Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 november 2010, 00:45   #2301
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Jij durft wel heel erg concreet te spreken over God de Zoon.
Christus is liefde en vergevingsgezind.
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2010, 02:16   #2302
Pølle
Minister-President

Pølle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inno Bekijk bericht
Homohaat is iets dan amper bestaat in de westerse wereld. Ik heb nog nooit een belgische homohater gezien.
Get a grip.
Oud 17 november 2010, 05:20   #2303
Hot Marijke
Staatssecretaris

Hot Marijke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door openeye Bekijk bericht
"The great question that has never been answered, and which I have not yet been able to answer, despite my thirty years of research into the feminine soul, is 'What does a woman want?'"
Dat is een uitlating van Freud. Ik vind Reich een veel interessanter figuur:
http://en.wikipedia.org/wiki/Wilhelm_Reich

Hot Marijke

A Day without Sex is a Day without Sunshine
Hot Marijke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2010, 05:48   #2304
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Een kritische mening uiten betekent niet onmiddellijk dat je het object of subject van kritiek ook haat.
Homoseksualiteit vergelijken met anorexia, een vreselijke ziekte die dodelijk kan zijn, dat noem jij een "kritische mening"? Nee, dat heeft niets met een kritische mening te maken maar alles met haat en discriminatie.

Dan kan je vuile hoer, - jood, - neger, - marrokaan enzovoort ook een "kritische mening" noemen, terwijl dat eveneens hatelijke en discrimerende uitlatingen zijn. Het VB snapt dat ook niet: vanaf een bepaalde grens is het geen kritiek of "vrije meningsuiting" meer. Die grens is de welvoeglijkheid. Helaas is die moeilijk, zoniet onmogelijk te trekken voor mensen (?) die onfatsoenlijk zijn en vol frustratie en haat zitten.

Homoseksualiteit blijft voor de paus, Léonard, Alexandra en andere verstarde sukkels tegennatuurlijk, abnormaal en ziek, terwijl hun eigen haat en discriminatie dat is.

Hot Marijke

Oud 17 november 2010, 05:52   #2305
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
Homoseksualiteit vergelijken met anorexia, een vreselijke ziekte die dodelijk kan zijn, dat noem jij een "kritische mening"? Nee, dat heeft niets met een kritische mening te maken maar alles met haat en discriminatie.

Dan kan je vuile hoer, - jood, - neger, - marrokaan enzovoort ook een "kritische mening" noemen, terwijl dat eveneens hatelijke en discrimerende uitlatingen zijn. Het VB snapt dat ook niet: vanaf een bepaalde grens is het geen kritiek of "vrije meningsuiting" meer. Die grens is de welvoeglijkheid. Helaas is die moeilijk, zoniet onmogelijk te trekken voor mensen (?) die onfatsoenlijk zijn en vol frustratie en haat zitten.

Homoseksualiteit blijft voor de paus, Léonard, Alexandra en andere verstarde sukkels tegennatuurlijk, abnormaal en ziek, terwijl hun eigen haat en discriminatie dat is.
De grens van het welvoeglijke is een subjectief gegeven. Voor de ene is men snel over die grens, voor die andere kan al iets meer.

De Paus heeft nooit een waardeoordeel over de homoseksuele medemens uitgesproken. Alexandra Colen haalde inderdaad wel hard uit naar homo's.
Oud 17 november 2010, 05:52   #2306
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Homohaat is iets dan amper bestaat in de westerse wereld. Ik heb nog nooit een belgische homohater gezien.
Daar kan ik enkel maar uit besluiten dat je stekeblind bent.

Citaat:
Jezus was vol van liefde en verdraagzaamheid. Dat wil niet zeggen dat hij zondes accepteert.
Voor de miljoenste keer: homoseksualiteit is een geaardheid, geen zonde. Zelfs al moest Jezus dat ooit gezegd hebben, hetgeen ik betwijfel, dan had Hij het fout.

Nog maar eens deze link:

http://www2.vlaanderen.be/holebi/f_vooroordelen.html

Hot Marijke

Oud 17 november 2010, 05:55   #2307
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daar kan ik enkel maar uit besluiten dat je stekeblind bent.

Voor de miljoenste keer: homoseksualiteit is een geaardheid, geen zonde. Zelfs al moest Jezus dat ooit gezegd hebben, hetgeen ik betwijfel, dan had Hij het fout.

Nog maar eens deze link:

http://www2.vlaanderen.be/holebi/f_vooroordelen.html
Jezus maakt geen fouten, maar ik ben dan ook verstard en mijn oogkleppen span ik iedere dag op .

In mijn vriendenkring zitten er geen homofoben, nergens is dit een discussiepunt. Ik weet natuurlijk niet wat daarbuiten gebeurt, maar ik hoor niks in die richting.
Oud 17 november 2010, 06:01   #2308
openeye
Gouverneur

openeye's schermafbeelding

Standaard

Zijn jullie gelovers nog altijd bezig met jullie liefde voor iets dat niet bestaat te verklaren?

Citaat:
Dat is een uitlating van Freud. Ik vind Reich een veel interessanter figuur:
http://en.wikipedia.org/wiki/Wilhelm_Reich
Nja, persoonlijk vind ik die persoon maar niks.

Laatst gewijzigd door openeye : 17 november 2010 om 06:10.
openeye is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2010, 06:20   #2309
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
De grens van het welvoeglijke is een subjectief gegeven. Voor de ene is men snel over die grens, voor die andere kan al iets meer.
D�*t maakt nu precies het verschil tussen een welvoeglijk en een onwelvoeglijk mens! Iemand die fatsoenlijk is VOELT die grens, iemand die onfatsoenlijk is stapt er met zijn grofheid over. Zijn onbetamelijk gedrag legt hij uit als zijnde een "vrije meningsuiting", en dat is zeer gevaarlijk. "Juden raus" was ook vrije meningsuiting, je weet wel tot wat dat geleid heeft.

Citaat:
De Paus heeft nooit een waardeoordeel over de homoseksuele medemens uitgesproken. Alexandra Colen haalde inderdaad wel hard uit naar homo's.
Lees hier maar eens de walgelijke "opvattingen" van jouw paus:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Paus_Benedictus_XVI

Hot Marijke

Oud 17 november 2010, 06:25   #2310
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Jezus maakt geen fouten, maar ik ben dan ook verstard en mijn oogkleppen span ik iedere dag op .
Jezus maakt geen fouten? Komkom, ni zwanzen hé. Dat hij zich heeft laten kruisigen was een enorme fout. Er zijn trouwens alternatieve verhalen over het einde van Jezus, maar ok, dat leidt ons iets te ver van deze topic. Je hebt toch oogkleppen van Armani of Versace? Wees verblind, maar met klasse!

Citaat:
In mijn vriendenkring zitten er geen homofoben, nergens is dit een discussiepunt. Ik weet natuurlijk niet wat daarbuiten gebeurt, maar ik hoor niks in die richting.
Proficiat met jouw vriendenkring, en dat meen ik oprecht.

Hot Marijke

Oud 17 november 2010, 06:26   #2311
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Zijn jullie gelovers nog altijd bezig met jullie liefde voor iets dat niet bestaat te verklaren?

Nja, persoonlijk vind ik die persoon maar niks.
Lees er maar eens een biografie over. Hij was veel origineler in zijn opvattingen over sex dan Freud. Reich heeft zelfs samengewerkt met Einstein, en die was toch niet van de domsten dacht ik zo.

Hot Marijke

Oud 17 november 2010, 06:39   #2312
openeye
Gouverneur

Standaard

Zal wanneer ik tijd heb die eens lezen, maar persoonlijk ben ik zeer tevreden over mijn sex en is voor de rest het niet echt thema waar ik veel bezig mee ben
Oud 17 november 2010, 06:44   #2313
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Zal wanneer ik tijd heb die eens lezen, maar persoonlijk ben ik zeer tevreden over mijn sex en is voor de rest het niet echt thema waar ik veel bezig mee ben
Dat klopt als een bus: als je tevreden bent over jouw sex hoeft het ook geen thema te zijn waar je veel mee bezigt bent. Het zijn vooral de gefrustreerden die er over lullen tot je er knetter van wordt.

Hot Marijke

Oud 17 november 2010, 06:47   #2314
openeye
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Het zijn vooral de gefrustreerden die er over lullen tot je er knetter van wordt.
Haha valt het op dat die ongelikte bijbelfanaten altijd erover beginnen? Apropos, moet jij geen schoonheidsslaapje houden?

Laatst gewijzigd door openeye : 17 november 2010 om 06:51.
Oud 17 november 2010, 07:02   #2315
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Haha valt het op dat die ongelikte bijbelfanaten altijd erover beginnen? Apropos, moet jij geen schoonheidsslaapje houden?
Die ongelikte bijbelfanaten zijn de grootste hoerenlopers!

Schoonheidsslaapje straks. Mijn baby heeft mij vandaag nogal vroeg uit bed gezet.

Hot Marijke

Oud 17 november 2010, 07:06   #2316
openeye
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Die ongelikte bijbelfanaten zijn de grootste hoerenlopers!

Schoonheidsslaapje straks. Mijn baby heeft mij vandaag nogal vroeg uit bed gezet.
Zeker weten! IK WIL HET VOLGENDE VOORSTELLEN: geef elke priester elke maand een bezoek aan een hoer. Betaald door de pauselijke schatkist. Dan blijven ze tenminste van de kinderen af!

Oeie, zo ne kleine rammelaar. Prettig is anders
Oud 17 november 2010, 08:16   #2317
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Zeker weten! IK WIL HET VOLGENDE VOORSTELLEN: geef elke priester elke maand een bezoek aan een hoer. Betaald door de pauselijke schatkist. Dan blijven ze tenminste van de kinderen af!
Dat is te eenvoudig gesteld. Zoals overal bestaan er ook in de kerk de drie geaardheden: heteroseksueel, homoseksueel en pedoseksueel. Uiteraard dient men die laatste geaardheid onder controle te houden, want ze is nu eenmaal misdadig. De heteroseksuele geestelijken hebben een minnares of gaan naar de hoeren. De homoseksuele geestelijken hebben een minnaar of vriend, die ze eventueel in het kerkmilieu kunnen vinden. Voorts zijn er uiteraard nog de rukkers en de impotenten, maar dat doet hier niets terzake. Ook over biseksualiteit (hetgeen ik ben) en transseksualiteit ga ik het nu niet hebben. Ik wil even focussen op het onderwerp.

Vermits pedoseksualiteit ook een geaardheid is, wordt men dat zo maar niet bij gebrek aan een volwassen partner, of die nu van het andere of hetzelfde geslacht is. Evenmin wordt men homoman uit gebrek aan vrouwen of lesbienne bij gebrek aan mannen. Een geaardheid is bepaald bij de geboorte. Stellen dat vele geestelijken pedo's zijn is juist, maar de waarheid ligt infeite bij de omgedraaide redenering: vele pedofielen worden geestelijke omdat daar een speeltuin van kinderen voorhanden is die ze door hun machtspositie kunnen misbruiken.

Om alweer niet beschuldigd te worden van anti-klerikalisme leg ik er de nadruk op dat pedofielen niet enkel katholiek geestelijke worden om hun geaardheid te kunnen botvieren. Ze zoeken gewoon eender welke machtspositie op, dat kan dus in elke religie, maar even goed als leraar, jeugdgroepleider enzovoort enzoverder. Eender hoe of waar ze het doen, het is en blijft kinderverkrachting en deze misdaad dient dient zwaar bestraft te worden, zonder verjaring van de feiten. De trauma's van de slachtoffers verjaren ook niet, en niet zelden plegen ze zelfmoord. Degenen die deze kinderverkrachters beschermen zijn medeplichtig en dienen ook vervolgd te worden. Degenen die sympathiseren met de beschermers walg ik evengoed van. Precies daarom ben ik met deze topic begonnen.

Nog een goeie vraag is: hoe kan een pedofiel zijn geaardheid dan beleven zonder kinderen te verkrachten? Er is een oplossing waarmee de meeste pedofielen tevreden zijn, en gelukkig maar! Heel simpel, ze zoeken of betalen een volwassen (sex)partner die een "kindjestype" heeft en door bepaalde kledij dat type benadrukt: voor vrouwenliefhebbers het schoolmeisje of lolita-type, voor mannenliefhebbers het schooljongetje of het koorknaapje. De pedofielen die hun behoeftes door hun geaardheid op deze manier oplossen, door rollenspelen met volwassen partners, heb ik achting voor. Ze kunnen zich tevreden stellen met deze ersatz, doen er niemand kwaad mee en bedrijven geen criminele feiten. Zij zijn effectief de verborgen meerderheid van de pedo's. Ik weet dat velen dit nog nooit zo hebben bekeken, maar zo zit het nu eenmaal in elkaar.

Zeker weten dat er "brave rollenspelende pedo's" zijn die dit hier nu lezen en zichzelf herkennen in hun situatie. Ik begrijp dat zij zich niet durven outen. Daar is de maatschappij nog lang niet klaar voor, eerst dient de homohaat met tak en wortel uitgeroeid te worden en daar zet ik mij voor in met hart en ziel!

Citaat:
Oeie, zo ne kleine rammelaar. Prettig is anders
Och, het is een lief manneke, dat hoort er allemaal bij.

Hot Marijke

Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 17 november 2010 om 08:39.
Oud 17 november 2010, 12:22   #2318
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

En dan, was er stilte...

Hot Marijke

Oud 17 november 2010, 15:41   #2319
openeye
Gouverneur

Standaard

Citaat:
En dan, was er stilte...
Ne mens moet ook slapen...
Oud 17 november 2010, 16:17   #2320
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ne mens moet ook slapen...
Of werken Uwe cfg al afgewerkt?
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be