![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#4421 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En misschien kunt u even verduidelijken wat u bedoelt met rechtse puntmutsen, dit lijkt me een zeer beledigende opmerking.
|
|
|
|
#4422 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#4423 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
420yeahbaby heeft de link in zijn onderschrift staan, zie bijvoorbeeld onder zijn posting 4408.
|
|
|
#4424 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#4425 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een beetje hypocriet dat men dat hier wil komen doen. Eerst voor eigen deur vegen aub. En ageren tegen wetten enz is niet ze aan je laars lappen omdat ze niet in Allah's kraam passen. Wij hebben geen zakens met Allah en diegenen die dat begrip als buikspreekpop gebruiken om hun eigen ideetjes op te dringen... |
|
|
|
|
|
|
#4426 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat soort lepigheid is zo doorzichtig. |
|
|
|
|
|
|
#4427 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#4428 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#4429 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
|
|
|
|
|
#4430 | ||||
|
Banneling
|
[quote=Paulus;5101599]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Wisord : 15 november 2010 om 18:51. |
||||
|
|
|
|
|
#4431 | |||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|||
|
|
|
|
|
#4432 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zelfs bij de allochtonen is er geen meerderheid met aan fundimentaliteit... Ik ken bergen Belgen met een allochtonenachtergrond..of ze moslim zijn of niet weet ik niet eens ..zo hoort het.. |
|
|
|
|
|
|
#4433 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 15 november 2010 om 18:55. |
|
|
|
|
|
|
#4434 |
|
Staatssecretaris
|
Wat aan heel dit discours niet te bergijpen valt is;
de meeste groene mensen, die opkomen voor dierenrechten e.d. stijl Gaia, ALF , zijn allemaal in fond links. Ok. Tot daar. Maar waarom diezelfde linkse mensen -gaia dan niet meegerekend, want die weten ondertussen al hoe onverdraagzaam de moslims zijn, als je ze iets in de weg legt- nu ineens pleiten voor het toestaan van het ritueel kelen van dieren... Kan iemand eens even met eenvoudige bewoordingen uiteggen, hoe die mensen denken? Want ik zie daar oorzaak en gevolg niet van.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 15 november 2010 om 18:58. |
|
|
|
|
|
#4435 | |||||
|
|
Citaat:
1) Die slachtwijze was reeds legaal (de Joden hun cocher eten) 2) Het enige wat gelegaliseerd is geweest is het thuisslachten (al denk ik niet dat men dit effectief opvolgt) Citaat:
Die uitspraak vind ik persoonlijk weerzinwekkend. Citaat:
Citaat:
Nu, het kan goed zijn dat ik er volledig naast zit, maar dit is wat ik me herinner
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|||||
|
|
|
|
|
#4436 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik heb mijn onderschrift veranderd.
|
|
|
#4437 | |
|
|
Ja, het is idd die van Gaia
|
|
|
|
|
|
|
#4438 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hang maar rustig verder de pedante betweter uit. |
|
|
|
|
|
|
#4439 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het siert u dat te kunnen doen zonder gescheld of verwijt. Respect. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#4440 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Waar schrijf ik dan van niet ?.... Ik ben tegen onverdoofd slachten . Ben jij het er mee eens dat varkens, koeien, kippen, ... enz.. het recht hebben op een uitloop in vrije lucht. Ze moeten in groep kunnen leven, en mogen dus niet individueel gehuisvest worden. Systematische verminkingen mogen niet toegestaan worden , bvb. het afbranden van de snavel bij kippen of het afknippen van het krulstaartje van biggen en het onverdoofd catreren , dwangvoederen enz .. en dit bij wet verplicht moet worden ? Laatst gewijzigd door Wisord : 15 november 2010 om 19:13. |
|
|
|
|