Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 14 november 2010, 16:48   #4041
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Neen, dat zijn geen verzinsels. Dat zijn zaken die nu eenmaal kunnen voorkomen, verwerpelijke zaken weliswaar.

U weet waarschijnlijk ook wel dat die mannen vervolgd kunnen worden.
Een Indonesische geestelijke huwde niet lang geleden een 12jarig meisje. Nu, u moet weten dat deze man op het matje is geroepen bij de raad van islamitische geestelijken, de Indonesian Ulema Council. Dezen verfoeiden zn daad en hebben hem aangeklaagd wegens het huwen van een minderjarige. Deze man kon 5 jaar zitten.
Bron?

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2010, 16:52   #4042
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, dat zijn geen verzinsels. Dat zijn zaken die nu eenmaal kunnen voorkomen, verwerpelijke zaken weliswaar.

U weet waarschijnlijk ook wel dat die mannen vervolgd kunnen worden.
Een Indonesische geestelijke huwde niet lang geleden een 12jarig meisje. Nu, u moet weten dat deze man op het matje is geroepen bij de raad van islamitische geestelijken, de Indonesian Ulema Council. Dezen verfoeiden zn daad en hebben hem aangeklaagd wegens het huwen van een minderjarige. Deze man kon 5 jaar zitten. Deze man heeft de pech gehad niet in België geboren te zijn geweest
Wel blijkbaar is het daar geestelijke tegen geestelijke. Om nu te weten te komen welke geestelijke er gelijk heeft moet men de iSSlamitische bronteksten nakijken en dan kan men niet anders dan vaststellen dat die iSSlamitische geestelijke die op het matje werd geroepen in feite het bij het rechte eind heeft. Die volgt zijn iSSlam zoals zijn 'profeet' mohammed het heeft voorgedaan, die volgt de iSSlam zoals de 'profeet' die op de wereld heeft gezet. Die andere geestelijken zijn dwalenden.
Oud 14 november 2010, 16:52   #4043
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Bron?

Paulus.
http://www.thejakartapost.com/news/2...rold-girl.html
Oud 14 november 2010, 16:52   #4044
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Jij blijkbaar niet. Zelfs jullie Zionistische haatsite is vergeten de kleur van deze ogen weg te Photoshoppen:
Lissa, Reema, Emptisam, Nishrene, Abla, Youssef, Moustafa ... allemaal persoonlijk gekend en allemaal donkere haren en ogen behalve Lissa en Youssef omdat die grijs aan 't worden waren
Oud 14 november 2010, 16:53   #4045
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Fok.nl, wat een bron, man. Maar van u verbaast me dat niet.

Hebt u het artikel zelf gelezen of lul je gewoon uit je nek?

U ziet toch zelf dat dit dikke onzin is, hoop ik. Het meisje zou zogezegd gedwongen zijn geweest om te trouwen met die oude vent terwijl haar vader van niets wist. Hoe kan dat meisje nou huwen zonder de toestemming van een walie? Waar is haar mahr naartoe aangezien de opa beweert dat ze die wel gekregen heeft? Kom af met een betere bron, degene die dit gelooft is gewoon 'stom'.
De bron met nadere informatie staat er nochtans bij:

Ik geef je de link: http://www.emirates247.com/news/regi...11-03-1.312713

Paulus.
Oud 14 november 2010, 16:53   #4046
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Ah, oef, dan is het ok. 1.700.000 mensen gedood, maar niet om religieuze redenen. Moet kunnen.

En die Holocaust, was dat dan om religieuze redenen?
1.700.000 lol

Volgens de laatste onderzoeken zou het nauwelijks gaan om een 100.000 doden ...
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2010, 16:53   #4047
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Aanpassen waaraan precies?

Aan welke cultuur?
Liefst niet aan uw rap"cultuur"!
Oud 14 november 2010, 16:55   #4048
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
De bron met nadere informatie staat er nochtans bij:

Ik geef je de link: http://www.emirates247.com/news/regi...11-03-1.312713

Paulus.
Hier nog een prutser die zn bronnen niet nacheckt. Daar staat net hetzelfde behalve in het Engels, maar bedankt voor de moeite.
Oud 14 november 2010, 16:56   #4049
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Liefst niet aan uw rap"cultuur"!
Nou, de keuze is snel gemaakt hoor. Kies maar: een groeiende rapcultuur of een pedo-rukker cultuur.
Oud 14 november 2010, 16:57   #4050
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nou, de keuze is snel gemaakt hoor. Kies maar: een groeiende rapcultuur of een pedo-rukker cultuur.
Er is geen verschil.
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2010, 16:57   #4051
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Dat ze nog niet weten waaraan ze zich moeten aanpassen
Oud 14 november 2010, 17:00   #4052
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Waar werd jij onlangs gebrainwashed?
Goei vraag.
Oud 14 november 2010, 17:01   #4053
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Goei vraag.
Bwa ik vrees dat jij gewoon nu pas uw waarde aard laat zien. Heeft niks met brainwashing te maken.
Oud 14 november 2010, 17:02   #4054
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Fok.nl, wat een bron, man. Maar van u verbaast me dat niet.

Hebt u het artikel zelf gelezen of lul je gewoon uit je nek?

U ziet toch zelf dat dit dikke onzin is, hoop ik. Het meisje zou zogezegd gedwongen zijn geweest om te trouwen met die oude vent terwijl haar vader van niets wist. Hoe kan dat meisje nou huwen zonder de toestemming van een walie? Waar is haar mahr naartoe aangezien de opa beweert dat ze die wel gekregen heeft? Kom af met een betere bron, degene die dit gelooft is gewoon 'stom'.
Ik geef u dan maar hetzelfde in het Engels dat gelooft u misschien eerder
http://www.emirates247.com/news/regi...11-03-1.312713

Overigens kreeg het verhaal nog een staartje zoals u hier kunt lezen:
http://www.emirates247.com/news/regi...11-07-1.314319
Wat een afgrijselijke koehandel met het leven van een kind als onderpand...
Oud 14 november 2010, 17:03   #4055
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een mooi voorbeeld van een moslims die de regels van zijn religie boven de wetgeving plaatst. Bijzonder is: zijn motivatie om zijn onschuld aan te tonen....

"So, what have I done wrong? My reasons stem from a book titled Aisyah Saja Nikah Muda (Aisyah Herself Married Young), written by Ummu Aisyah."

Paulus.
Oud 14 november 2010, 17:03   #4056
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Bwa ik vrees dat jij gewoon nu pas uw waarde aard laat zien. Heeft niks met brainwashing te maken.
Ik heb altijd mijn ware aard getoond.
Oud 14 november 2010, 17:04   #4057
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hier nog een prutser die zn bronnen niet nacheckt. Daar staat net hetzelfde behalve in het Engels, maar bedankt voor de moeite.
Graag gedaan. Nu weet u ook dat het een geldkwestie is.

Paulus.
Oud 14 november 2010, 17:06   #4058
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ninelle Bekijk bericht
Ze zijn al goed bezig in het Midden-Oosten met het uitmoorden van christenen en andere minderheden.
Ondertussen worden daar veel kinderen met zware misvormingen geboren, tgv het gebruik van verarmd uranium en witte fosfor op bugerbevolkingen.

"Toevallig" zijn het moslims..."Toevallig" zijn er daar ook veel meer kankers.

D�*t na 1.500.000 of 1.700.000 burgerdoden op een bevolking zo groot als de Benelux. "Toevallig" moslims.

Het uitmoorden van meerderheden dus?

Laatst gewijzigd door filosoof : 14 november 2010 om 17:07.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2010, 17:08   #4059
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Aan onze wetgeving zou al heel veel zijn.

Paulus.
Je moet maar durven als christelijke extremist zulks te vragen. Ik zocht daarnet eventjes op de Mozabite, en stootte op de grootste ethnische database die ik totnogtoe zag (Yoshua Project). Met groot bedoel ik: ze bevat tal van volkeren, enkele zeer rudimentaire gegevens (religie, omvang en soms ook overtuigingen, afbeeldingen van traditionele kleding en haartooi). Als je een gelijkaardige site of database kent, mag je ze altijd geven.

Nog wat verder lezende op die site, bleek dat bij zowat elke stam de noden opgesomd staan. Die kwamen bijna altijd neer op de 'nood' om te kerstenen, om vertrouwd te raken met de evangeliën en meer van die onzin. Daarnaast werden links gegeven naar een site die het mogelijk maakt om een 'partnerschap' aan te gaan met zulke volkeren. Dat partnerschap betekende in de praktijk een 'samenwerking' met anderen om mensen te bekeren en eventueel te adopteren. Opdat die polytheïstische Ainu in Noord-Oost China toch ook kleine evangelici zouden kunnen worden.

D�*t is het gezicht van het evangelische extremisme vandaag de dag. Het is tekenend dat ik geen andere grootschalige projecten ken die zulk etnografisch onderzoek bijeen brengen. Nagenoeg niemand in dit land dat bulkt van de nationalisten schijnt zich daar iets van aan te trekken, op zeldzame uitzonderingen als Nestor Burma, Flanelcondoom, Kallikles en enkele linkse nationalisten na. Jaarlijks verdwijnen daar autochtone talen en verpauperen en marginaliseren autochtone culturen. Die mensen wordt de toegang tot een fatsoenlijk inkomen ontzegd, maar ze moeten wel de evangelici zien te overleven. Onlangs kwam ik een artikel tegen dat berichtte over de eerste Twa-pygmee die in Uganda een universitaire opleiding had gevolgd. De Twa zijn, zoals wel meer autochtone stammen ginder, geheel gemarginaliseerd en animistisch. Die twee gaan hand in hand. Veertig procent van hun inkomen wordt gebedeld. De levensverwachting ligt er op dertig jaar. Deze pas afgestudeerde vrouw zei "I am proud of my education, but I am not proud to be Batwa because they have lost their culture - the culture has gone". Dat is het beeld van een verdwijnende cultuur. Dat is tevens het beeld van een stam die door bondgenoten als Ruanda en Uganda uit hun traditionele regio's werden verjaagd, die hun oorspronkelijke inkomens zagen verdwijnen en die bijzonder hard leden onder milities en legers die door het Westen gesteund werden. 't Zal wel geen toeval zijn dat ook Bemba zich tegen hen te buiten mocht gaan. In Uganda krioelt het van volkeren zoals dit.

Ondertussen slagen de forumracisten er niet in om ook maar een seconde hun idiote zelfbeklag over de 'dreiging van de mosliminvasie' of de apocalyptische hoofddoeken te relativeren. Als je hen bezig hoort, dan lijken ze er erger aan toe dan deze Batwa. Nochtans beschikken die forumracisten allen over internet, hebben ze allen leren schrijven (zij het zelden foutloos) en schept iemand als Ninelle op over haar imaginaire dop netto maandloon van +2000€. Ik verwijt u en de uwen, naast domheid en religieus extremisme, ook een verregaand narcisme, egocentrisme en eurocentrisme. Al is de term zioncentrisme misschien correcter.

Over deze wereldwijde 'beschavingsdrang' en dit extremisme heb ik u nooit horen spreken. Ik weet niet of u op de hoogte bent van evangelici uit de VS die met de Bijbel in de hand de ganse wereldbevolking willen kerstenen. Uw vorige onderschrift (Christian Broadcasting Network als ik het mij goed herinner) doet mij vermoeden van wel.

U doet zich voor als een brave ziel. Maar daarmee is werkelijk alles gezegd. Wat zeggen de Bijbel en CBN over hypocrisie?

Laatst gewijzigd door Andy : 14 november 2010 om 17:17.
Andy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2010, 17:09   #4060
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik geloof dat ik u de vraag al eens eerder gesteld hebt : waarom blijft u zo graag wonen in zo'n land als België waar volgens u niks goed is? Als het hier zo schandalig slecht is, is het toch maar een kleine moeite om te verhuizen naar uw land van origine. Ik kom u wel even helpen met inpakken

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be