Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 4 november 2010, 00:36   #121
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
En een oude, mottige zagevent rond uw oren.

Jammer? Niet echt.
Die is niet meer nodig nu, de carriere is al gelanceerd..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2010, 04:03   #122
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Welke moeder laat nou haar kleine peuter op straat spelen? Zulke moeders lappen hun verantwoordelijkheden aan de laars.
Vooral met het vele gespuis, vooral van een bepaalde soort, die de straten onveilig maakt.
Maar daarover hebben we het niet zeker?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2010, 07:13   #123
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Welke moeder laat nou haar kleine peuter op straat spelen? Zulke moeders lappen hun verantwoordelijkheden aan de laars.
En of, kleuters die deze bekwaamheid nog niet machtig zijn, dienen niet op straat ingezet te worden. Alhoewel: Oud gedaan is soms ook jong geleerd!

Die verdomde Chinezen toch hé!!!
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2010, 07:42   #124
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Welke gedachtengang ? Ik stelde jou een vraag ? Je antwoord met een andere vraag ? Waarom ? Dat is onbeleefd, weet je ?
Maar ik stel ze nog eens : als een ventje van 10 jaar zijn klein zusje van de peutertuin haalt, en op straat aangevallen word door een slungel van 1 meter 80, dan is het de fout van ...de ouders van het klein ventje van 10 jaar ?
Anders bekeken: had die slungel een goede opvoeding genoten en geweten dat men de bezittingen van zijn naaste dient te eerbiedigen. Dat men zich bovendien ook niet vergrijpt aan de zwakkeren en kwetsbaarsten, waren de ouders van de 2 beroofde kintjes niet in de fout gegaan.

De oorspronkelijke schuldigen zijn wel de ouders van al dit soort slungels welke doorlopend gekweekt worden.

Daar de opvoeding ervan merendeels aan het louter toeval en 'Allah' word toevertrouwd, kan men zich niet echt verwonderen over de omstreden resultaten.

Draai het zoals je wil: Hier word nogmaals aangetoond dat 'Multiculti' het gemiddelde beschavingsniveau naar beneden haalt. Het is t'huis blijven of met de schrik op het lijf rondlopen.

.
Oud 4 november 2010, 10:58   #125
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mamiemee Bekijk bericht
Beste Sugar, mag ik ook zoals iedereen mijn mening hier verkondigen? Ik denk toch niet dat ik jou persoonlijk aangevallen heb he! Je zou zelfs verschieten denk ik door mijn persoonlijke ervaringen met "onze gekleurde" medemensen.
Kijk: in het kader van mijn beroep kwam ik gedurende 12 jaar in aanraking met kindjes van alle nationaliteiten. Ik kan alleen maar zeggen: schatten van kinderen. De vriendschap die ik van hen kreeg zal ik nooit vergeten. Vele van deze kindjes waren "asiel-kinderen", doch niet allemaal. Ze kwamen uit Egypte, Marokko, Turkije, Irak... sommigen zwaar beschadigd reeds op 5-6-7-jarige leeftijd. Ik heb deze kindjes gekoesterd, getracht hen heel veel liefde en aandacht te geven. En ik moet zeggen: ik kreeg heeeeel veel terug. Bij deze wil ik dan ook zeggen: bedankt lieve Kathinka, youness, shine, sabayot, souffiane, sevjan, dieudonné, missane, Mercedesse,... en degenen die ik hier niet vermeld. Ik ben echt de laatste om racist genoemd te worden maar ik blijf erbij: de enige echte "slechte" blijft voor mij 'de lange slungel'. Of die nu bruin, rood of wit is...
Ach trek het je niet aan. De moslims op dit forum kunnen hun verbittering niet wegsteken. Ze weten zelf goed genoeg hoe hun godsdienst is. Er was hier zelfs ene die niet begreep wat er mis is met geweld op kinderen. Dan kun je je wel voorstellen hoe ze denken over ongelovigen.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2010, 11:54   #126
mamiemee
Burger

Standaard

Ja idd. Grimbergen, 't is erg hé. Amai zeg als ge uw mening hier ne keer zegt.
mamiemee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2010, 12:02   #127
mamiemee
Burger

Standaard

Sugar: gewoon een vraagje. Als dat mag van u tenminste. Waarom zou ik verantwoordelijk zijn voor de posts van iemand anders? U noemt mij steeds Sunnyboy.Ik ken deze persoon niet en indien hij uitspraken doet die u ni aanstaan : regel dat met hem hé zeg. Waarvoor mijn dank.
mamiemee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2010, 13:19   #128
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mamiemee Bekijk bericht
Sugar: gewoon een vraagje. Als dat mag van u tenminste. Waarom zou ik verantwoordelijk zijn voor de posts van iemand anders? U noemt mij steeds Sunnyboy.Ik ken deze persoon niet en indien hij uitspraken doet die u ni aanstaan : regel dat met hem hé zeg. Waarvoor mijn dank.
Dat zit in hun genen: zolang je in hun sporen loopt, nederig ja knikt en U laat beroven zijt ge één goeie.

In de oppositie gaan tegen de 'Islam' is U gevaarlijk blootstellen.

Er zitten er hier heel wat, waarmee het zelfs zinloos is te debatteren.

Vooral nu ze in de 'RKK' een nieuwe kluif denken ontdekt te hebben.
Oud 4 november 2010, 16:33   #129
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Deze week lijkt mijn driehoekvingertje een apart leven te leiden..
Oud 4 november 2010, 16:37   #130
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggeman Bekijk bericht
Dat zit in hun genen: zolang je in hun sporen loopt, nederig ja knikt en U laat beroven zijt ge één goeie.

In de oppositie gaan tegen de 'Islam' is U gevaarlijk blootstellen.

Er zitten er hier heel wat, waarmee het zelfs zinloos is te debatteren.

Vooral nu ze in de 'RKK' een nieuwe kluif denken ontdekt te hebben.
Weet je wat vet cool is. Dat ze ze minachtend praten over de linkse gasten die naar hun pijpen dansen. Dan praat ze over "natuurlijk mag hem eens op bezoek komen". Dat die gasten zich niet vernederd voelen. Hier op dit forum laten moslims hun mierzoet maskertje geregeld vallen.
Oud 4 november 2010, 16:39   #131
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Deze week lijkt mijn driehoekvingertje een apart leven te leiden..
Hoezo?
Oud 4 november 2010, 16:40   #132
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Getverdamme.. Hier meldt zich weer 1 die niet alles heeft gelezen.
O jawel hoor, maar het feit dat uw eerste prioriteit ligt bij het bashen van de ouders is veelzeggend. Het is me trouwens ook een raadsel waarom iemand niet op straat zou mogen spelen met zijn broertje. Ik heb dat jaren gedaan.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 4 november 2010 om 16:42.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2010, 16:42   #133
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
O jawel hoor, maar het feit dat uw eerste prioriteit ligt bij het bashen van de ouders is veelzeggend.
Het zijn dan ook ongelovige ouders. Den duvel is er niks tegen.
Oud 4 november 2010, 16:42   #134
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
O jawel hoor, maar het feit dat uw eerste prioriteit ligt bij het bashen van de ouders is veelzeggend.
Wat weet jij nu van mijn prioriteiten?
Oud 4 november 2010, 16:45   #135
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat weet jij nu van mijn prioriteiten?
Die zijn nogal overduidelijk als je de volgorde van je berichten bekijkt. Deductie heet dat. Niet moeilijk hoor. Het kan natuurlijk ook zijn dat je gewoon een trol bent. Daar hou ik ook altijd rekening mee als ik forumgebruikers zie die er dergelijke walgelijke opinies op na houden.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
Oud 4 november 2010, 16:46   #136
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoezo?
Deze week hanteert ik een NULtolerantie...
Ofwel sneuvelen er sommigen ofwel sneuvel ik, i dont give a shit, maar het vulgair niveau en persoonlijk getreiter moet eraan..
Oud 4 november 2010, 16:47   #137
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Die zijn nogal overduidelijk als je de volgorde van je berichten bekijkt. Deductie heet dat. Niet moeilijk hoor. Het kan natuurlijk ook zijn dat je gewoon een trol bent. Daar hou ik ook altijd rekening mee als ik forumgebruikers zie die er dergelijke walgelijke opinies op na houden.
Nogmaals: wat weet jij nu van mijn prioriteiten?
Oud 4 november 2010, 16:48   #138
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Deze week hanteert ik een NULtolerantie...
Ofwel sneuvelen er sommigen ofwel sneuvel ik, i dont give a shit, maar het vulgair niveau en persoonlijk getreiter moet eraan..
Wie moet er volgens jou allemaal aan naast flanelcondoom?
Oud 4 november 2010, 16:53   #139
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nogmaals: wat weet jij nu van mijn prioriteiten?
Nogmaals, deductie. Ik kan namelijk voor mezelf denken en zelf conclusies trekken. Ik heb niet 1 of andere muftie nodig die de dingen voorkauwt.
Oud 4 november 2010, 16:54   #140
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Nogmaals, deductie. Ik kan namelijk voor mezelf denken en zelf conclusies trekken. Ik heb niet 1 of andere muftie nodig die de dingen voorkauwt.
Dat is geen antwoord op mijn vraag, trol.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be