![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#4361 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Rustig hé jongen...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je hebt dingen gezegd als -ik gebruik copie/paste:
Citaat:
Citaat:
lichamelijk, emotioneel, en verstandelijk gezonde zelfstandige volwassenen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 15 november 2010 om 09:13. |
|||||
|
|
|
|
|
#4362 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
dubbel
Laatst gewijzigd door Paulus : 15 november 2010 om 09:05. |
|
|
|
|
|
#4363 |
|
Minister
|
On topic : het taalonderwijs, en zeker de spelling, is evenzeer mislukt. Wat nu ?
Onderwijs afschaffen of taal afschaffen ?
|
|
|
#4364 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zo niet, herlees dan Suqar's voorafgaande posts en dan zult u de reden van de vraag misschien begrijpen.
|
|
|
|
#4365 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#4366 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je schrijft zelf "Ik geloof dat ik u de vraag al eens eerder gesteld hebt" misschien is zij het beu om steeds op je zelfde vraag te moeten antwoorden. Ik herinner me toch nog dat en wat (ongeveer) ze antwoordde. Ik heb haar voorgaande posts gelezen; vandaar mijn vraag "Waar lees jij dat er niets goeds is?" Je mag ook toegeven dat dit niet gesteld werd. Wat is dat toch altijd om iedereen te willen buiten zetten, omdat er kritiek geuit wordt. Dit is hier wel een speciale draad, met extra regels. http://forum.politics.be/showthread....39#post5081339 |
|
|
|
|
|
|
#4367 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#4368 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bovendien, Artisjok, vind ik het niet netjes van u dat u weigert dat filmpje te bekijken, u die altijd maar weer links publiceert en eist dat mensen die volgen voor ze - volgens u - met kennis van zaken over het onderwerp kunnen meediscussiëren. Nee, Artisjok, dat is niet fair.
|
|
|
|
#4369 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#4370 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er worden nog andere dieren gecastreerd behalve varkens, hoor!
|
|
|
#4371 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En dan moet dit toch voor iedereen gelden; zowel de jacht als de moslims als de joden, culturele evenementen, experimenten,.... Ik geef (zeer) veel linken (ik ben blij dat je dit erkent) meer nooit link ik naar filmpjes. Behalve 1 keer hier. http://forum.politics.be/showthread.php?t=128619 Ik ben niet zo aan filmpjes, ik lees liever een tekst. Als je dus een tekst heb met wetenschappelijke feiten over onverdoofd slachten zal ik die graag lezen. |
|
|
|
|
|
|
#4372 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Weten dat vandaag 3 van de 6 slachtlijnen voor schapen zonder verdoving werken
|
|
|
#4373 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#4374 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Overigens denkt u niet dat Suqar oud en wijs genoeg is om zelf te reageren op een posting die ik aan haar richt. Waarom voelt u zich toch altijd persoonlijk aangevallen?
|
|
|
|
#4375 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom verwijt jij alles, waar van ver of dicht ergens een moslims bij betrokken is, dit aan de islam?Dan begin ik te denken dat u Bush met moslims verwart.
|
|
|
|
#4376 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Eerlijk is eerlijk.
|
|
|
|
#4377 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Wel ik zou ook liever hebben dat een jager met verdovende pijlen op zijn prooi schiet. Maar persoonlijk vind ik dat een beetje naast de kwestie.
Hier worden dagelijks misschien wel duizend dieren geslacht op een brute wijze. Dat halal in deze eeuw nog altijd halal is zoals men dat vroeger deed, is mij de vraag? Ik vind ook dat moslims mijn vragen openlaten. Is het dier via een elektrische schok verdoven nu zo haram? Waarom kan in het in bepaalde landen wel, en hier niet? Waarom moeten we altijd toegevingen doen langs één kant omdat er anders een paar heethoofden het land op stelten zetten? Je kan dan oproepen consequent te zijn, maar als we echt consequent waren hadden we nooit toegevingen van de eerste keer gedaan. Mijn gedacht!
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 15 november 2010 om 12:06. |
|
|
|
|
|
#4378 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Men probeert hier gewoon weer het spelletje van "jullie scheren iedere moslim over dezelfde kam" en dus denken jullie dat iedere moslim en zijn gedragingen een gevaar zijn voor de maatschappij, zoiets? Voor de n-de keer in de 47st macht: we hebben het niet over "alle moslims" maar telkens over diegenen die zorgen dat er voortdurend over hen moet gepraat worden! Waarom is al dat "wel racisme/niet-racisme" altijd een eeuwige discussie als het over moslims gaat en niet over al die andere vreemdelingen, Polen, Russen, Italianen, Japanners, Chinezen enz enz enz Omdat er niets aan de hand is met moslims? Waarom is er overal in de wereld waar moslims binnenstromen ambras, problemen, discussies en niet met de bovenvermelde groepen? Die vraag heb ik al dikwijls gesteld, maar ik dacht daar nog nergens een antwoord op gekregen te hebben... |
|
|
|
|
|
|
#4379 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Met een beetje woordenkramerij zal het niet lukken. Een feit is een feit, over "racisme" beginnen, ocharme... Blijkbaar het meest misbruikte en verwrongen woord uit onze woordenschat, de laatste jaren! |
|
|
|
|
|
|
#4380 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat als argument inhalen, dat alles hier ook niet ok is, is maar zielig om dan het halalgedoe als aanvaardbaar voor te stellen. De ene fout moeten we maar door de vingers zien omdat er nog andere fouten zijn? En wanneer dat halalgedoe dan weer zijn basis vindt in een achterlijk, sinds de 7de eeuw amper aangepast geloof, dat dank zij een schrikbewind onder eigen volk nog verder doet met gebruiken van toen... Als zoiets deel uitmaakt van de "multicul", dan is dat alvast één van de vele redenen om te zeggen: de multicul is een mislukking! |
|
|
|
|