![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2321 |
Staatssecretaris
|
![]()
![]() |
#2322 | ||
Gouverneur
|
![]() Ja zenne, die was deze morgen om 7 uur af, heb deze doorgestuurd, geld ontvangen en ben dan gaan slapen
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door openeye : 17 november 2010 om 16:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2323 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik probeer enkel mijn standpunten duidelijk te maken. Ik weet wel dat bekrompen godvrezende mensen die nooit zullen kunnen/willen/mogen begrijpen, maar ik ben nu eenmaal idealistisch hé! Al heb ik maar 1 persoon aan het denken gezet dan ben ik al blij.
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 17 november 2010 om 16:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2324 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2325 |
Staatssecretaris
|
![]() Inderdaad! Als ik mijn kont omhoogsteek is dat voor een ander en veel plezanter doel. D�*t is trouwens de reden van al deze miserie: geloofswaanzinnigen hebben geen plezante doelen, ze nemen zichzelf bloedserieus en dùrven niet te leven: ze ademen amper en doen niks anders dan regeltjes slikken en volgen van seniele grijsaards in Sinterklaaspakken. Alles is kommer en kwel, zonde en loutering, duivels en hellevuur. My God!
![]() |
#2326 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Geloofswaanzin is al eeuwen een plaag op deze planeet. Is gewoon zo dat de zwakkeren niet meer gedood worden door de natuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2327 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat moet ge eens in Haiti gaan vertellen!
![]() |
![]() |
#2328 |
Gouverneur
|
![]() Het is daarom ook dat die mensen moeten geholpen worden met het opbouwen van hun samenleving. Mensen die brains hebben om zichzelf te redden hebben die hulp niet nodig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2329 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik denk niet dat het zo eenvoudig ligt. Mensen met brains kunnen ook pech hebben en bepaalde gebieden worden wel bewust achterlijk gehouden, zoals de kerk met haar kudde doet.
![]() |
#2330 |
Gouverneur
|
![]() Klopt, maar is het niet de bedoeling dat mensen zelf hun brains gebruiken? Er was vroeger, de tijd nog voor de middeleeuwen dat mensen geloofden in een god en toch nog zelf konden overleven. Waarom nu niet meer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2331 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het evangelie gaat Jezus inderdaad naar de zondaars en door Zijn aanwezigheid beroert Hij deze mensen. Het resultaat is dat er zich een ommekeer bij deze mensen voordoet. Jezus vergeeft, maar drukt hen steeds weer op het hart: "Zondig niet meer!" Hieruit is het overduidelijk dat Jezus de zonden verwerpt, maar niet de zondaar. God blijft openstaan voor de mensen als die na een misstap tenminste berouw hebben en vergeving zoeken. In dat licht lezen we ook de parabel van de Verloren Zoon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2332 |
Staatssecretaris
|
![]() Toen was alles eenvoudiger. Deze tijd is hectisch geworden en zelfs mensen met brains kunnen soms niet meer meedraaien in die mallemolen. Er wordt teveel van hen verwacht, that's the problem.
![]() |
#2333 |
Europees Commissaris
|
![]() Das waar, vroeger was het goed als ge 2 standjes deed. Nu moet ge de kamasutra kennen en alle perversiteiten om als normaal beschouwd te worden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2334 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2335 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De verloren zoon, de hoerenloper, is trouwens helemaal geen zondaar, hij is een levensgenieter. Hij heeft zijn erfdeel op een plezante manier uitgegeven, what's wrong with that? Het zou zonde zijn moest hij dat niét gedaan hebben. Zijn slaafs broertje kan beter een voorbeeld aan hem nemen, dan krijgt hij ook een kalf als beloning!
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 17 november 2010 om 21:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2336 |
Staatssecretaris
|
![]() Wees gerust, in reality zijn de meesten al blij als ze 1 standje tot een spetterend eind kunnen brengen.
![]() |
#2337 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het verschil tussen zonde en zondaar. Vergeving, gaan hierbij allemaal aan u voorbij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2338 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2339 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Stop ook eens met mensen om de oren te slaan met absurde middeleeuwse begrippen als zonde, zondaar, vergeving enzovoort. Ik zal voor mijzelf wel uitmaken hoe ik leef en dat zouden jullie ook beter doen inplaats van als blinde schapen te gehoorzamen aan bijbelteksten. Godsdienstwaanzinnigen zijn hetzelfde als psychoten: ze leven in de hogere sfeer van een waanwereld en dat is helaas ongeneeslijk. Jullie zélf zijn de verloren zonen.
![]() |
![]() |
#2340 |
Staatssecretaris
|
![]() En als je dan klaarkomt jezelf prijzen als een geweldige minnaar zeker?