![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1541 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1542 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1543 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Scholen mogen geen hoofddoeken verbieden Moskeeën mogen geen schoenen verbieden lijkt me cristalclear
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1544 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1545 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1546 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ho! ok! dus je bent toch voorstander van hoofddoekverbod? Dat is nieuw.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#1547 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die smiley's zet jij er welbewust! Heb jij zo'n veelvuldig gebruik van smiley's nodig om je te kunnen uitdrukken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1548 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1549 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Scholen mogen gerust hoofddoeken verbieden. Maar het is gewoon niet wijselijk. Dat is waar de discussie over gaat. Niemand ontkent dat een school kledingvoorschriften kán uitvaardigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1550 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder constateer ik dat u blijkbaar niets te vertellen heeft en dat u bijgevolg goed op weg bent u onsterfelijk belachelijk te maken. ![]() Ik wil u toch een vraag stellen. Waarom moet ik mijn schoenen uitdoen in een moskee en waarom wil de moslim op school zijn hoofddoek niet uitdoen,terwijl er een verbod op is , dit terwijl beide activiteieten toch tot "de regels" behoren ? Laatst gewijzigd door Pericles : 6 november 2010 om 10:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1551 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of het al dan niet "wijselijk " is , is aan de school om uit te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1552 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb mij bedacht.
Ik wil te paard de moskee binnen. Gelieve de regels te veranderen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1553 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
a) onderwijs wordt door de overheid ingericht en gefinancierd en is gericht op het vervullen van de leerplicht waaraan iedereen onderworpen is. b) het staat iedereen vrij zijn godsdienst te beleiden en organiseren en daarbij de regels van die godsdienst in acht te nemen. De overheid bemoeit zich daar niet mee. ten gronde: me dunkt dat de moderatie een zware fout heeft gemaakt door mensen die in het verleden aangetoond hebben dat ze niet op dit forum komen om te debateren of discussiëren en die zware fouten tegen de regels hebben gemaakt, opnieuw toe te laten. Ik vraag me af waartoe regels dienen als men ze dan achteraf niet toepast en waarom deze mensen opnieuw worden toegelaten en anderen niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#1554 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1555 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is hier vrijheid van inrichting van onderwijs . Er is alleen leerplicht en de verplichting de eindtermen te halen. Dat de moslims scholen oprichten waar de hoofddoek verplicht is. Niemand kan hen dat beletten. Anders moeten ze de regels volgen en de hoofddoek afdoen. U vertelt hier toch wel gigantische onzin hé kerel. En u bent kabinetsmedewerker geweest . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1556 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik neem mijn onafscheidelijk hangbuikzwijntje mee. Er staat nergens vermeld dat die niet binnenmag.
![]() |
![]() |
![]() |
#1557 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1558 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat moet je er wél bijzeggen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 6 november 2010 om 11:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1559 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En ten gronde gaat het over de vraag waarom men drempels opwerpt terwijl het veel verstandiger is drempels weg te werken. Als men jonge islamitische vrouwen wil helpen bij hun emancipatie, is het slim om de toegang tot onderwijs en de arbeidsmarkt zo makkelijk mogelijk te maken. Dat is de cruciale stelling. Het feit dat men ervoor kiest om de toegang tot onderwijs en arbeidsmarkt te onderwerpen aan extra voorwaarden (die voordien niet golden) is tekenend en bijzonder dom.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 6 november 2010 om 11:05. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1560 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En anders blijft de hoofddoek af. Men moet tolerant zijn , akkoord. Maar tolerant zijn tegenover diegenen die de intolerantie prediken, leidt tot zelfvernietiging. En dat kan toch niet de bedoeling zijn. Laatst gewijzigd door Pericles : 6 november 2010 om 11:12. |
|
![]() |
![]() |