![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan de drugs, Met een wapen staan zwaaien dat in eerste instantie in paniek misschien afgaat, waarna ze dan maar besluiten iedereen dood te schieten kwestie van geen getuigen te hebben. Of het slachtoffer dat een wapen trekt en het niet gebruikt, ... overvaller trekt wapen en gebruikt het vervolgens wel. Of dus echt gewoon psychopatische gekken die van zodra ze de macht voelen die ze hebben met een pistool in hun handen beginnen te schieten... wie zal het zeggen, in elk geval mogen ze die gasten van mij gewoon executeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ik sluit niks uit, maar het is nou ook niet helemaal voor de hand liggend... Edit: O wacht, hier, bron van dat laatste. Natuurlijk, iedereen kan liegen, maar bij een gevalletje eerwraak zou ik verwachten dat juist zij ook word gedood.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 16 november 2010 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
tellen Turken ook voor 'noord-afrinkaanse types' ? Laatst gewijzigd door Anna List : 16 november 2010 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mulatten... Turkije? Vreemd ![]() Ik zou toch wachten op volledig nieuws voor wilde gevolgtrekkingen. Hou de lynchers nog wat op je ranch. Laatst gewijzigd door filosoof : 16 november 2010 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met een kapmes ne vinger afkappen, zal voor de doorsnee mens al horror genoeg geven om direct zijn sleutels af te staan, daar moet ge zelf zoveel moeite nog niet voor doen, een stevig pak slaag en 90 % van de slachtoffers breekt al nog voor de eerste slag gevallen is. Die zijn samengedreven in dat bureau en daar gewoon afgeschoten, die gasten wisten duidelijk wat ze van plan waren, ... anders hebben slachtoffers meestal wel de kans te vluchten of iets te doen en vind je hun lijken op verschillende plaatsen. Gangsters weten goed genoeg dat als ze de slachtoffers niks doen ze veel meer kans hebben ermee weg te komen en zelf als ze gepakt worden, ze nauwelijks vervolging te vrezen hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() Gezien het een Turkse was die hen als zodanig geidentificeerd heeft (of eigenlijk zelfs slechts als "Afrikaans type", zie de toevoeging aan mijn vorige post") zou ik denken van niet. Dat zou zoiets zijn als een Nederlandse Griek die zijn tevens Nederlandse belager aanziet voor een "Oost-Europees type". Het kan, maar daar is het dan ook mee gezegd.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 16 november 2010 om 11:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die robot foto`s hebben in het verleden ook al bewezen dat ze niet altijd even duidelijk zijn, ik zou mij daar niet echt op vastpinnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
En dan kan je natuurlijk ook nog voor een "hybride" theorie gaan: De Turkse verloofde kende via via nog wel iemand die interesse had in de wagen.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 16 november 2010 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
blame Q nieuws ( ik kan me haast niet voorstellen dat het Radio1 was, maar t kan, die twee hoor ik s ochtends ...) en bovendien, ik heb toch geen lynchers besteld ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik heb eerst nog goe meegewerkt ! http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=322 ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() alleen valt er nog niks te zeggen natuurlijk, het is blijkbaar terug afgevoerd in de media ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk heb ik dat - buiten dat ze een snor hebben dan, nooit opgemerkt.
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |