Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 8 november 2010, 17:17   #2781
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Droom lekker verder over corrupte en schijnheilige Christenen, over gewetenloze machtsbeluste geldwolven en aan anti-intellectuele en onbeschaafde racisten, die conspireren om beleid te ontwikkelen dat overduidelijk moet dienen om hun kleinzielige eigenbelang te behartigen. Het zal geen leuke tijd worden. Een tijd vol fascistoïde tendenzen en extreem nationalistische sympathieën. Een tijd waarin bevolkingsgroepen tegen elkaar worden opgezet. Een tijd waarin andere partijen zich laten chanteren door extreem rechts en zichzelf wensen te bewijzen aan het uiterst rechtse gedachtegoed om hun postjes veilig te stellen .
maar nee jongen! niet zo'n zwartkijker scenario.

Zoals overal gaat islam gewoon winnen en dan wordt het hier een islamparadijs zoals dat waar jullie ouders uit gaan lopen zijn! Alleen: dan is er verder niks meer om naartoe te vluchten. Jammer maar helaas!

(en ik ben dan al lekker dood, dus jullie kunnen het dan helem�*�*l zelf gaan oplossen. Net zoals je nu zèlf geeneens een eigen islamitisch schooltje kan organizeren! Gut! in feite wil ik dan eens komen piepen... Alhoewel, je hebt de ZUS zones in Frankrijk en in feite in �*lle West Europese steden zijn er al gebieden waar het islam paradijs zich aan het ontwikkelen is. Zelfs in Frankrijk regelmatig met nachtelijke vreugdevuren en zo. Mooi om zien naar het schijnt)

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 8 november 2010 om 17:20.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2010, 17:17   #2782
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Neen. Ik ga het nog één keer herhalen voor u:

Mijn voorstel is gewoon om alles te laten zoals het is. Iedereen moet het schoolreglement volgen. Ook de islam.

En als alles blijft zoals het is mogen scholen hun reglement aanpasen als zij dat nodig achten.

Paulus.
Arti is er als de kippen bij om het weer in een andere richting te sturen....
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2010, 17:18   #2783
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Droom lekker verder over corrupte en schijnheilige Christenen, over gewetenloze machtsbeluste geldwolven en aan anti-intellectuele en onbeschaafde racisten, die conspireren om beleid te ontwikkelen dat overduidelijk moet dienen om hun kleinzielige eigenbelang te behartigen. Het zal geen leuke tijd worden. Een tijd vol fascistoïde tendenzen en extreem nationalistische sympathieën. Een tijd waarin bevolkingsgroepen tegen elkaar worden opgezet. Een tijd waarin andere partijen zich laten chanteren door extreem rechts en zichzelf wensen te bewijzen aan het uiterst rechtse gedachtegoed om hun postjes veilig te stellen .
Anti intelectueel ?
De islam heeft in 1000 jaar geen enkele vooruitgang geboekt.
Geiten neuken ja , maar voor de rest.

Laatst gewijzigd door Pericles : 8 november 2010 om 17:19.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2010, 17:19   #2784
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Is dit Nederlands?
In ieder geval, met uw bombastisch taalgebruik zijn volgens mij in verhandelingen nooit hoge toppen geschoren.
Juist ja. De taal moet "gekend" zijn, maar "niet al te moeilijk" want dan probeert men intelligent over te komen enzo.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2010, 17:20   #2785
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar vent toch! Het is echt eenvoudig, de gratis centjes zijn op, en dus moet je werken voor de kost.Ge vindt dat precies niet zo leuk maar is echt wel de bedoeling hoor. Die realiteit stoort vooral wie liever niet werkt, maar wel graag een comfortabel leven heeft en dit als verworven recht ziet. Zeker, maar zelf moet je er vooral ook wat voor doen, komaan flink zijn!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2010, 17:20   #2786
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Anti intelectueel ?
De islam heeft in 1000 jaar geen enkele vooruitgang geboekt.
Iran heeft de snelst groeiende en, if memory serves, ook de grootste relatieve output qua wetenschappelijke papers.

Ik doel hier vooral op elektronica, biotechnologie en andere exacte wetenschappen.
Oud 8 november 2010, 17:20   #2787
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Uiteraard ben jij daar geen voorstander voor.
Dan kunnen de elitaire scholen geen uniform meer opleggen.
Dan kan je die kinderen niet meer onderscheiden van het gepeupel.
Zoals jullie moslima's willen onderscheiden van de vrouwen van de ongelovige honden? Met een hoofddoekje...
Oud 8 november 2010, 17:21   #2788
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Iran heeft de snelst groeiende en, if memory serves, ook de grootste relatieve output qua wetenschappelijke papers.

Ik doel hier vooral op elektronica, biotechnologie en andere exacte wetenschappen.
Iran? Flink zeg! Hebben ze die modderpoel al gevonden waar de zon in onderging volgens Allah?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2010, 17:21   #2789
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Alé gij . Ge kunt lezen. Tof. Hoop je daar ook iets mee te verdienen ?
Ik heb meer gestudeerd dan jij.
Zowel gemeten in uren als in jaren is dat een zeer discutabele uitspraak. Ik zit in m'n achtste jaar unief, waarvan vijf jaren geslaagd met grote onderscheiding.
Citaat:
Ik ga u een goede raad geven;
Werk aan uw eigendunk.
Ik heb daarnet de door u opgestarte discussies eens bekeken, en ik moet toegeven dat ik onder de indruk ben van uw palmares. De enige topics die niet bulkten van de smileys, waren topics die u opende met welgeteld een enkele zin. Niet de meest inzichtsvolle zinnen of gedachten, maar alle begin is moeilijk.

Als u denkt dat mijn eigendunk misplaatst is, vergelijk mijn topics (Mehsud) en (Deregulering internationale politiek) dan eens met de uwe. Ik geef u in elk van die topics verschillende bronnen, en slaag er zelfs zonder smileys in die te synthetiseren. Wanneer ik van u een enkele reactie of topic tegenkom die van een gelijkaardig inzicht getuigt, dan wil ik gerust buigen voor u en u met alle respect behandelen dat u verdient. Zolang u echter de flauwe plezante racist blijft spelen, bent u voor mij niet meer dan een studie- en spelobject.

mvg,

Andy

Laatst gewijzigd door Andy : 8 november 2010 om 17:22.
Andy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2010, 17:21   #2790
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Juist ja. De taal moet "gekend" zijn, maar "niet al te moeilijk" want dan probeert men intelligent over te komen enzo.
Tja.
Hoe is het men den blok Flanel ?
Ik hoop dat alles goed gaat, want gij moet mijn pensioen betalen.
Oud 8 november 2010, 17:22   #2791
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Is dit Nederlands?
In ieder geval, met uw bombastisch taalgebruik zijn volgens mij in verhandelingen nooit hoge toppen geschoren.

Citaat:
Volgens mij is het geen Nederland wat u schrijft.

Begrijp jij eigenlijk wel Nederlands.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2010, 17:24   #2792
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nog eens wie ga je daar mee straffen ??.. Wees nu eens volwassen en vooral intelligent genoeg om te begrijpen dat je hier enkel de kinderen die het moeten dragen mee straft en mee hun leven verkloot . Je speelt alleen in het voordeel van fanatieke zotten door het verbod op te leggen . Als iemand een kruisje , hoofddoek enz... wil dragen heb ik daar eerder medelijden dan dat ik het zogezegd storend zou vinden .
Juist. We zijn helemaal niet intelligent en volwassen!
We storen de religieuze zotten niet meer door alles meteen in te voeren en te veranderen zoals zij het wensen... en al onze problemen zijn opgelost!
We hebben medelijden met hen terwijl ze onze maatschappij naar de islamitische bliksem helpen.
Eigenlijk simpel!
Oud 8 november 2010, 17:24   #2793
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Zowel gemeten in uren als in jaren is dat een zeer discutabele uitspraak. Ik zit in m'n achtste jaar unief, waarvan vijf jaren geslaagd met grote onderscheiding.

Ik heb daarnet de door u opgestarte discussies eens bekeken, en ik moet toegeven dat ik onder de indruk ben van uw palmares. De enige topics die niet bulkten van de smileys, waren topics die u opende met welgeteld een enkele zin. Niet de meest inzichtsvolle zinnen of gedachten, maar alle begin is moeilijk.

Als u denkt dat mijn eigendunk misplaatst is, vergelijk mijn topics (Mehsud) en (Deregulering internationale politiek) dan eens met de uwe. Ik geef u in elk van die topics verschillende bronnen, en slaag er zelfs zonder smileys in die te synthetiseren. Wanneer ik van u een enkele reactie of topic tegenkom die van een gelijkaardig inzicht getuigt, dan wil ik gerust buigen voor u en u met alle respect behandelen dat u verdient. Zolang u echter de flauwe plezante racist blijft spelen, bent u voor mij niet meer dan een studie- en spelobject.

mvg,

Andy
Ik pas mij altijd aan aan het niveau van de ander .
Ik geeft toe , laag gaan in niet altijd eenvoudig voor mij.
Maar inhoudsloze replieken , zoals die van u, nee , zo laag wil ik nooit gaan.
Oud 8 november 2010, 17:25   #2794
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Tja.
Hoe is het men den blok Flanel ?
Ik hoop dat alles goed gaat, want gij moet mijn pensioen betalen.
Nee hoor. Ik verlaat ofwel het land na het afstuderen, ofwel doctoreer ik op de kosten van de staat en ga ik werken bij een overheidsfunctie.

Jij betaalt mijn opleiding. Mijn loon misschien ook later.
Oud 8 november 2010, 17:25   #2795
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is dit Nederlands?
Mijn taalgebruik werd door drie verschillende academici als een sterkte bestempeld. Ikzelf ben er niet altijd tevreden over, maar de meningen zijn daarover minstens verdeeld. Ik denk niet dat mijn schrijfstijl echt een groot obstakel zal zijn, behalve wanneer ik zou solliciteren voor een caféjob als makelaar.
Oud 8 november 2010, 17:25   #2796
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

als de hoogleraars niet vermoord worden, tenminste.
Oud 8 november 2010, 17:25   #2797
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik pas mij altijd aan aan het niveau van de ander .
Ik geeft toe , laag gaan in niet altijd eenvoudig voor mij.
Maar inhoudsloze replieken , zoals die van u, nee , zo laag wil ik nooit gaan.
Men zei in een andere draad dat studies niet noodzakelijk een beter mens maken.

Danku voor hun punt te illustreren. Waren je vriendjes trouwens, Anna List enzo.
Oud 8 november 2010, 17:26   #2798
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Begrijp jij eigenlijk wel Nederlands.
Echt veel te vertellen heb je ook niet hé.
Toch welkom .
Oud 8 november 2010, 17:26   #2799
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Maar vent toch! Het is echt eenvoudig, de gratis centjes zijn op, en dus moet je werken voor de kost.Ge vindt dat precies niet zo leuk maar is echt wel de bedoeling hoor. Die realiteit stoort vooral wie liever niet werkt, maar wel graag een comfortabel leven heeft en dit als verworven recht ziet. Zeker, maar zelf moet je er vooral ook wat voor doen, komaan flink zijn!

Gratis centjes ???... Mens toch ik werk al sinds mijn 16 , en ben nu al 17 jaar aan het werk en doe mijn 2 jobs met plezier . De realiteit is dat bekrompen geesten zoals jij denken dat uw waarheid ieders wet moet zijn . Je laat liever mensen in de kou staan dan ze te helpen . Is het een comfortabel leven dat jij net zoals ik leid ? Wel iedereen verdient een comfortabel leven ! Wees zelf eens flink ipv egoistisch ..
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2010, 17:27   #2800
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Dat ze dan bij mama maar leren hoe ze couscous moeten maken, meer zullen ze toch niet nodig hebben.
Je hebt het duidelijk niet zo goed voor met die meisjes.
Wel grof in tegenspraak met je hypocriet geleuter over vrouwenemancipatie, elke keer 't in je kraampje past over dit onderwerp.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be