![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3141 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#3142 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tja ,alles om de gewone Vlamingen te pesten hé,nee ik ga ook eens overwegen om mij op een schip in Antwerpen als verstekeling te verstoppen,en in het buitenland werk te krijgen
|
|
|
#3143 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De plaatsen met de meeste nationaliteiten kennen de hoogste huizenprijzen per m2 in Belgie. |
|
|
|
|
|
|
#3144 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alleen slappelingen vluchten. En de meeste Vlamingen zijn slappelingen idd. Dat zagen we vroeger in Brussel. En nu in Halle-Vilvoorde. Vluchten, vluchten, vluchten. |
|
|
|
|
|
|
#3145 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Van een overheid die druk belijdt dat zij 'anti racistisch' is leg ik de lat veel hoger. Het is vooral de overheid waar het mis gaat: We mogen constateren dat dertig jaar fanatiek anti-racisme, van linkse en rechtse establishment politici, voor de "allochtonen" zelf weinig heeft opgeleverd. Voor de "anti-racisten" (a.k.a de witte medemens) zelf des te meer. Er zijn in Belgie vele banen van 100.000 € en meer te vergeven bij de overheid en semi-overheid. Maar zie jij de gekleurde medemens bij de Omroep, ziekenhuisbesturen, legertop, onderwijsraden, ministers, staatssecretarissen, NMBSgedelegeerden, politiecommissarissen, zorginstellingsdirecteuren, bestuur van de Nationale Bank, Biac, hoge gemeenteambtenaren, brandweercommandanten, museumdirecteuren, strafrechters, politierechters, aanklagers, notarissen, gouverneurs, gevangenisdirecteuren, kabinetswoordvoerders, welzijnsorganisatiebestuurders, netwerkbeheerders, OCMWdirecteuren, bestuurders van het Nationaal Instituut voor de Statistiek, universiteitsbestuurders, en ga zo maar door. Uitsluitend witte mensen op alle belangrijke benoemde posten in Belgie. En nee, VBers zittten daar ook niet bij. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 11 november 2010 om 11:29. |
|
|
|
|
|
|
#3146 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Antwerpen noord telt meer dan 170 verschillende nationaliteiten,en daar koop ik een appartement met 1 slaapkamer voor minder dan 100.000€ Ga eens horen in de rand bv? + 50% ja Als jij onzin uitkraamt gelieve dat dan niet op deze manier te doen hé
|
|
|
|
#3147 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#3148 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat er geen VB-ers zitten; durf ik te betwijfelen. |
|
|
|
|
|
|
#3149 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Integreren van vreemdelingen hé,nu zijn die mannen bv vuurwerk aan het afsteken,terwijl ik hier nu schrijf,wat vinden jullie hiervan
Ze hebben de pest aan de regels die Vlaanderen hun oplegt ,en wij moeten daar mee samenleven
|
|
|
#3150 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#3151 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Grof schandaal! Migranten mogen geen vuurwerk afsteken, dat behoort alleen bij onze cultuur!
|
|
|
|
#3152 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In ieder geval géén die zich als dusdanig profileert. Wat mensen in een stemhokje doen weten we uiteraard niet. Zelf heb ik nooit zo veel moeite met mensen die racistische dingen lopen te gillen, zoals hier op het forum, en geen 'vreemdelingen' aannemen. Mij lijkt het vooral erg dom om voor jouw bedrijf niet de beste aan te nemen, maar goed. De personeels-politiek van de overheid in de hogere echalons is veel kwalijker. Zij pretendeert iets te zijn dat ze bepaald niet is. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 11 november 2010 om 11:57. |
|
|
|
|
|
#3153 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#3154 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Minderheden hebben nog veel assimilatiewerk voor de boeg. |
|
|
|
|
|
|
#3155 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#3156 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
#3157 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
'Ze' zijn zelfs muziek aan het opnemen terwijl ik schrijf, http://www.youtube.com/watch?v=229IVeufaSU. In het Nederlands (hoef je bij de witte Vlaming niet meer voor te komen) natuurlijk. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 11 november 2010 om 12:01. |
|
|
|
|
|
|
#3158 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#3159 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je mag in Antwerpen geen vuurwerk afsteken,zelfs niet met oudjaar,deze regels tellen voor iedereen,maar zij denken dat alles mag,gelieve die roze bril eens af te zetten
|
|
|
|
#3160 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Assimileren aan wat juist? De anti-depressiva-consumptie van Vlamingen? Het aantal zelfmoorden? Hartinfarcten? De slaappillen-cultuur?
|
|