisie.

Zij zijn hier toch slechts tijdelijk in dit tranendal en als ze zichzelf opblazen krijgen ze eeuwigdurende sex met maagdelijke druiven.... dus waarom treuren om de doden die allemaal aan het rollebollen zijn?

Heel die paradijselijke toestanden zijn psychologisch wel bruikbaar om mensen hun dagelijkse portie leed te laten verdragen, maar het lijkt me toch beter zelf initiatieven te ontwikkelen om dat leed te vermijden.
Niet zo voor de doorsnee muzelmens: liever zo rap mogelijk naar de 72 hoeren dan hier te blijven rondlummelen.

En dan verschieten ze ervan dat die islamitische landen stuk voor stuk half op invallen staan.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2010, 14:51   #505
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

De Arabische evolutie is in het jaar 700 blijven staan. Zolang de Islam bestaat zal het niet veel verder komen.
Oud 3 november 2010, 16:18   #506
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
dat is één van de kwalijke bijverschijnselen van hun levensvisie.

Zij zijn hier toch slechts tijdelijk in dit tranendal en als ze zichzelf opblazen krijgen ze eeuwigdurende sex met maagdelijke druiven.... dus waarom treuren om de doden die allemaal aan het rollebollen zijn?

Heel die paradijselijke toestanden zijn psychologisch wel bruikbaar om mensen hun dagelijkse portie leed te laten verdragen, maar het lijkt me toch beter zelf initiatieven te ontwikkelen om dat leed te vermijden.
Niet zo voor de doorsnee muzelmens: liever zo rap mogelijk naar de 72 hoeren dan hier te blijven rondlummelen.

En dan verschieten ze ervan dat die islamitische landen stuk voor stuk half op invallen staan.
Er zijn nochtans ook veel vrouwelijke zelfmoordterroristen en die hebben niet zoveel zin in een lesbisch avontuurtje met 72 seksegenoten. Zij mogen kiezen tussen een boekenbon bij de Fnac of een reep chocolade.
Oud 3 november 2010, 16:24   #507
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano Bekijk bericht
Er zijn nochtans ook veel vrouwelijke zelfmoordterroristen en die hebben niet zoveel zin in een lesbisch avontuurtje met 72 seksegenoten. Zij mogen kiezen tussen een boekenbon bij de Fnac of een reep chocolade.
De enige vrouwelijke zelfmoordterroriste waar ik over las was een palestijnse die betrapt was op overspel en de keuze kreeg tussen zelfontploffertje spelen en vermoord worden.

Verder krijgen ze ginder in het paradijselijke hiernamaals alleen maar een groen floeren kleed en mogen ze verder eeuwig aan de zijde van hun echtgenoot zitten kijken naar de eeuwigdurende floorshow die hij met zijn 72 hoertjes te berde geeft;
Geef toe: ge zou u voor minder in de lucht laten blazen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 3 november 2010, 16:30   #508
thePiano

Standaard

Citaat:
De enige vrouwelijke zelfmoordterroriste waar ik over las was een palestijnse die betrapt was op overspel en de keuze kreeg tussen zelfontploffertje spelen en vermoord worden.

Verder krijgen ze ginder in het paradijselijke hiernamaals alleen maar een groen floeren kleed en mogen ze verder eeuwig aan de zijde van hun echtgenoot zitten kijken naar de eeuwigdurende floorshow die hij met zijn 72 hoertjes te berde geeft;
Geef toe: ge zou u voor minder in de lucht laten blazen.
Soms is het toch leuker vvan een vent te zijn.
Oud 3 november 2010, 16:38   #509
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Soms is het toch leuker vvan een vent te zijn.
zeker als muzelman! alhoewel, zo continue met die maagdelijke druiven liggen te rollebollen voor eeuwig en eeuwig en eeuwig lijkt me toch ook saai.

Oud 3 november 2010, 16:46   #510
thePiano

Standaard

Citaat:
zeker als muzelman! alhoewel, zo continue met die maagdelijke druiven liggen te rollebollen voor eeuwig en eeuwig en eeuwig lijkt me toch ook saai.
Jamaar circe, die blijven geen maagd hé! Da's alleen maar den eerste keer. En dan wordt het pas echt plezant
Oud 3 november 2010, 18:16   #511
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
De Arabische evolutie is in het jaar 700 blijven staan. Zolang de Islam bestaat zal het niet veel verder komen.
²
Oud 3 november 2010, 18:26   #512
thePiano

Standaard

Citaat:
²
1,7 miljard moslims, waarvan 650.000 in België. Hoe kan je dat nog oplossen? Heb jij al ooit in je leven iemand die "gelooft" van zijn geloof kunnen afbrengen? Ik niet hoor. Zelfs mijn vrouw is religieus christen ondanks het gegeven dat ik prakizerend atheïst ben. Al wat ik zeg, alle aangebrachte argumenten en feiten dringen helemaal niet door. Religie stopt mensen in een harnas en maakt ze immuun voor alles wat er buiten hen om gebeurt. Niks aan te doen. Het is een soort virus, overdraagbaar en levensgevaarlijk voor anderen die nog niet besmet zijn.

Laatst gewijzigd door thePiano : 3 november 2010 om 18:29. Reden: Typfouten
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2010, 18:30   #513
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1,7 miljard moslims, waarvan 650.000 in België. Hoe kan je dat nog oplossen? Heb jij al ooit in je leven iemand die "gelooft" van zijn geloof kunnen afbrengen? Ik niet hoor. Zelfs mijn vrouw is religieus christen ondanks het gegveen dat ik prakizerend atheïst ben.
dat is het probleem net. het "geloven" is blijkbaar met geen middel los te krikken.

Bij de voorstelling van het boek "Islam, Kritische essays over een politieke religie" zondag op de boekenbeurs, vertelde Frits Bolkestein dus ook dat het geen zin had om de theologische basis te ondermijnen (ik blijf het proberen), maar dat men hun d�*den moest bekritizeren.

Bolkestein wordt oud: hij vergat dat het bekritizeren van de daden van een groep strafbaar is want groepsbelediging!

Ze hebben het goed voorbereid, de stichting van Eurabia.

Oud 3 november 2010, 18:34   #514
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
het "geloven" is blijkbaar met geen middel los te krikken.
Zoiets kan je alleen stellen als je de geschiedenis van de mensheid volledig ontkent.

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2010, 18:52   #515
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Zoiets kan je alleen stellen als je de geschiedenis van de mensheid volledig ontkent.
Heb je het nu over de neanderthaler of over de homo sapiens sapiens? Of ga je maar 5.771 jaar terug in de tijd toen Adam en Eva nog dinosaurussen in hun aanpalende wei hadden staan grazen?
Oud 3 november 2010, 18:56   #516
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Heb je het nu over de neanderthaler of over de homo sapiens sapiens? Of ga je maar 5.771 jaar terug in de tijd toen Adam en Eva nog dinosaurussen in hun aanpalende wei hadden staan grazen?
Ik ben atheïst. Adam en Eva horen dus niet thuis in 'geschiedenis' in tegenstelling tot dino's.

Ik doel op het feit dat godsdienst en religie altijd aan verandering onderhevig zijn, afhankelijk van de materiële omstandigheden waarin mensen leven en emancipatie die daaraan gerelateerd is.

Oud 3 november 2010, 19:22   #517
thePiano

Standaard

Citaat:
Ik ben atheïst. Adam en Eva horen dus niet thuis in 'geschiedenis' in tegenstelling tot dino's.

Ik doel op het feit dat godsdienst en religie altijd aan verandering onderhevig zijn, afhankelijk van de materiële omstandigheden waarin mensen leven en emancipatie die daaraan gerelateerd is.
Ha zo, en heb je de laatste 1300 jaar wat evolutie mogen vaststellen in het Midden-Oosten [vergeleken met het Westen bv], of valt dat wat tegen?
Oud 3 november 2010, 19:44   #518
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ha zo, en heb je de laatste 1300 jaar wat evolutie mogen vaststellen in het Midden-Oosten [vergeleken met het Westen bv], of valt dat wat tegen?
Er zijn zeker voorbeelden van mensen die zich afkeren van hun religie, 2 seconden googlen is teveel misschien?
Dionysus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2010, 20:00   #519
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Me dunkt dat er een wereld van verschil is tussen de periode voor en die na Mohammed. Dus, ja, er is evolutie.
Ik denk dat er dynamiek is tussen Soennisme, Sjiisme, Khawarij, Soefisme, Koranische, Alevitisme, Ahmaddiya enz. Dus, ja, er is evolutie.
Ik denk dat er zowel binnen als buiten de islam in de regio bijzonder veel gebeurd is en dus ja, er is evolutie.

Oud 4 november 2010, 05:29   #520
thePiano

Standaard

Citaat:
Me dunkt dat er een wereld van verschil is tussen de periode voor en die na Mohammed. Dus, ja, er is evolutie.
Ik denk dat er dynamiek is tussen Soennisme, Sjiisme, Khawarij, Soefisme, Koranische, Alevitisme, Ahmaddiya enz. Dus, ja, er is evolutie.
Ik denk dat er zowel binnen als buiten de islam in de regio bijzonder veel gebeurd is en dus ja, er is evolutie.
Ik denk dat je een letter vergeten bent. Het moet Revolutie zijn. Dan klopt het weer en komt jouw natte droom in je signatuur ook weer uit.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be