![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2801 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2802 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2803 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Misschien moet je jezelf pas aan het forummen zetten wanneer je niet uit bent op goedkoop scoren?
|
|
|
|
#2804 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wel, ge moogt gerust zijn, we doen dat graag! We vinden het normaal dat je kunt studeren en normaal om het loon van de ambtenarij te betalen, omdat je zo later kunt werken en betalen voor ons pensioen! We noemen dat wederkerigheid en echt, ook voor jou! Jammer dat je mogelijk toch weg wilt...kaartje sturen he? |
|
|
|
|
|
|
#2805 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ben voorstander dat ze alle mogelijkheden krijgen (zoals hierboven al eens werd vermeld), maar als ze zèlf die mogelijkheden niet willen grijpen, tja, dan leren ze maar couscous maken. Mij niet gelaten, ik ga er niet wakker van liggen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#2806 |
|
Minister-President
|
Die post van circe viel me ook op. Bijzonder vrouwenhatend individu.
|
|
|
#2807 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=oxLAT2U1bCc&ob=av2e |
|
|
|
|
|
|
#2808 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Uw bescheidenheid siert u Andy ! |
|
|
|
|
|
|
#2809 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2810 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is dank U en niet danku . En aan de syntaxis van de laatste zin scheelt ook iets. Maar kom, inderdaad studies maken niet noodzakelijk een beter mens. Ps: ik ga eten. Ik ga later antwoorden op de volgende portie studentenonzin. |
|
|
|
|
|
|
#2811 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#2812 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2813 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2814 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
vorig jaar nog een toffe ontmoeting gehad met twee exemplaartjes.
|
|
|
|
#2815 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2816 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nog niets bereikt in het leven en u maakt zich zorgen over uw toekomst. Dat is menselijk. Ik deed geschiedenis en TEW tegelijkertijd (toch na tweede kan). Maar ik had een voordeel tegenover u, ik had een realistisch wereldbeeld. |
|
|
|
|
|
|
#2817 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
een dierenpark (vraag me niet meer welk park - ik heb er iets teveel gedaan vorig jaar om nog te herinneren wat in welk park was).
voederen & schoonmaken.
|
|
|
#2818 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat "ik ben beter dan u" spelletje is best vermakelijk.
|
|
|
#2819 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2820 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik denk dat je onbewust jezelf wel eens beter voordoet dan je bent. Maar dat je daar wel bewust van bent op dat moment of later , dat weet je zelf niet . Tenzij je jezelf voor de gek houdt, maar eigenlijk zul je het diep in je hart dan alsnog weten.Ik doe mijzelf soms ook wel beter voor dan ik ben, maar niet op de manier dat jij bedoelt. |
|
|
|
|