Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 november 2010, 08:41   #1481
Hot Marijke
Staatssecretaris

Hot Marijke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Ik vind nu ook wel niet dat bvb websites als facebookofsex.com het summum van nieuwe cultuur zijn, waar een batterij van 1000 mannen permanent zich zitten af te trekken voor hun webcam ?? Laten we zeggen naar immanente bedreigingen toe, is die cybersex wel echt veilig te noemen, maar enfin. Bovendien is het zeker een oplossing voor gefrusteerde priestertjes die daar alles kunnen zien wat ze anders moeten van dromen.
Maar ik heb toch de indruk dat om de woorden van BDW te citeren, de slinger van faucault van een situatie van 'sexuele constipatie' slingert naar een situatie van sexuele diarree... De twee extremen zijn nogal ziekelijk te noemen. Ergens tussenin zal wel het goeie pad liggen
Dat is een kwestie van standpunt. Iedereen heeft de vrijheid om sex te beleven zoals hij/zij dat zelf wenst, zolang er geen minderjarigen of criminaliteit in het spel is. En niemand heeft het recht om zijn/haar standpunten op te dringen aan een ander.

Hot Marijke

A Day without Sex is a Day without Sunshine
Hot Marijke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2010, 08:43   #1482
openeye
Gouverneur

openeye's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Ik denk dat je beter een paar van mijn eerdere posts leest voor je probeert wijze levenslessen te geven. Ironie spotten, het is blijkbaar niet iedereen gegeven.
jawel zenne, maar je reageert er toch op? Dus op eender welke wijze dat ik het bedoelt heb, heb ik je in actie doen schieten. Opdracht vervult.

Laatst gewijzigd door openeye : 8 november 2010 om 08:45.
openeye is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2010, 08:46   #1483
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door openeye Bekijk bericht
jawel zenne, maar je reageert er toch op?
Oh, je hebt gewoon wat aandacht nodig. Je hebt ze gekregen. Prettige dag verder.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2010, 08:47   #1484
openeye
Gouverneur

openeye's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Oh, je hebt gewoon wat aandacht nodig. Je hebt ze gekregen. Prettige dag verder.
Ik voel me echt veel beter nu...
openeye is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2010, 10:59   #1485
EddyBal

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

dubbel
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.

Laatst gewijzigd door EddyBal : 8 november 2010 om 11:00.
EddyBal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2010, 10:59   #1486
EddyBal

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Dit is ook niet echt de vrouwvriendelijke quote van de week
Waarom? Je kan dat toch net zo goed omdraaien??
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2010, 11:29   #1487
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inno Bekijk bericht
Ik heb even gegoogeld en op de eerste pagina vind ik er zelf al 2, en het is zelf die borremans niet. Jouw propaganda is mislukt.
Mag je zeggen wie er op dit moment nog meer vast zitten.

Let wel, een voorwaardelijke straf/taakstraf is NIET vastzitten.
Eberhard Leclerc is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2010, 19:02   #1488
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
Je bevestigt precies wat ik bedoel. Jullie willen gewoon terug naar the good old days van het ongebreidelde fanatisme: the Power and the Glory. Ik vrees voor jou dat die tijd nooit meer terugkomt. Hoe dan ook, veel plezier in jouw hypocriete schijnwereld!
Het gaat helemaal niet om power and the glory. Toch bedankt, ik ga proberen zoveel mogelijk plezier te beleven in mijn hypocriete schijnwereld.
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2010, 19:27   #1489
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
ik vind dat eigenlijk niet grappig, eerder heel erg zielig hoe sommigen, anno 2010, zich nog steeds plooien naar de richtlijnen van dat "bejaardentehuis" (hoe ga je anders een verzameling stokoude, meestal seniele ventjes noemen) in Rome.
Ik plooi mij niet naar de richtlijnen van Rome, maar naar de H. Traditie.
Albrecht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2010, 20:28   #1490
schaduwpremier
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
En dus nogmaals: wat is er walgelijk aan hun standpunt(en)?
onnozelaar!
schaduwpremier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2010, 20:42   #1491
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is een kwestie van standpunt. Iedereen heeft de vrijheid om sex te beleven zoals hij/zij dat zelf wenst, zolang er geen minderjarigen of criminaliteit in het spel is. En niemand heeft het recht om zijn/haar standpunten op te dringen aan een ander.
Dat is jouw standpunt, dat je aan ons opdringt.
Albrecht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2010, 20:50   #1492
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
.
Kan iemand mijn zienswijze weerleggen met een gefundeerde argumentatie?
Ik denk dat u een verbinding mist tussen mening van Alexandra Colen en mening van de partij Vlaams Belang.

Ik ben geen aanhanger van Alexandra Colen, maar uw pleidooi om iedereen die een andere mening heeft dan de uwe uit de partij te gooien vind ik ook maar niks.

If anything zou ik het aangemoedigd willen zien dat volksvertegenwoordigers e.d. zich in het algemeen veel minder van de partijlijn aantrekken en veel meer van hun eigen overtuiging (en die van hun kiezers). Wie weet, misschien krijgen we dan ooit nog wel eens echte volksvertegenwoordigers ipv nutteloze partijslaven die enkel op het knopje duwen dat vooraf door de partijtop / frcatieleider bepaald werd.

Daarnaast denk ik dat de kiezers van Colen haar voor een groot stuk zullen volgen in haar mening terzake. (Het is niet bepaald alsof ze er een geheim van maakt dat ze naar hedendaagse normen een zeer conservatief katholiek is). En dan lijkt het mij logisch dat zij de mening van haar kiezers vertegenwoordigt.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2010, 20:52   #1493
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je bevestigt precies wat ik bedoel. Jullie willen gewoon terug naar the good old days van het ongebreidelde fanatisme: the Power and the Glory. Ik vrees voor jou dat die tijd nooit meer terugkomt. Hoe dan ook, veel plezier in jouw hypocriete schijnwereld!
Neen, de "power" noch de "glory" interesseert ons, traditionele katholieken. Wel het geloof. Zoals Inno heel terecht opmerkt, zien de modernisten dat ze hoe langer hoe meer hun ogenschijnlijk gelukte staatsgreep tot los zand zien veranderen. Het maakt hen angstig, woedend en ook radeloos. Daarom gaan ze wat in het rond schoppen. Traditionele katholieken houden vast aan het geloof dat ons werd overgeleverd. Slechts daar is het ons om te doen, nl. dat wij weer gewoon katholiek kunnen zijn in de katholieke Kerk.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2010, 20:54   #1494
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Iedereen heeft het recht een bepaald standpunt daarover in te nemen. En dus ook een menig te hebben die niet de uwe is. Ik mag dan ook mijn mening verkondigen en zelfs mensen aanzetten om eens over dat alles na te denken. Dwingen doe ik niet. Wel aanbieden.
Oud 8 november 2010, 20:54   #1495
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Of:

hoever moeten we van het eigenlijke onderwerp afdwalen om Jan van den Berghe in een slecht daglicht te kunnen stellen?

Heel ver, zo blijkt.

Paulus.
De topic werd gestart door Hot Marijke, niet door JVDB.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2010, 20:56   #1496
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
De topic werd gestart door Hot Marijke, niet door JVDB.
En?
Oud 8 november 2010, 20:56   #1497
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
Daarnaast denk ik dat de kiezers van Colen haar voor een groot stuk zullen volgen in haar mening terzake. (Het is niet bepaald alsof ze er een geheim van maakt dat ze naar hedendaagse normen een zeer conservatief katholiek is). En dan lijkt het mij logisch dat zij de mening van haar kiezers vertegenwoordigt.
A.C. doet zich soms wel eens anders voor dan ze IRL is.

Laatst gewijzigd door filosoof : 8 november 2010 om 20:57.
Oud 8 november 2010, 20:58   #1498
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
En?
Ga dan eens na of de topic zo ver afdwaalt.
Oud 8 november 2010, 21:16   #1499
Hot Marijke
Staatssecretaris

Hot Marijke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat u een verbinding mist tussen mening van Alexandra Colen en mening van de partij Vlaams Belang.

Ik ben geen aanhanger van Alexandra Colen, maar uw pleidooi om iedereen die een andere mening heeft dan de uwe uit de partij te gooien vind ik ook maar niks.

If anything zou ik het aangemoedigd willen zien dat volksvertegenwoordigers e.d. zich in het algemeen veel minder van de partijlijn aantrekken en veel meer van hun eigen overtuiging (en die van hun kiezers). Wie weet, misschien krijgen we dan ooit nog wel eens echte volksvertegenwoordigers ipv nutteloze partijslaven die enkel op het knopje duwen dat vooraf door de partijtop / frcatieleider bepaald werd.

Een partij dient wel op één lijn te staan. Langs de ene kant waarschuwt Filip de homo's dat de Islam anti-homo is en heeft hij waarering voor wijlen homo Pim Fortuyn. Langs de andere kant is Alexandra een notoire homo-haatster. Dat er in sommige standpunten van een partij onderlinge verschillen zijn is aanvaardbaar, maar een totaal tegenstrijdige stellingname, dat kan niet, het maakt een partij ongeloofwaardig.

Hot Marijke

A Day without Sex is a Day without Sunshine
Hot Marijke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2010, 21:18   #1500
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daarnaast denk ik dat de kiezers van Colen haar voor een groot stuk zullen volgen in haar mening terzake.
Een niet onbelangrijk (dubbelmandaat) VBer vertrouwde me dit weekeinde toe dat deze A. Coolen 'om te kotsen' vond. Mevrouw zelf én haar mening, wel te verstaan.

Volgens deze persoon zou er intern nogal wat gerommel en geruzie zijn omtrent de Leonard verdedigers, maar was het moeilijk voor de partijtop om op dit moment deze extremistische katholieken te lozen.

Zelf heb ik weinig twijfel over het lot van het VB als zij zich in de publieke opinie gaat opwerpen als verdedigers van kindermisbruikers.

De achterban van het VB mort en dit heeft zeker electorale gevolgen.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 8 november 2010 om 21:19.
Eberhard Leclerc is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be