![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1761 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#1762 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
Citaat:
|
|
|
|
#1763 |
|
Staatssecretaris
|
Voor de zoveelste keer een typische extreem-rechtse "reactie": persoonlijk worden zonder het over de inhoud te hebben. Proficiat, ik ben echt onder de indruk van uw "discussiemethode". Dit soort is dus wat ik bedoel met de "overschot van het electoraat".
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 11 november 2010 om 17:57. |
|
|
|
|
|
#1764 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1765 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 11 november 2010 om 17:58. |
|
|
|
|
|
|
#1766 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1767 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1768 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
en draagt jouw opmerking iets bij aan de discussie ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#1769 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, hiermee illustreer ik dat de standpunten indelen in extreem en niet-extreem heel subjectief is. De ene vindt de standpunten van het Vlaams Belang "extreem", de ander dan weer niet. Ook met de N-VA is dat hetzelfde: de enen vinden ze "extreem", de anderen dan weer te soft.
|
|
|
|
|
|
#1770 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#1771 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Extreem vind ik de standpunten van het Vlaams Belang trouwens op geen enkele wijze. |
|
|
|
|
|
|
#1772 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1773 |
|
Staatssecretaris
|
Het woord ethisch heeft voor mij een andere betekenis en het gaat om OERconservatief, ook iets heel anders. Het is trouwens duidelijk dat een extremist van zichzelf vindt dat hij heel goed bezig is. Hitler vond zijn beleid heel normaal, niets extreem aan. Uw waarde-oordeel over het VB is dus absoluut waardeloos.
|
|
|
#1774 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1775 |
|
Staatssecretaris
|
Nogal simpel. Mijn oordeel is objectief, ik noem feiten, geef geen interpretaties. Hij is echter een blinde volgeling en vindt bijgevolg alles ok van het VB. Dat is subjectief, en niet relevant. Het is net hetzelfde als aan een Rollling Stones-fan vragen of hij "Satisfaction" een goeie song vindt. Helaas is er bij het VB niet veel satisfaction meer bij, het gevolg van hun self-destructive behaviour.
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 12 november 2010 om 06:51. |
|
|
|
|
|
#1776 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
voor extremisten zijn eender welke andere standpunten heel extreem.
|
|
|
|
#1777 |
|
Staatssecretaris
|
Dat is zo. Religies en extremistische partijen hebben verschillende zaken gemeen: zij vinden van zichzelf dat zij het enige absolutie evangelie verkondigen, zijn arrogant, onverdraagzaam en niet in staat om te debatteren. Vemits ze zo vol zitten van hun eigen grote gelijk kunnen ze niets relativeren van hun eigen starre oerconservatieve standpunten die ze blindelings verdedigen, zelfs tegen alle logica en - erger - menselijkheid in. Vandaar ook dat ze vrijwel direct de boodschapper aanvallen en niet de boodschap: daar luisteren ze niet eens naar. Voorbeelden zat op dit forum.
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 12 november 2010 om 08:42. |
|
|
|
|
|
#1778 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1779 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Ik heb die vraag al x aantal keren beantwoord en er staat een heel hoofdstuk over in mijn boek "This iS My life". Maar zulke interessante lectuur staat uiteraard niet in jouw boekenrek. "Mein Kampf" zal eerder jouw genre ethisch verantwoorde lectuur zijn. Iemand weigeren omwille van zijn huidskleur heeft niets met ethiek te maken, maar alles met persoonlijke smaak. Een andere huidskleur heeft mij nooit aangetrokken, ik heb dat nooit gedaan en zal dat nooit doen, niet gratis, niet betaald, never. En dat is mijn goed recht, het gaat hier wel over intimiteiten en dan heeft iedere persoon altijd het recht om "nee" te zeggen, zelfs zonder enige opgave van een reden. Zonder toestemming is het ALTIJD verkrachting, zo simpel is dat. Bedrijf jij sex met iemand die dat niet wenst? Indien dit wel zo moest zijn vrees ik dat de pedopastoors, de uitdragers van de katholieke ethiek bij uitstek, ook op dit forum doorgedrongen zijn.
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 12 november 2010 om 09:08. |
|
|
|
|
|
|
#1780 |
|
Banneling
|
Jouw boeken interesseren me niet.
Net zo min als de kleur van je klantenbestand. Je getier wijst gewoon op een teer punt in heel je "ethisch" discours ... Laatst gewijzigd door Another Jack : 12 november 2010 om 09:36. |
|
|
|