![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4981 | |||||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Moslims mogen eens beginnen inzien dat hun vleeslapje lang niet meer halal is. Citaat:
Citaat:
Ik stel toch voor onderaan bij de ladder te beginnen, niet alles tegelijk. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar wat goed is dialoog als goede argumentatie genegeerd wordt?
![]() |
![]() |
#4982 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nog wat GAIA betreft: ik ben behoorlijk argwanend en een beetje beangstigd door mensen die zichzelf opwerpen als woordvoerders van mensen of andere dieren die zelf het woord niet kunnen voeren.
Michel Vandebosch heeft zichzelf gebombardeerd tot spreekbuis van dieren die natuurlijk zelf het woord niet kunnen voeren. Hij beweert hun belangen te verdedigen maar au fond verdedigt hij vooral die van zichzelf en zijn medestanders. Wie een beetje rondsurft komt voldoende materiaal tegen om te kunnen vaststellen dat Michel Vandenbosch het misschien wel op dierenrechten maar veel minder op mensenrechten begrepen heeft. Hij is overigens ook een gevaarlijk fundamentalist die zich boven anderen verheven acht en van een uitzonderlijke grote moraal getuigt. Zo'n mensen zijn erg gevaarlijk, vooral als ze macht ambiëren en verkrijgen.
![]() |
![]() |
#4983 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Serieus: het toont aan dat dierenvrienden niet noodzakelijk goede mensen zijn. Hun zogenaamde diervriendelijkheid kan een heel andere agenda verbergen die erg mensvijandig is. Ik geef de voorkeur aan mensen en ik vind mensen veel belangrijker dan dieren. Daarom ben ik huanist. Andere dieren zijn daarbij ondergeschikt. Citaat:
Voor hen is elk feit en elk argument goed om hun kruistocht tegen migranten kracht bij te zetten, onder het motto 'verdeel en heers' net zoals het dat bij de nazi's was.
![]() |
![]() |
![]() |
#4984 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De joden ook, ik vergeet ze telkens te vermelden
![]() Citaat:
Verschillen moeten de wereld uit bedoelend: via dialoog tot het midden komen. (al is dat niet altijd mogelijk, maar als het om de slacht gaat moet dat wel te bereiken vallen in een democratie). Het is trouwens overduidelijk dat de meerderheid TEGEN onverdoofd slachten is, maar een kleine minderheid haar zinnetje krijgt. Inclusief joden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Over de hoofddoek zijn mensen al bezig, over de vrouwenbesnijdenis zijn al mensen bezig. Dat moslims verdoofd gaan slachten alhier, zal een teken voor "ons" (vooral mij) zijn dat ze zich wel willen aanpassen. Dat hoofddoeken dialoog: misschien moeten wij ook eens naar hun argumenten luisteren. En dat hebben we gedaan, maar het blijft wel duidelijk dat een baas beter zelf beslist in welke functie die hoofddoek kan en wanneer niet. Mensen zullen altijd blijven lullen over bepaalde zaken, maar het is niet aan mij daar verandering in te brengen. Ik ben dan ook niet degene die onverdoofd slacht. Noch ben ik degene die neerkijkt op anders gelovigen zoals veelal joden doen. Citaat:
Wij eten bijgod halal zonder het zelf te weten, en waar is ons recht van overtuiging dan naartoe? Opzij geschoven voor een kleine minderheid.
![]() |
![]() |
#4985 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor alle duidelijkheid: neen, dit is geen aanzet tot geweld; ik zeg alleen dat ik er geen enkel probleem mee zou hebben moest iemand het doen.
![]() |
![]() |
#4986 |
Minister-President
|
![]() .
Tout va bien. Laatst gewijzigd door Pølle : 17 november 2010 om 06:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4987 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb daarop uitdrukkelijk geantwoord "Hierbij herzie ik mijn mening". Een dialoog aangaan vind ik een zeer goed idee. Blijkbaar beseft gaia dit ook. http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...slachten.dhtml Dat er steeds meer halal vlees onherkenbaar in de supermarkt ligt, heeft maar 1 oorzaak : ons economisch systeem waar enkel en alleen winstbejag telt. Een andere taal dan geld wordt niet gesproken. Daarom worden dieren ook niet meer op hun gemak gesteld. Dat kost geld. Ik heb gisteren in het grootwarenhuis, gelet op de prijs van de braadkip. De goedkoopste kost 2,17euro per kilo, is ongeveer 2,17euro per kip. Je hoeft echt geen genie te zijn om te beseffen wat dat betekent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4988 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=5FsUwEe2vQE http://www.youtube.com/watch?v=0C0Qg...eature=related http://www.youtube.com/watch?v=JkA8rzj9j4U Genoeg zo ? Laatst gewijzigd door Wisord : 17 november 2010 om 07:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4989 |
Banneling
|
![]() Niet in belgie maar wel veroorzaakt door de belgen .... http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...andeling.dhtml
Een filmpje over de varkensteelt in Europa ...http://www.youtube.com/watch?v=ginKD...eature=related Laatst gewijzigd door Wisord : 17 november 2010 om 07:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4990 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kortom, als ik de laatste 10 pagina's goed begrijp is de multikul mislukt omdat wij ganzenlever eten en onze kippen zonder verdoving de kop afslagen.
![]() |
#4991 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4992 |
|
![]() Van alle zorgen die de mensen zich maken over de islam inval in ons land is de zorg over de manier waarop wij of zij hun eten slachten wel de minste denk ik.
![]() |
#4993 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4994 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4995 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'de PS, die alles wil laten zoals het is' = gatlikkende zelfislamiseerders |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4996 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben ook van mening dat wanneer moslims/joden verdoofd slachten in een openbare dialoog zouden bespreken, dat er ook gevolg aan gegeven kan worden. De staat denkt nu goed te doen door een kleine minderheid te geven wat ze wil. Zolang die kleine minderheid niet duidelijk genoeg maakt dat verdoofd slachten ook Halal kan, zal de staat blind de andere kant blijven opkijken. Misschien moeten wij ook wat later roepen sneller insecten in ons eten te draaien. Zo kan de productie weer ademruimte krijgen. De wereld is er erg aan toe.
![]() |
![]() |
#4997 | ||
|
![]() Citaat:
Ik maak me ook zorgen over de criminaliteit in dit land, en de enorme straffeloosheid die hier heerst.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4998 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nog dat wij zulk vlees in de rekken hebben liggen waarvan je niet zou zeggen of het nu halal is of geslacht met de moderne methodes.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 17 november 2010 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4999 |
Banneling
|
![]() Het afslachten van mensen, (genocide):
Slachtoffers van VS oorlogen. · De zogenoemde neoliberale vrije wereld veroorzaakte op onze planeet het meeste slachtoffers ooit, moorden en terreur op de wereldbevolking. · Onder het mom van totale vrijheid en neoliberale valse democratie kan alles, oorlog, concentratiekampen, folter, uitbuiting enz. · Geld voor sociale zekerheid en gezondheidszorg wordt in de V.S gebruik voor de oorlogsindustrie. · De advocaten van het neoliberalisme gedragen zich als hogepriesters die hun ideologie beschouwen als een seculiere religie met het marktfundamentalisme als het centrale geloofspunt dat geen toetsing of alternatief verdraagt. http://www.youtube.com/watch?v=UaS2bRGS86c De Verenigde Staten, een chronologie van oorlog: Hoeveel slachtoffers moeten er vallen voor recht onrecht wordt. · De VS vergeten liefst hun verleden, de genocide op de Indianen, (tot 60 miljoen mensen) de grootste genocide die ooit op de wereld plaats had. http://www.youtube.com/watch?v=p-C2rAvCcuY · De slaven en mensenhandel die nu gemoderniseerd is, maar de resultaten die nog steeds hetzelfde zijn. · De VS, de machtigste staat in de wereld die zo weinig mogelijk internationale verdragen ondertekent. · Van de 25 belangrijkste internationale verdragen over milieu, arbeid en mensenrechten ondertekende China er 18 en de VS slechts 8. · Daarmee bevinden de VS zich eerder in het gezelschap van landen als Birma en Somalië dan van de EU-partners. Wat kost de oorlog van Irak en Afghanistan? http://costofwar.com/index-pre-school.html Atoombommen: · De VS zijn de enige mogendheid die de atoombom al ooit heeft ingezet, (Hiroshima en Nagasaki) samen met de kankergevallen nadien waren er 240.000 doden. · Nadien stonden ze herhaaldelijk klaar om het nog eens te doen. · Vandaag noemen ze zelfs landen als Rusland, China en Iran als mogelijke toekomstige doelwitten voor kernwapens. De waterstofbom op de onafhankelijke Marshalleilandengroep: Tussen 1946 en 1958 beproefden de Verenigde Staten talloze kernproeven boven het atol Bikini, een waterstofbom werd tot ontploffing gebracht. Een deportatie van 12.000 mensen, de totale lokale bevolking en die van het nabijgelegen atol Rongelap, één der meest radio-actief vervuilde plekken op aarde. De vroeger meest prachtige zeebodem is nu een levenloos maanlandschap van ongeveer 2.500 km², met enkel gemuteerde éénvinhaai bewoners. De H-bom was ongeveer 600 keer krachtiger dan een atoombom op Hirosjima, (20 miljoen ton TNT) met een vuurbal van 5 km doormeter en (35 miljoen graden) Men gebruikt een atoombom om de waterstofbom te ontsteken. http://www.nieuwsdossier.nl/dossier/...ffing+gebracht De tot Amerikaan genationaliseerde Hongaar Edward Teller was de uitvinder van dit meest gruwelijke wapen ter wereld. Toen de fallout uit de lucht was neergedaald, speelden onwetende kinderen in het levensgevaarlijke poeder alsof het sneeuw betrof, duizenden stierven later aan kanker. Datum Soort en plaats van VS-terreur Slachtoffers Augustus 1945 Nucleaire genocide tegen Hiroshima en Nagasaki 150.000 onmiddellijke doden; honderdduizenden nadien 1945-1953 Oorlog tegen het Koreaanse volk 1 tot 3 miljoen doden 1945-1974 Oorlog tegen het Vietnamese volk 2,5 tot 3,5 miljoen doden 1955-1973 Oorlog tegen het Cambodjaanse volk 1 tot 2 miljoen doden 1957-1973 Oorlog tegen het volk van Laos Meer dan 500.000 doden 1965 Steun aan genocide tegen het Indonesische volk 500.000 tot 1 miljoen doden 1953-nu Steun aan staatsterreur en genocide in Guatemala Meer dan 200.000 doden 1960-nu Steun aan staatsterreur in Colombia 67.000 doden 1973 Steun aan staatsgreep van Pinochet in Chili Meer dan 5000 doden, minstens 1000 verdwijningen 1979 Invasie van Grenada Honderden doden 1980-nu Steun aan staatsterreur in El Salvador 75.000 doden 1981-1990 Steun aan contra-terreur in Nicaragua Meer dan 13.000 burgerslachtoffers 1989 Invasie van Panama 4000 doden 1975-1999 Steun aan genocide in Oost-Timor Meer dan 200.000 doden 1991-nu VS-Britse bombardementen en VN-embargo tegen Irak 650.000 doden door de bombardementen enmeer dan 1,6 miljoen door het embargo, samen: 2,2 miljoen 1992-nu Oorlog tegen Joegoslavië 3000 doden door de bombardementen van 1999250.000 in de burgeroorlogen van 92-95 2001-nu Bombardementen tegen het Afghaanse volk 1.000.000 doden 1948-nu Steun aan Israëlische terreur tegen het Palestijnse volk 150.000 burgers gedood Geen enkele ideologie of democratie heeft het recht om tientallen miljoenen mensen uit te roeien, genocide is nooit te verantwoorden. Wie zijn de VS om hen dat recht toe te eigenen, god of wat? Chemische en biologische wapens: · De VS maakten uitgebreid gebruik van chemische en biologische wapens tijdens de oorlog in Korea. · Ze overspoelden Vietnam, Laos en Cambodja met agent orange. · Bush beschuldigt Cuba ervan bacteriologische wapens aan te maken terwijl de VS ze zelf herhaaldelijk hebben ingezet tegen het eiland. · Tijdens de ergste besmetting, in 1981, troffen kiemen van knokkelkoorts 344.203 Cubanen; 158 van hen vonden de dood, van wie 101 kinderen. · In augustus 2001 (dus nog vóór 11 september 2001) trokken de VS zich terug uit de onderhandelingen over een conventie voor het verbod op biologische wapens. · De zogenaamde grootste democratie ter wereld wil immers geen inspecties van haar biotechnologische industrie. · Zou er misschien een reukje aan zitten? Verarmd uranium: De VS gebruikten wapens met verarmd uranium in Joegoslavië, Irak en Afghanistan. Fragmentatiebommen: Fragmentatiebommen zijn de bloedigste wapens uit het VS arsenaal. Het VS-leger dropte er miljoenen in Vietnam, Laos, Cambodja, Irak, Joegoslavië en Afghanistan. De slavernij: De slavernij waarover ze op de antiracisme conferentie in Durban niet wensten te praten. Hun discriminatie van de zwarten die pas officieel in 1964 verboden werd, maar in de dagelijkse praktijk nog welig tiert zoals bv. blijkt uit de grote aantallen zwarten die de doodstraf krijgen. God save our world from crazy America! USA= United States of Aggression. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5000 |
|
![]() Tja, gij zijt hier 1 van de grootste struisvogels hoor, ja kan je kop niet diep genoeg in het zand steken als het over je moslim vriendjes gaat.