![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#4381 | ||
|
Banneling
|
Toch wel.
Citaat:
Citaat:
Mag ik nu nog weten "Waar lees jij dat er niets goeds is?" Je mag ook toegeven dat dit niet gesteld werd. Wat is dat toch altijd om iedereen te willen buiten zetten, omdat er kritiek geuit wordt. |
||
|
|
|
|
|
#4382 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=4173 |
|
|
|
|
|
|
#4383 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het was Paulus die begon over (nazi) en racist. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=4269 En dan nog voor mijn week om was! |
|
|
|
|
|
|
#4384 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Laat ons aub even blijven kleven waarover het gaat:
Halal slachtingen. En laat ons nu voor één keer niet de andere kant opkijken om snel over iets anders te beginnen. Dat het zo stil wordt daaromtrent spreekt mij al boekdelen. Ik ga eens vannacht een gepeperde brief uitschrijven naar de minister van gezondheid, of wie moet ik nemen? Ik hoop dat er nog gelijkgezinde mensen zijn die hun stem willen laten horen. Ik dank u.
|
|
|
#4385 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik dacht dat jij en Wisord tot een consensus gekomen waren. |
|
|
|
|
|
|
#4386 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=O931UEEE De SPA wordt hier toch echt ten schande gemaakt voor de gewone bevolking,wie gelooft die mensen nog,zouden ze dat nu ook doen met kerst bv?
|
|
|
|
#4387 | ||||||
|
Banneling
|
Citaat:
Sommige misdaden kunnen (mede)geïnspireerd zijn door bepaalde culturen of religies. Dit is nog steeds een hemelsbreed verschil met iedereen die tot een bepaalde cultuur of religie behoort, deze misdadige ingesteldheid toe te dichten. Citaat:
Citaat:
Citaat:
In april 2004 wordt het VB veroordeeld voor racisme; in november bevestigt het Hof van Cassatie de veroordeling van het Vlaams Blok als racistische partij; met als resultaat dat ze in haar discours "vreemdeling" vervangt door "moslim". De uitspraak van Filip de Winter "Wie een hoofddoek draagt, tekent hiermee een terugkeercontract dateert van 2005. http://nl.wikipedia.org/wiki/Filip_Dewinter#Citaten Toevallig na de veroordeling. Niet omdat er zich toen een probleem voordeed. Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#4388 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Toch wel.Kan Suqar dat niet zeggen? Uiteraard.Waarom antwoordt u dan? Ik voel me niet persoonlijk aangesproken.Waarom komt u er dan altijd tussen? U hoeft hier niet op te antwoorden hoor, alleen maar eens over nadenken en misschien trachten om niet bij ieder postje aan Suqar gericht op uw achterste poten te gaan staan en te doen of u persoonlijk beledigd wordt. Een mens zou er wat van gaan denken
|
|
|
|
#4389 | |||
|
Banneling
|
Dat zal wel, zeker.
Citaat:
Wat is dat toch altijd om iedereen te willen buiten zetten, omdat er kritiek geuit wordt. Citaat:
Als er iets is dat je niet aanstaat, zoek je dan ander en beter; of probeer je om dat te veranderen? Citaat:
Ik zou nu graag weten Waar lees jij dat er niets goeds is? Je mag ook toegeven dat dit niet gesteld werd. Wat is dat toch altijd om iedereen te willen buiten zetten, omdat er kritiek geuit wordt. m.a.w. Als er iets is dat je niet aanstaat, zoek je dan ander en beter; of probeer je om dat te veranderen? |
|||
|
|
|
|
|
#4390 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
�* Artisjok
Hierboven een quote van Suqar (post 3772) in antwoord op een post van Ninelle ivm kind-bruidjes in de islam. Vindt u het echt zo nodig haar te verdedigen en voor te stellen als een halve heilige? Ze kan duidelijk haar plan trekken zonder u en is ook niet verlegen om andere mensen weg te wensen. Citaat:
Dit is het laatste wat ik hierover tegen u wil vertellen. Dit heeft helemaal niets meer met de discussie te maken. Ik begrijp niet dat u zich zo druk maakt over de minste kritiek tegenover haar, zij kan er in ieder geval beter dan u. Hoe komt dat? (Bent u verliefd op haar of zo
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 15 november 2010 om 14:19. |
|
|
|
|
|
|
#4391 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#4392 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jij mag daar, wat mij betreft, van maken wat jij wil. (maar roddelen doe je per PM, op de man spelen laat je achterwege in een discussie) Je hebt gelijk: "Dit heeft helemaal niets meer met de discussie te maken. " Mag ik nu a.u.b. weten Wat is dat toch altijd om iedereen te willen buiten zetten, omdat er kritiek geuit wordt? m.a.w. Als er iets is dat je niet aanstaat, zoek je dan ander en beter; of probeer je om dat te veranderen? Laatst gewijzigd door artisjok : 15 november 2010 om 14:36. |
|
|
|
|
|
|
#4393 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nog eens een "fait divers".
http://www.metrotime.be/nlnewsbelga....lexid=55040431 De 'incidenten' stapelen zich op en toch zijn er mensen die denken dat de multicul als een fluitje van een cent loopt. Feiten als dit zullen niet helpen om echter meer vertrouwen te geven.
|
|
|
#4394 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De forumregels gelden niet voor iedereen. |
|
|
|
|
|
|
#4395 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U begint zich echt wel een beetje aan te stellen.
|
|
|
|
#4396 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4397 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#4398 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De enige directe vraag die ik je stelde beantwoordde je net niet. Graag zou ik nu a.u.b. weten. Wat is dat toch altijd om iedereen te willen buiten zetten, omdat er kritiek geuit wordt? m.a.w. Als er iets is dat je niet aanstaat, zoek je dan ander en beter; of probeer je om dat te veranderen? Laatst gewijzigd door artisjok : 15 november 2010 om 14:49. |
|
|
|
|
|
|
#4399 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
...of ben je selectief blind als het om hen gaat en exact hetzelfde impliceren als er kritiek geuit wordt.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#4400 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Er is al eens onder suggesties en mededelingen een voorstel geweest om voor collectieve beledigingen ook strafpunten te geven. http://forum.politics.be/showthread.php?t=111533 Dit voorstel werd nooit opgenomen in het forumreglement. |
|
|
|
|