![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4641 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4642 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4643 | |||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Nu ja, het doet er weinig toe, die 13de lijn met verdoving gaat niet door omwille van geblunder in de politiek (weeral eens)
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4644 | |
|
![]() Uit mijn post zou je moeten kunnen opmaken dat gezondheid niet de hoofdreden is waarom ik nog steeds vlees eet.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4645 | |
|
![]() Citaat:
Ik zie niet in wat er minder immoreel zou zijn aan het snel doden van een dier voor in principe overbodige consumptie dan het iets trager doden van datzelfde dier voor even overbodige consumptie. Je zegt dat het niet immoreel is, omdat het je eigen gedrag betreft. Laatst gewijzigd door Steve_M : 16 november 2010 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4646 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4647 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Uw afkomst is maar belangrijk om mensen een kapstok te geven doorheen hun ontwikkeling, het is verre van allesbepalend omtrent u leven en hoe je zaken zal aankpakken en beleven. Religie is de ziekte die samenleven onmogelijk maakt.
![]() |
![]() |
#4648 |
|
![]() En dan? Als het dan toch gaat om de grote principes van de dieren nodeloos lijden te bezorgen. Je kan onmiddellijk je steentje bijdragen als je dat dan toch zo belangrijk vindt. Maar nee, liever alle dagen koteletten, biefstukken en kippen vreten en dan klagen dat moslims schapen kelen. De thuisslacht is in België trouwens nog maar verboden sinds de jaren '90. Nooit zelf eens een kip of een varken geslacht? Ik wel, als kind.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4649 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat daar ook onderzoek naar verricht was. Maar zelfs indien dat niet zo zou zijn, dan maken de mensen uit mijn omgeving die stelling wel erg aannemelijk. Ikzelf stond zo op mijn eenentwintigste nog geen thalil klaar te maken.
![]() |
![]() |
#4650 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() typen die veganistisch worden ?..90 % bakviswijven die een trauma oplopen als ze in lamsogen kijken.. Dat is ook allemaal puur gevoelsmatig...ze willen niet rechtstreeks betrokken zijn bij het doden van dieren maar zijn indirect verantwoordelijk voor het verwoesten van natuurlijke leefomgevingen Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 16 november 2010 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4651 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik slacht nu nog af en toe een kip... Een religie moet zich gewoon houden aan bestaande wetten rond dierenwelzijn...geen uitzonderingen... Anders mogen moslims volgende week mischien een toevallig gepasseerde hond kelen omdat het 'onrein' is.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4652 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4653 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4654 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4655 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4656 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo zat dat je zelfs mijn echte nick niet kan onthouden;erg Fil .....
![]() |
#4657 | |
Minister-President
|
![]() Vegetariërs die geen vis eten. Pas dan wordt het echt interessant om te koken.
Citaat:
Stel jezelf eens de vraag hoe divers de gerechten zijn die je regelmatig klaarmaakt waarbij je geen opdeling hebt tussen 'groenten', 'aardappelen' en 'vlees', met elk van die drie zo ruim mogelijk gedefinieerd. En als afsluiter: hoe vaak eet een niet-vegetariër als jij zeewier? Welke fruitsoepen kan je op tafel zetten? Hoeveel yoghurt verwerkte je deze week in je gerechten? En hoe frequent gebruik je kruiden als anijs, kurkuma, massala's, teriyaki of kardemom?
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 16 november 2010 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4658 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4659 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben geen vegetariër maar ik doe niet mee aan wreedheid jegens dieren met een flauw religieus excuus.
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 16 november 2010 om 16:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4660 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 16 november 2010 om 16:35. |
|
![]() |
![]() |