![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Genderdysforie IS een afwijking. Ge zit verdomme in het verkeerde lichaam. Dat is gewoon ERG, en veroorzaakt veel lijden. De wegen zouden dan ook wijdopen moeten liggen om die mensen de kans te geven zich te laten behandelen.
![]() |
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo gek is dat trouwens niet: veel genderdysforen zijn dat al van in de kindertijd.
![]() |
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo te zien hebben sommign nog steeds niet door dat er een verschil tussen transgene afwijkingen en travestieten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik denk dat iedereen wel doorheeft dat het bezitten van een transgen iets anders is dan travestie.
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() sorry! was inderdaad een foute woordkeuze. Me dunkt maakte ik me wel duidelijk.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen ... hoefde dat dan ?
In ieder geval heb ik het bij deze gedaan. Ik zie geen nieuwe bijzonderheden dan louter die case die je reeds hier had gezet. En wat is je punt nu ? 't staat in de gazet dus is het schering en inslag ? En vroeger 't stond dat er allemaal niet in dus 't wordt erger en erger ? Laatst gewijzigd door praha : 8 november 2010 om 22:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
schreef ik dat het erger en erger wordt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is d�*t cherry-picking?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Schepen
|
![]() Hoe meer welvaart er is, hoe meer ziektes er maar opduiken. Vroeger bestond die transseksualiteitenziektes allemaal niet.
Ik vraag me dan eigenlijk ook af of die ziekte's niet in het hoofd zitten?
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals dat ziekelijke denkbeeld dat vroeger alles beter was?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je weet toch wat die term betekend ? ( eerder in post #288 reageerde je al op een nogal vreemde manier toen in post #225 flanelcondoom je op hetzelfde wees ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wie bedoel je?
![]() |
#255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogal ja.
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is dus ook iemand die géén ziekte heeft (of had), en die dan door de ziekenkas drie keer kan voorzien worden van in vitro én keizersnede omdat het onderaan tot een mannetje is gemaakt?
Citaat:
----------------------------- Lijkt me interessant. Opent perspectieven voor homosexuelen mannen... of nee toch niet, die moeten dan weer eerst een baarmoeder laten installeren of zo?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 9 november 2010 om 12:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat je vorige vooreeldje geen geval van cerrypicking was en je uitspraak ivm die kleerkastoperatie niet overdreven was ? Of dat dit voorbeeld geen geval van cherrypicking is ? Of dat éénmaal gekozen om het onderaan te laten fixen je geen gebruik maar mag/kan maken van de rest van de mogelijkheden... en indien zo dat je er dan zelf maar financieel moet voor opdraaien ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik zal eerder mijn wenkbrauwen fronsen de dag dat mannen die hun tot "vrouw" laten ombouwen wel zwanger zouden kunnen worden. Maar zoiets is praktisch onmogellijk.
"Ik stel mij vragen over het toenemend materialisme in onze samenleving" sprak de Koning; en hij kocht een luxe-jacht van 4 miljoen euro. Laatst gewijzigd door Rapture : 10 november 2010 om 05:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door den dinges : 10 november 2010 om 09:17. |
|
![]() |
![]() |