![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4041 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4042 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4043 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4044 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4045 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef je de link: http://www.emirates247.com/news/regi...11-03-1.312713 Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4046 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4047 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liefst niet aan uw rap"cultuur"!
![]() |
#4048 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4049 | |
|
![]() Nou, de keuze is snel gemaakt hoor. Kies maar: een groeiende rapcultuur of een pedo-rukker cultuur.
![]() |
![]() |
![]() |
#4050 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4051 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat ze nog niet weten waaraan ze zich moeten aanpassen
![]()
![]() |
#4052 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#4053 | |
|
![]() Bwa ik vrees dat jij gewoon nu pas uw waarde aard laat zien. Heeft niks met brainwashing te maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#4054 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.emirates247.com/news/regi...11-03-1.312713 Overigens kreeg het verhaal nog een staartje zoals u hier kunt lezen: http://www.emirates247.com/news/regi...11-07-1.314319 Wat een afgrijselijke koehandel met het leven van een kind als onderpand...
![]() |
![]() |
#4055 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"So, what have I done wrong? My reasons stem from a book titled Aisyah Saja Nikah Muda (Aisyah Herself Married Young), written by Ummu Aisyah." Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4056 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb altijd mijn ware aard getoond.
![]() |
#4057 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4058 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Toevallig" zijn het moslims..."Toevallig" zijn er daar ook veel meer kankers. D�*t na 1.500.000 of 1.700.000 burgerdoden op een bevolking zo groot als de Benelux. "Toevallig" moslims. Het uitmoorden van meerderheden dus? Laatst gewijzigd door filosoof : 14 november 2010 om 17:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4059 |
Minister-President
|
![]() Je moet maar durven als christelijke extremist zulks te vragen. Ik zocht daarnet eventjes op de Mozabite, en stootte op de grootste ethnische database die ik totnogtoe zag (Yoshua Project). Met groot bedoel ik: ze bevat tal van volkeren, enkele zeer rudimentaire gegevens (religie, omvang en soms ook overtuigingen, afbeeldingen van traditionele kleding en haartooi). Als je een gelijkaardige site of database kent, mag je ze altijd geven.
Nog wat verder lezende op die site, bleek dat bij zowat elke stam de noden opgesomd staan. Die kwamen bijna altijd neer op de 'nood' om te kerstenen, om vertrouwd te raken met de evangeliën en meer van die onzin. Daarnaast werden links gegeven naar een site die het mogelijk maakt om een 'partnerschap' aan te gaan met zulke volkeren. Dat partnerschap betekende in de praktijk een 'samenwerking' met anderen om mensen te bekeren en eventueel te adopteren. Opdat die polytheïstische Ainu in Noord-Oost China toch ook kleine evangelici zouden kunnen worden. D�*t is het gezicht van het evangelische extremisme vandaag de dag. Het is tekenend dat ik geen andere grootschalige projecten ken die zulk etnografisch onderzoek bijeen brengen. Nagenoeg niemand in dit land dat bulkt van de nationalisten schijnt zich daar iets van aan te trekken, op zeldzame uitzonderingen als Nestor Burma, Flanelcondoom, Kallikles en enkele linkse nationalisten na. Jaarlijks verdwijnen daar autochtone talen en verpauperen en marginaliseren autochtone culturen. Die mensen wordt de toegang tot een fatsoenlijk inkomen ontzegd, maar ze moeten wel de evangelici zien te overleven. Onlangs kwam ik een artikel tegen dat berichtte over de eerste Twa-pygmee die in Uganda een universitaire opleiding had gevolgd. De Twa zijn, zoals wel meer autochtone stammen ginder, geheel gemarginaliseerd en animistisch. Die twee gaan hand in hand. Veertig procent van hun inkomen wordt gebedeld. De levensverwachting ligt er op dertig jaar. Deze pas afgestudeerde vrouw zei "I am proud of my education, but I am not proud to be Batwa because they have lost their culture - the culture has gone". Dat is het beeld van een verdwijnende cultuur. Dat is tevens het beeld van een stam die door bondgenoten als Ruanda en Uganda uit hun traditionele regio's werden verjaagd, die hun oorspronkelijke inkomens zagen verdwijnen en die bijzonder hard leden onder milities en legers die door het Westen gesteund werden. 't Zal wel geen toeval zijn dat ook Bemba zich tegen hen te buiten mocht gaan. In Uganda krioelt het van volkeren zoals dit. Ondertussen slagen de forumracisten er niet in om ook maar een seconde hun idiote zelfbeklag over de 'dreiging van de mosliminvasie' of de apocalyptische hoofddoeken te relativeren. Als je hen bezig hoort, dan lijken ze er erger aan toe dan deze Batwa. Nochtans beschikken die forumracisten allen over internet, hebben ze allen leren schrijven (zij het zelden foutloos) en schept iemand als Ninelle op over haar imaginaire dop netto maandloon van +2000€. Ik verwijt u en de uwen, naast domheid en religieus extremisme, ook een verregaand narcisme, egocentrisme en eurocentrisme. Al is de term zioncentrisme misschien correcter. Over deze wereldwijde 'beschavingsdrang' en dit extremisme heb ik u nooit horen spreken. Ik weet niet of u op de hoogte bent van evangelici uit de VS die met de Bijbel in de hand de ganse wereldbevolking willen kerstenen. Uw vorige onderschrift (Christian Broadcasting Network als ik het mij goed herinner) doet mij vermoeden van wel. U doet zich voor als een brave ziel. Maar daarmee is werkelijk alles gezegd. Wat zeggen de Bijbel en CBN over hypocrisie?
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 14 november 2010 om 17:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4060 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |