![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1481 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#1482 |
|
Gouverneur
|
jawel zenne, maar je reageert er toch op? Dus op eender welke wijze dat ik het bedoelt heb, heb ik je in actie doen schieten. Opdracht vervult.
Laatst gewijzigd door openeye : 8 november 2010 om 08:45. |
|
|
|
|
|
#1483 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#1484 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#1485 |
|
|
dubbel
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. Laatst gewijzigd door EddyBal : 8 november 2010 om 11:00. |
|
|
|
|
|
#1486 |
|
|
Waarom? Je kan dat toch net zo goed omdraaien??
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
|
|
|
|
#1487 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1488 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1489 |
|
Banneling
|
Ik plooi mij niet naar de richtlijnen van Rome, maar naar de H. Traditie.
|
|
|
|
|
|
#1490 |
|
Schepen
|
|
|
|
|
|
|
#1491 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1492 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ik ben geen aanhanger van Alexandra Colen, maar uw pleidooi om iedereen die een andere mening heeft dan de uwe uit de partij te gooien vind ik ook maar niks. If anything zou ik het aangemoedigd willen zien dat volksvertegenwoordigers e.d. zich in het algemeen veel minder van de partijlijn aantrekken en veel meer van hun eigen overtuiging (en die van hun kiezers). Wie weet, misschien krijgen we dan ooit nog wel eens echte volksvertegenwoordigers ipv nutteloze partijslaven die enkel op het knopje duwen dat vooraf door de partijtop / frcatieleider bepaald werd. Daarnaast denk ik dat de kiezers van Colen haar voor een groot stuk zullen volgen in haar mening terzake. (Het is niet bepaald alsof ze er een geheim van maakt dat ze naar hedendaagse normen een zeer conservatief katholiek is). En dan lijkt het mij logisch dat zij de mening van haar kiezers vertegenwoordigt. |
|
|
|
|
|
|
#1493 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1494 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1495 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1496 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1497 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 8 november 2010 om 20:57. |
|
|
|
|
|
|
#1498 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1499 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#1500 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Volgens deze persoon zou er intern nogal wat gerommel en geruzie zijn omtrent de Leonard verdedigers, maar was het moeilijk voor de partijtop om op dit moment deze extremistische katholieken te lozen. Zelf heb ik weinig twijfel over het lot van het VB als zij zich in de publieke opinie gaat opwerpen als verdedigers van kindermisbruikers. De achterban van het VB mort en dit heeft zeker electorale gevolgen. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 8 november 2010 om 21:19. |
|
|
|
|