![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tja, dan glijden ze gewoon van mn rug recht op hun 'smoel'. Geen compassie mee hebben dus. Hopelijk verliest dat soort hun gebit.
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik moet eerlijk toegeven, dat die idioten hun gebit zouden verliezen is redelijk mild. Ikzelf zou zeggen het verlies van hun mannelijkheid en vrijheid om hun debiele levenswijze te promoten is het minimum. Hun aanwezig zijn om 750m diepte, korter bij de hel, lijkt me een goeie deal.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 12 november 2010 om 01:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We moeten niet te mild willen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien komen daar nu minder van die straathoekers en meer mensen in het blauw ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of is de pers er niet meer gewenst, of nog erger, hebben de media opdracht gekregen erover te zwijgen.
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een crisislokaal en een crisisleraar, die LLN uit de klas komt halen vóór de zaken escaleren. en het stomme is : in de scholen die ik ken die zoiets hebben, kost dat geen frank meer in werking ... buiten een paar opleidingen en een beetje planning. maar de structurele fout in het VL onderwijs is ook dat elke school zelf het warm water moet uitvinden, ipv te profiteren van kennis en ervaring in andere scholen (en dan met name type3 onderwijsinstellingen, die toch wel ervaring hebben met LLN die 'in crisis' gaan ...) Renesse, dat herinnerde je toch ook nog van die oude discussie dan ? of niet ? Laatst gewijzigd door Anna List : 12 november 2010 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() gij kent volgens mij plezante adreskes ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
|
![]() Ophangen aan de ballen, is vele pijnlijker.
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben ondertussen ook al een beetje te lang uit Brugge weg om nog écht op de hoogte te zijn van wat er overblijft van de 'oude' 'volkse' stad. Maar ik zal binnenkort nog eens op verkenning gaan, en als ik iets ontdekt heb dat écht de moeite loont, laat ik het je weten, OK? Ik denk dat er buiten de toeristen-zone nog wel iets te vinden moet zijn (ik hoop het alleszins). Hier in Brussel heb ik alleszins nog niks gevonden dat mij aanstaat ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | ||
|
![]() Citaat:
In Marokko kregen de criminelen vroeger slagen maar dat is nog niet zo erg, de geestelijke marteling was erger. Hoe dat het daar nu aan toe gaat, weet ik niet. Die koning Mohammed is iets milder dan zn vader indertijd.
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() op tijd uit de situatie halen (voor ze escaleert dus) en een half uurtje laten afkoelen in een leeg lokaal is meestal afdoende.
Laatst gewijzigd door Anna List : 12 november 2010 om 11:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er fysiek tussenkomen als een hele bende iemand inééntimmert of verkracht is inderdaad niet aan iedereen gegeven, te weinig kracht en/of moed daarvoor hebben is dan ook geen misdaad tot nu toe. Doen of je niks ziet wél volgens mij. Je MOET op één of andere manier alarm slaan, en d�*t kan wel iedereen, zelfs een kind, of een oud vrouwtje. Het ideale zou natuurlijk zijn dat alle volwassen mannen die voorbij komen er zich mee gaan moeien en het slachtoffer ontzetten, maar die mentaliteit is precies zoek hier...Spijtig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
|
![]() Citaat:
Bij het minste verdachte signaal het ergste verwachten? Hoe kan men zoiets steeds juist inschatten?
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die typsiche biker cafe`s uit de jaren 70 en 80 bestaan die nog, ... ? Ik wist er zo ook een zijn ergens in de bossen, daar ging ge als normale mens nie binnen... Dat waren allemaal knullen met ne serieuze hoek af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er moet er zo ook ergens een geweest zijn voor prospects van de Hells Angels, Ik weet niet meer precies waar, die gast die mij dat vertelde was zelf in een club, en die wisten dus waar ze best niet hunne kop lieten zien om ambras te vermijden...
Die mannen waren trouwens met meer bezig dan pintjes drinken in dat lokaal. Er zijn aangenamere tenten als ge goesting hebt op een pintje of ne cola... Laatst gewijzigd door Herr Flick : 12 november 2010 om 13:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |