![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2981 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hoeveel lessen moet ik u nog geven ? Of is het echt hopeloos. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2982 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meest fervente aanhangers wisten dat, maar zijn er door het politiek correct links gedoe enkel beter van geworden. Lees: gesubsidieerde vzw's tvv allochtonen. Die vzw's hebben geld verslonden voor eigen volk. Voor jobbeurzen bijvoorbeeld, op de kap van de Koning Boudewijnstichting. Dat je een poging doet om zoals de Vb'rs aan te tonen dat iedere vreemdeling niet welkom is, en een last is, is uw volgste recht. Uw mening. Ik ben niet verantwoordelijk voor de kortzichtigheid van een ander. Extreemrechts werd met deze illusie ooit beter, maar is ondertussen per definitie gedoemd te mislukken. En wie niet de minste poging doen samen te leven binnen een geglobaliseerde wereld wordt ook per definitie een grote dikke sukkeleer. Of toch op z'n minst z'n kinderen. Kwestie van keuze. Laatst gewijzigd door Rudy : 9 november 2010 om 21:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2983 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2984 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar u denkt toch niet dat het het probleem van de immigratie niet weer op het bord gaat komen. Meer dan ooit zelfs. Men moet tolerant zijn. Maar tolerant zijn tegenover diegenen die de intolerantie predikken , lijdt op den duur tot zelfvernietiging. En dat kan toch niet de bedoeling zijn. Die dat toch doen , dat zijn de sukkelaars. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2985 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2986 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een volgende keer dat je op staart komt, moet je eens; aan de mensen die je tegenkomt; een goede dag zeggen. Een hoofdknikje eventueel met glimlach. Dan kijken wat de reactie is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2987 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2988 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soms knikken ze terug, soms niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2989 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dikwijls stop ik gewoon halverwege. Het loont de moeite niet (volgens mij hé). En, ik ken niemand met een groter ego, terwijl het in werkelijkheid verschrikkelijk middelmatig is. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 9 november 2010 om 22:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2990 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als alles wat met godsdienst te maken heeft geband moet worden, dan zeker de hoofddoek. Of dacht u dat ze die dragen omdat het buiten waait?
![]() |
#2991 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
(bedoel hier niet dat vrouwen mogen onderdrukt worden natuurlijk, vrije keuze nietwaar) Nu zijn die doeken lekker provocerend, en ze weten het ![]() Dieren kelen en de bloedlust vrij mogen preken, dat is pas om schrik te krijgen.
![]() |
![]() |
#2992 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij wordt de helft van het eigen volk ondertiteld. En u komt hier krijsen over Vlaams cultuur erfgoed. Welke cultuur? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2993 |
|
![]() is toch ook "eigen" ondertiteling?
![]() |
#2994 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2995 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ging over ondertitels in films, vindt u gedubde films werkelijk beter? Ik vind het afschuwelijk!
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 9 november 2010 om 23:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2996 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O jee, sinds een paar dagen is er al weer een mocro gastje die een bijdrage levert aan 'onze' cultuur:
http://www.youtube.com/watch?v=2pn-sxswQ24 Yep zonder ondertitels. Hij wél, het 'eigen volk' vaak niet (zie VTM/VRT) Als er een witte Vlaming iets dergelijks presteert hoor ik het graag van u. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2997 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja ik kijk liever televisie dan dat ik televisie lees. Dat geldt voor de overgrote meerderheid op deze wereldbol trouwens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2998 |
|
![]() En af en toe een goed boek luisteren
![]()
![]() |
#2999 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3000 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BumaStemra (NL) wél sinds 1 januari dit jaar. |
|
![]() |
![]() |