![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een hoop onnozelaars die een postje hebben gekregen van Danneels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#327 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien hij zich niet zou gedistantieerd hebben van Leonard, zou hij die andere ook verloren hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Banneling
|
![]() En waarom zou dit onnatuurlijk en overbodig zijn. Ik zie dat niet hoor. Een zaadcel bevrucht nog steeds gewoon een eicel. En overbodig, stel dat gij straks niet genoeg visjes maakt, dan zou die techniek u wel eens kunnen helpen om toch kinderen te krijgen....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Banneling
|
![]() Neen, ik begrijp u heel goed.
Alle medische onnatuurlijke, want door de mens gestuurde interventies, zijn nooit een probleem voor mensen als jullie. Enkel wanneer er een sexuele dimensie ontstaat gaan de vingertjes de lucht in en wordt het "onnatuurlijke" gehekeld. Hypocrieten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#331 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Banneling
|
![]() Als de wereld jullie haat, bedenk dan dat zij Mij vóór jullie heeft gehaat. Als jullie van de wereld waren, zou de wereld jullie als het hare erkennen en liefhebben. Maar jullie zijn niet van de wereld: Ik heb jullie uit de wereld uitgekozen, en daarom haat de wereld jullie. Bedenk wat Ik gezegd heb: “Een knecht is niet meer dan zijn meester.” Als ze Mij hebben vervolgd, zullen ze ook jullie vervolgen; en voorzover ze mijn woord ter harte hebben genomen, zullen ze ook dat van jullie ter harte nemen. Dat alles zullen ze je dus aandoen vanwege mijn naam, omdat ze Hem niet kennen die Mij gezonden heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Albrecht : 4 november 2010 om 14:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Antibiotica slikken is een onnatuurlijke wijze om te genezen.
![]() |
#339 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |
Banneling
|
![]() Al eens bij stilgestaan dat de definitie van natuurlijk constant verandert ?
De mens is een technisch wezen, en dat wilt zeggen dat ze werktuigen gebruikt om haar omgeving te manipuleren. Dat is zeer natuurlijk voor de mens. Dus wat het is het probleem ? Vuur maken zou voor u ook al onnatuurlijk zijn. Laatst gewijzigd door Tavek : 4 november 2010 om 14:12. |
![]() |
![]() |