![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor jullie, een bijzonder klein deeltje van de katholieken dan toch... De overgrote meerderheid van de katholieke gemeenschap keert zich immers als een blok tégen hem. En terecht!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 9 november 2010 om 07:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#384 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#385 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weer niet begrepen? Een feit is iets waarvan de werkelijkheid vaststaat; iets wat dus objectief kan vastgesteld worden. Een mening kan nooit "objectief" vastgesteld worden. Ze is per definitie subjectief en kan derhalve nooit een "feit" zijn.
Elementaire logica, Paulus.
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het staat dan ook vast dat uw beweringen niet objectief kunnen vastgesteld worden en de mijne wel. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een mening. Even subjectief als de jouwe en dus ook even waardevol als de jouwe.
![]() |
![]() |
![]() |
#388 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, jouw beweringen kunnen niet "objectief" vastgesteld worden. Ze zijn louter een mening en derhalve subjectief.
![]() |
![]() |
![]() |
#389 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#390 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#391 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jouw vaststelling is helemaal geen feit. Hoe zou ze dat ook kùnnen zijn? Jouw vaststelling is immers niet meer dan de interpretatie die die jij geeft aan wat je ziet.
![]() |
![]() |
![]() |
#392 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elementaire logica.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is immers -volgens jou- niet meer dan een interpretatie die ik geef aan wat ik zie. Belachelijk natuurlijk. Wat je geschreven hebt, dat heb je geschreven. Dat is een vaststelling. Zo ook staat het vast wat Leonard geschreven en gezegd heeft. Blij dat je toegeeft dat jou mening daarover een subjectief gegeven is en geen feit. En dus waardeloos als argument. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 9 november 2010 om 07:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Datis toch niet zo ingewikkeld? Zelfs jij moet dat kunnen bevatten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Wat er staat is wat er feitelijk staat hé Raf..... Ik zie het al voor me... Raf rijdt door het rode licht en moet voor de rechter verschijnen... De rechter zegt dat in het verkeersregelement staat dat je voor een rood licht moet stoppen en Raf derhalve in overtreding is..
![]() ![]() ![]() Op d�*t niveau ben jij nu bezig... Of: hoe onredelijk kan men zijn? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 9 november 2010 om 11:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent echt onvoorstelbaar hé... Hoe jij je in de loop van dit topic al in alle mogelijke en onmogelijke bochten gedraaid en gekronkeld hebt om toch je ongelijk maar niet te moeten toegeven, is echt pijnlijk om te zien...
Je vergelijking slaat natuurlijk als een tang op een varken en dat weet je zelf ook wel. Een vergelijking tussen een wettekst, die nite voor interpretatie vatbaar is, en een andere tekst, die duidelijk wèl voor interpretatie vatbaar is, is zelfs naar jouw standaarden èrg povertjes.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 9 november 2010 om 11:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Homoseksualiteit is helemaal niet minderwaardig of "abnormaal". Het is iets waar je mee omgaat op de juiste manier of op de verkeerde manier, net zoals heteroseksualiteit. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk maar: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=174 Jij daarentegen? Bovendien hou ik het al gans de tijd op toelichtingen en verduidelijkingen die Leonard heeft aangbracht. Dat werd nog door niemand tegengesproken; integendeel zelfs, werd het bevestigd door ondermeer door Jan van den Berghe. Jij echter komt steeds met iets nieuws af. Eerst betekent "kak intrekken": terugkrabbelen. daarna betekent het plotseling inbinden (wat volgens u iets anders is maar volgens het woordenboek niet) En nu betekent het al: verfraaien..verdraaien Tjah?! En alsof dat nog niet genoeg is ga je er nu een "kwestie van interpretatie" van maken.... Laten we dus maar in het midden laten wie hier kronkelt dat het geen naam meer heeft. Citaat:
Citaat:
Kijk maar: Citaat:
Ook blij dat je inziet dat er weldegelijk teksten bestaan die niet voor interpretatie vatbaar zijn. Zoals die van Leonard bijvoorbeeld. Zeker na zijn toelichtingen en verduidelijkingen. En mogen we dan nu eindelijk eens de link hebben naar waar Leonard zijn kak heeft ingetrokken volgens jou. We vragen daar nu toch al een paar pagina's naar hé?! Waar ben jij eigenlijk bang voor? Dat we dan eens kunnen zien hoe karikaruraal uw interpretatie van deze toelichtingen en verduidelijkingen wel zijn? Paulus. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Net zoals er ook heel wat dove mensen waardevol en verdienstelijk zijn. Citaat:
Citaat:
Homoseksualiteit is nu eenmaal minder functioneel dan heterosekualiteit. Het kan niet instaan voor de voortplanting der soorten en laat nu net dat de reden zijn waarom de soorten met seksualiteit zijn uitgerust. Uiteraard is de homoseksuele mens, veel meer dan zijn geaardheid alleen is is het totaal uit den boze deze als minderwaardige mens te beschouwen omwille van zijn geaardheid, zeg maar gebrek. Net zoals bij alle andere mensen. Dat is mijn mening, maar euh... we gaan hiet wel een beetje offtopic hé? Paulus. |
||||
![]() |
![]() |