![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Die verdomde Chinezen toch hé!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De oorspronkelijke schuldigen zijn wel de ouders van al dit soort slungels welke doorlopend gekweekt worden. Daar de opvoeding ervan merendeels aan het louter toeval en 'Allah' word toevertrouwd, kan men zich niet echt verwonderen over de omstreden resultaten. Draai het zoals je wil: Hier word nogmaals aangetoond dat 'Multiculti' het gemiddelde beschavingsniveau naar beneden haalt. Het is t'huis blijven of met de schrik op het lijf rondlopen. . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Burger
|
![]() Ja idd. Grimbergen, 't is erg hé. Amai zeg als ge uw mening hier ne keer zegt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Burger
|
![]() Sugar: gewoon een vraagje. Als dat mag van u tenminste. Waarom zou ik verantwoordelijk zijn voor de posts van iemand anders? U noemt mij steeds Sunnyboy.Ik ken deze persoon niet en indien hij uitspraken doet die u ni aanstaan : regel dat met hem hé zeg. Waarvoor mijn dank.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
In de oppositie gaan tegen de 'Islam' is U gevaarlijk blootstellen. Er zitten er hier heel wat, waarmee het zelfs zinloos is te debatteren. Vooral nu ze in de 'RKK' een nieuwe kluif denken ontdekt te hebben. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Deze week lijkt mijn driehoekvingertje een apart leven te leiden..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoezo?
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O jawel hoor, maar het feit dat uw eerste prioriteit ligt bij het bashen van de ouders is veelzeggend. Het is me trouwens ook een raadsel waarom iemand niet op straat zou mogen spelen met zijn broertje. Ik heb dat jaren gedaan.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 4 november 2010 om 16:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Wat weet jij nu van mijn prioriteiten?
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zijn nogal overduidelijk als je de volgorde van je berichten bekijkt. Deductie heet dat. Niet moeilijk hoor. Het kan natuurlijk ook zijn dat je gewoon een trol bent. Daar hou ik ook altijd rekening mee als ik forumgebruikers zie die er dergelijke walgelijke opinies op na houden.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Wie moet er volgens jou allemaal aan naast flanelcondoom?
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals, deductie. Ik kan namelijk voor mezelf denken en zelf conclusies trekken. Ik heb niet 1 of andere muftie nodig die de dingen voorkauwt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Dat is geen antwoord op mijn vraag, trol.
![]() |
![]() |