![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2341 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2342 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2343 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Flippend rund past zich aan aan uw niveau. Dat zie je toch?
![]() |
![]() |
![]() |
#2344 |
Banneling
|
![]() Waar gaan de kinderen die van thuis uit een hoofddoek op moeten les krijgen als het hoofddoekverbod een algemene regel zou worden ?... Zoals de paar rechtse pipo's hier willen waarschijnlijk in moslimscholen of thuis . |
![]() |
![]() |
![]() |
#2345 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik wil best wel zèlf nog kunnen kiezen uit een brede waaier aan scholen met ieder hun eigen pedagogisch project of waardenschalen. Ik vind vooral niet dat de staat (buiten het staatsonderwijs) zich daar in mag moeien. Ze kunnen de eindtermen bepalen in ruil voor hun subsidies. Maar verder wil ik toch wel dat de schoolnetten hun eigen zelfstandige keuzes kunnen blijven maken;
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2346 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar waarom zou dit het verkeerde land zijn voor mij? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2347 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2348 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2349 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Iran hebben ze speciale bussen waar de vrouwkes achteraan apart mogen zitten in aparte aanhangwagens. Ik heb daar geen enkel probleem mee. Ik heb wèl een probleem als ikzelf in het achterste compartiment van de tram moet gaan zitten omdat ik in de rest van de tram wordt belaagd door testosteronboykes met een steekmes.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2350 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja OK ik heb "ze moeten dan maar hun eigen lessen inrichten" samengevat naar "islamitische scholen".
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2351 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige manier om ze duidelijk te maken dat de wetten en regels van de maatschappij, boven hun religieuse regels staan in ons land. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2352 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Scholen zonder verbod, idem. Geldt dit ook voor al het andere dat in een schoolreglement staat? Niets meer wijzigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2353 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het lijkt me nogal moeilijk om alle kinderen met platte pootjes uit te rusten omdat ons geloof verplicht dat we enkel met andere platte pootjes mogen omgaan? Bovendien is het nodig dat we platte pootjes dragen zodat we herkenbaar zijn en mekaar niet lastig vallen. Je kent dat wel. Sommigen van ons geloof zijn namelijk gewoon om anderen die geen herkenbare tekenen van ons geloof dragen gewoon een kopje kleiner te maken. Hebben ze uit de koran gehaald. Ze moeten wèl wachten tot onze feestdagen over zijn voordat ze daaraan mogen beginnen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 7 november 2010 om 19:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2355 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik luister.... Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2356 | |
Banneling
|
![]() Dan moet ik hier weer quotes gaan opzoeken.
OK, als ik het doe wanneer ik meer tijd heb? Citaat:
Anderen draaien rond de hete brei. Denk maar aan de vraag wat belangrijker is, studeren en werken of (een verbod van) de hoofddoek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2357 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn voorstel is gewoon om alles te laten zoals het is. Iedereen moet het schoolreglement volgen. Ook de islam. En als alles blijft zoals het is mogen scholen hun reglement aanpasen als zij dat nodig achten. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2358 |
Banneling
|
![]() En onze religieuze schoolregels staan boven deze wet ? Laat me niet lachen .... Geen moslimscholen AUB en zeker geen onderwijs thuis , kinderen moeten bescherming krijgen tegen de godsdienstwaanzin en de racistische zwijnen .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2359 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een algemeen hoofddoekverbod op school in Belgie zoals in Frankrijk is de beste keuze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2360 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik voel me helemaal geen "redder in nood" voor meisjes die het vertikken zich aan te passen; Dat ze dan bij mama maar leren hoe ze couscous moeten maken, meer zullen ze toch niet nodig hebben.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 7 november 2010 om 19:32. |
|
![]() |
![]() |