![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3681 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=10992 Ik heb nog voorbeelden hoor. Enfin, de wereld is het voorbeeld. MAW islam geeft de mogelijkheid tot pedofilie. 't is religieus voorgeschreven. Zie wikilink.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 13 november 2010 om 19:57. |
|
|
|
|
|
|
#3682 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Gij vroeg de locaties, dus ik ben beginnen zoeken naar bevestigende locaties. Ik gaf ze u, wat is nu uw reactie daarop? Je ontkent het gewoon van de eerste keer af! En nu ze er liggen geef je zo'n bullshit? Ik geef toe: ja ik kende de locaties niet uit mijn hoofd, maar dat het gebeurde was me wel bekend. U blijkbaar niet. Mijn standpunt over verdovende middelen: iedereen moet de vrijheid genieten zichzelf te bevoorraden. Wat is uw mening over de tekst dat mohammed met een negen jarig meiske getrouwd was?
|
|
|
|
#3683 |
|
Banneling
|
Ik zou dit geen liegen noemen, in de zin van "het opzettelijk verkeerd voorstellen van de feiten". Het is eerder een weergave van een "op verkeerde wijze ingelicht zijn".
|
|
|
|
|
|
#3684 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
utut nieuwe betere voorbeelden liggen klaar, niet meer rond de pot draaien maar mening geven daarop.
In de islam is pedofilie wettelijk voorgeschreven door de koran. Je mag erop vanaf ze geslachtsrijp is. En dan heb ik het uithuwelijken tussen families onderling nog niet aangekaart
|
|
|
#3685 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En, o ja, wat was je standpunt nu weer over illegale verdovende dan wel hallucinogene middelen?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
|
|
|
|
|
#3686 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jij bent toch niet van het principe "de goeden moeten het bekopen met de slechten"! |
|
|
|
|
|
|
#3687 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mag ik je vriendelijk, doch met aandrang vragen, je standpunt over de consumptie van illegale verdovende en hallucinogene middelen te herzien?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
|
|
|
|
|
#3688 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
U bent mij nog enkele antwoorden schuldig, ik heb mijn fouten rechtgezet. Gaan we rond de pot draaien beste? Dan is de discussie rap gedaan. Ik excuseer me voor het valse voorbeeld alvast. Waarom betrekt U mijn mening over drugs erbij? Wilt U snel van de hak op de tak springen omdat u vast zit? Mijn mening over hallucinogene middelen? lang niet voor iedereen beschikbaar. De hard way is the best way to get hem. WAS MOHAMMED MET EEN NEGEN JARIG MEISKE GETROUWD JA OF NEEN?
|
|
|
|
#3689 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3670
|
|
|
|
#3690 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Ziek!!!!! |
||
|
|
|
|
|
#3691 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Voor mij moet drugs een privékwestie zijn, net zoals religie.
|
|
|
|
#3692 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Met zijn standpunt is niets mis. In zijn plaats zou ik veeleer de consuptie zelf herzien. Als je zo labiel wordt, moet het ergens aan liggen.
|
|
|
|
#3693 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Hij begint snel liever over het feit dat ik hallucinogene drugs gebruikt heb. DAT is het argument se! "oei het wordt te heet onder mijn voeten, snel hem erop wijzen dat hij ooit paddo's at" Maar wel eerst arrogant claimen dat ik stil zou vallen en geen voorbeelden kon geven.... Tjah, het wordt steeds moeilijker die moslims niet te veralgemenen he?
|
|
|
|
#3694 |
|
Banneling
|
Van pagina 1 tot pagina 185 .... veralgemenen , nog meer veralgemenen en hopeloos blijven herhalen van al die onzin . Rechts op zijn best , mensen veroordelen zonder dat zij zich kunnen verdedigen . Veroordelen door hun bekrompen visie op de wereld te gebruiken ....
|
|
|
|
|
|
#3695 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Nu gij! Eerlijkheid speelt zich altijd tegen mij he Op zijn arabisch: tfoe tozalik!
|
|
|
|
#3696 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Als dat het feit is, zie ik in dat een veralgemening niet zo slecht begint te lijken.
|
|
|
|
#3697 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Dit is gewoon wie ik nuchter ben. Take it or leave it!
|
|
|
#3698 | |||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als je het dus over kinderhuwelijken wilt hebben, moet je het over India hebben. En op dat punt is Europa, met zijn massaal en systematisch kindermisbruik in Kerken en gezinnen, heel slecht geplaatst om de Hindoes in India de les te lezen. Deze huwelijken in India zijn immers huwelijken, met alle rechten en verplichtingen van dien, en geen verkrachtingen zoals door de pastoor in Europa. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 13 november 2010 om 20:17. |
|||||||||
|
|
|
|
|
#3699 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Wat nu wel duidelijk is, in islam mag je duidelijk jongeren uithuwelijken en ze latne voortplanten vanaf ze geslachtsrijp zijn. Dat is toch wat wij hier pedofilie noemen? Terug ff waarover het ging
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 13 november 2010 om 20:18. |
|
|
|
|
|
|
#3700 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Groeiende weerstand tegen kinderhuwelijken in Egypte en Saudi-Arabië. Die moslims zelf zijn dus tegen die kindhuwelijken! |
|
|
|
|