Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 november 2010, 16:26   #2321
Hot Marijke
Staatssecretaris

Hot Marijke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX Bekijk bericht
Of werken Uwe cfg al afgewerkt?
?

Hot Marijke

A Day without Sex is a Day without Sunshine
Hot Marijke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2010, 16:40   #2322
openeye
Gouverneur

openeye's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX Bekijk bericht
Of werken Uwe cfg al afgewerkt?
Ja zenne, die was deze morgen om 7 uur af, heb deze doorgestuurd, geld ontvangen en ben dan gaan slapen Alhoewel ik een rottige hekel heb om s'nachts te werken.

Citaat:
Dat is te eenvoudig gesteld. Zoals overal bestaan er ook in de kerk de drie geaardheden: heteroseksueel, homoseksueel en pedoseksueel. Uiteraard dient men die laatste geaardheid onder controle te houden, want ze is nu eenmaal misdadig. De heteroseksuele geestelijken hebben een minnares of gaan naar de hoeren. De homoseksuele geestelijken hebben een minnaar of vriend, die ze eventueel in het kerkmilieu kunnen vinden. Voorts zijn er uiteraard nog de rukkers en de impotenten, maar dat doet hier niets terzake. Ook over biseksualiteit (hetgeen ik ben) en transseksualiteit ga ik het nu niet hebben. Ik wil even focussen op het onderwerp.

Vermits pedoseksualiteit ook een geaardheid is, wordt men dat zo maar niet bij gebrek aan een volwassen partner, of die nu van het andere of hetzelfde geslacht is. Evenmin wordt men homoman uit gebrek aan vrouwen of lesbienne bij gebrek aan mannen. Een geaardheid is bepaald bij de geboorte. Stellen dat vele geestelijken pedo's zijn is juist, maar de waarheid ligt infeite bij de omgedraaide redenering: vele pedofielen worden geestelijke omdat daar een speeltuin van kinderen voorhanden is die ze door hun machtspositie kunnen misbruiken.

Om alweer niet beschuldigd te worden van anti-klerikalisme leg ik er de nadruk op dat pedofielen niet enkel katholiek geestelijke worden om hun geaardheid te kunnen botvieren. Ze zoeken gewoon eender welke machtspositie op, dat kan dus in elke religie, maar even goed als leraar, jeugdgroepleider enzovoort enzoverder. Eender hoe of waar ze het doen, het is en blijft kinderverkrachting en deze misdaad dient dient zwaar bestraft te worden, zonder verjaring van de feiten. De trauma's van de slachtoffers verjaren ook niet, en niet zelden plegen ze zelfmoord. Degenen die deze kinderverkrachters beschermen zijn medeplichtig en dienen ook vervolgd te worden. Degenen die sympathiseren met de beschermers walg ik evengoed van. Precies daarom ben ik met deze topic begonnen.

Nog een goeie vraag is: hoe kan een pedofiel zijn geaardheid dan beleven zonder kinderen te verkrachten? Er is een oplossing waarmee de meeste pedofielen tevreden zijn, en gelukkig maar! Heel simpel, ze zoeken of betalen een volwassen (sex)partner die een "kindjestype" heeft en door bepaalde kledij dat type benadrukt: voor vrouwenliefhebbers het schoolmeisje of lolita-type, voor mannenliefhebbers het schooljongetje of het koorknaapje. De pedofielen die hun behoeftes door hun geaardheid op deze manier oplossen, door rollenspelen met volwassen partners, heb ik achting voor. Ze kunnen zich tevreden stellen met deze ersatz, doen er niemand kwaad mee en bedrijven geen criminele feiten. Zij zijn effectief de verborgen meerderheid van de pedo's. Ik weet dat velen dit nog nooit zo hebben bekeken, maar zo zit het nu eenmaal in elkaar.

Zeker weten dat er "brave rollenspelende pedo's" zijn die dit hier nu lezen en zichzelf herkennen in hun situatie. Ik begrijp dat zij zich niet durven outen. Daar is de maatschappij nog lang niet klaar voor, eerst dient de homohaat met tak en wortel uitgeroeid te worden en daar zet ik mij voor in met hart en ziel!
Ik kan je begrijpen, maar spijtig genoeg kan je niks veranderen door woorden, maar alleen door druk. Ik vrees dat je niemand overtuigd gaat krijgen hier op dat forum, alle toch niet van de bekrompen godvrezende mensen, toch.
Citaat:
?
Nerdchatter

Laatst gewijzigd door openeye : 17 november 2010 om 16:45.
openeye is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2010, 16:48   #2323
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door openeye Bekijk bericht
Ik kan je begrijpen, maar spijtig genoeg kan je niks veranderen door woorden, maar alleen door druk. Ik vrees dat je niemand overtuigd gaat krijgen hier op dat forum, alle toch niet van de bekrompen godvrezende mensen, toch.Nerdchatter
Ik probeer enkel mijn standpunten duidelijk te maken. Ik weet wel dat bekrompen godvrezende mensen die nooit zullen kunnen/willen/mogen begrijpen, maar ik ben nu eenmaal idealistisch hé! Al heb ik maar 1 persoon aan het denken gezet dan ben ik al blij.

Hot Marijke

Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 17 november 2010 om 16:49.
Oud 17 november 2010, 16:53   #2324
openeye
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
Ik probeer enkel mijn standpunten duidelijk te maken. Ik weet wel dat bekrompen godvrezende mensen die nooit zullen kunnen/willen/mogen begrijpen, maar ik ben nu eenmaal idealistisch hé! Al heb ik maar 1 persoon aan het denken gezet dan ben ik al blij.
Natuurlijk, en is begrijpelijk. Als iedereen zou idealistisch zou zijn ipv zijn kont omhoogsteken voor een sekte, en zou zijn verstand gebruiken, dan zaten we nu niet met die miserie.
Oud 17 november 2010, 17:05   #2325
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Natuurlijk, en is begrijpelijk. Als iedereen zou idealistisch zou zijn ipv zijn kont omhoogsteken voor een sekte, en zou zijn verstand gebruiken, dan zaten we nu niet met die miserie.
Inderdaad! Als ik mijn kont omhoogsteek is dat voor een ander en veel plezanter doel. D�*t is trouwens de reden van al deze miserie: geloofswaanzinnigen hebben geen plezante doelen, ze nemen zichzelf bloedserieus en dùrven niet te leven: ze ademen amper en doen niks anders dan regeltjes slikken en volgen van seniele grijsaards in Sinterklaaspakken. Alles is kommer en kwel, zonde en loutering, duivels en hellevuur. My God!

Hot Marijke

Oud 17 november 2010, 18:32   #2326
openeye
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Inderdaad! Als ik mijn kont omhoogsteek is dat voor een ander en veel plezanter doel. D�*t is trouwens de reden van al deze miserie: geloofswaanzinnigen hebben geen plezante doelen, ze nemen zichzelf bloedserieus en dùrven niet te leven: ze ademen amper en doen niks anders dan regeltjes slikken en volgen van seniele grijsaards in Sinterklaaspakken. Alles is kommer en kwel, zonde en loutering, duivels en hellevuur. My God!
Idd, klopt. En zo zou het moeten zijn. Maar doe je het ook voor de financiële voordelen van die fun?

Geloofswaanzin is al eeuwen een plaag op deze planeet. Is gewoon zo dat de zwakkeren niet meer gedood worden door de natuur.
Oud 17 november 2010, 18:37   #2327
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Idd, klopt. En zo zou het moeten zijn. Maar doe je het ook voor de financiële voordelen van die fun?
Soms wel, soms niet, ik beleef dat op alle mogelijke manieren.

Citaat:
Geloofswaanzin is al eeuwen een plaag op deze planeet. Is gewoon zo dat de zwakkeren niet meer gedood worden door de natuur.
Dat moet ge eens in Haiti gaan vertellen!

Hot Marijke

Oud 17 november 2010, 19:01   #2328
openeye
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Soms wel, soms niet, ik beleef dat op alle mogelijke manieren.

Dat moet ge eens in Haiti gaan vertellen!
Het is daarom ook dat die mensen moeten geholpen worden met het opbouwen van hun samenleving. Mensen die brains hebben om zichzelf te redden hebben die hulp niet nodig.
Oud 17 november 2010, 19:19   #2329
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Het is daarom ook dat die mensen moeten geholpen worden met het opbouwen van hun samenleving. Mensen die brains hebben om zichzelf te redden hebben die hulp niet nodig.
Ik denk niet dat het zo eenvoudig ligt. Mensen met brains kunnen ook pech hebben en bepaalde gebieden worden wel bewust achterlijk gehouden, zoals de kerk met haar kudde doet.

Hot Marijke

Oud 17 november 2010, 19:24   #2330
openeye
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik denk niet dat het zo eenvoudig ligt. Mensen met brains kunnen ook pech hebben en bepaalde gebieden worden wel bewust achterlijk gehouden, zoals de kerk met haar kudde doet.
Klopt, maar is het niet de bedoeling dat mensen zelf hun brains gebruiken? Er was vroeger, de tijd nog voor de middeleeuwen dat mensen geloofden in een god en toch nog zelf konden overleven. Waarom nu niet meer?
Oud 17 november 2010, 20:42   #2331
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Jij durft wel heel erg concreet te spreken over God de Zoon.
In het evangelie gaat Jezus inderdaad naar de zondaars en door Zijn aanwezigheid beroert Hij deze mensen. Het resultaat is dat er zich een ommekeer bij deze mensen voordoet. Jezus vergeeft, maar drukt hen steeds weer op het hart: "Zondig niet meer!" Hieruit is het overduidelijk dat Jezus de zonden verwerpt, maar niet de zondaar. God blijft openstaan voor de mensen als die na een misstap tenminste berouw hebben en vergeving zoeken. In dat licht lezen we ook de parabel van de Verloren Zoon.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2010, 21:01   #2332
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Klopt, maar is het niet de bedoeling dat mensen zelf hun brains gebruiken? Er was vroeger, de tijd nog voor de middeleeuwen dat mensen geloofden in een god en toch nog zelf konden overleven. Waarom nu niet meer?
Toen was alles eenvoudiger. Deze tijd is hectisch geworden en zelfs mensen met brains kunnen soms niet meer meedraaien in die mallemolen. Er wordt teveel van hen verwacht, that's the problem.

Hot Marijke

Oud 17 november 2010, 21:03   #2333
Ratatosk
Europees Commissaris

Ratatosk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toen was alles eenvoudiger. Deze tijd is hectisch geworden en zelfs mensen met brains kunnen soms niet meer meedraaien in die mallemolen. Er wordt teveel van hen verwacht, that's the problem.
Das waar, vroeger was het goed als ge 2 standjes deed. Nu moet ge de kamasutra kennen en alle perversiteiten om als normaal beschouwd te worden
Ratatosk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2010, 21:23   #2334
openeye
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ja dat klopt, toch voor onze landen. Haiti valt daar niet echt onder. De mensen leven daar nog altijd een tamelijk relaxt leven.

Citaat:
Das waar, vroeger was het goed als ge 2 standjes deed. Nu moet ge de kamasutra kennen en alle perversiteiten om als normaal beschouwd te worden
Haha +1
Oud 17 november 2010, 21:27   #2335
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
In het evangelie gaat Jezus inderdaad naar de zondaars en door Zijn aanwezigheid beroert Hij deze mensen. Het resultaat is dat er zich een ommekeer bij deze mensen voordoet. Jezus vergeeft, maar drukt hen steeds weer op het hart: "Zondig niet meer!" Hieruit is het overduidelijk dat Jezus de zonden verwerpt, maar niet de zondaar. God blijft openstaan voor de mensen als die na een misstap tenminste berouw hebben en vergeving zoeken. In dat licht lezen we ook de parabel van de Verloren Zoon.
Ik vind het een prachtige parabel. De verloren zoon is een slimme schijnheiligaard, typisch christelijk: hij sjast zijn erfdeel erdoor aan de hoeren, gaat als alles op is met hangende pootjes terug naar zijn barmhartige papa en krijgt als beloning een vetgemest kalf te vreten. Zijn brave broer, die altijd naar papa luistert en in het gareel loopt, krijgt daarvoor nooit geen bedankje en wordt terecht razend. Moraal van het verhaal: de gehoorzame is een nuttige idioot en de hoerenloper wordt beloond. That's life!

De verloren zoon, de hoerenloper, is trouwens helemaal geen zondaar, hij is een levensgenieter. Hij heeft zijn erfdeel op een plezante manier uitgegeven, what's wrong with that? Het zou zonde zijn moest hij dat niét gedaan hebben. Zijn slaafs broertje kan beter een voorbeeld aan hem nemen, dan krijgt hij ook een kalf als beloning!

Hot Marijke

Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 17 november 2010 om 21:32.
Oud 17 november 2010, 21:29   #2336
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk Bekijk bericht
Wees gerust, in reality zijn de meesten al blij als ze 1 standje tot een spetterend eind kunnen brengen.

Hot Marijke

Oud 17 november 2010, 21:33   #2337
xrc
Parlementsvoorzitter

xrc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vind het een prachtig parabel. De verloren zoon is een slimme schijnheiligaard, typisch christelijk: hij sjast zijn erfdeel erdoor aan de hoeren, gaat als alles op is met hangende pootjes terug naar zijn barmhartige papa en krijgt als beloning een vetgemest kalf te vreten. Zijn brave broer, die altijd naar papa luistert en in het gareel loopt, krijgt daarvoor nooit geen bedankje en wordt terecht razend. Moraal van het verhaal: de gehoorzame is een nuttige idioot en de hoerenloper wordt beloond. That's life!

De verloren zoon, de hoerenloper, is trouwens helemaal geen zondaar, hij is een levensgenieter. Hij heeft zijn erfdeel op een plezante manier uitgegeven, what's wrong with that? Het zou zonde zijn moest hij dat niét gedaan hebben. Zijn slaafs broertje kan beter een voorbeeld aan hem nemen, dan krijgt hij ook een kalf als beloning!
Dit doet mij denken aan de reactie van de kindjes in de lagere school die dit verhaal voor de eerste keer hoorden.
Het verschil tussen zonde en zondaar. Vergeving, gaan hierbij allemaal aan u voorbij.
xrc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2010, 21:37   #2338
Ratatosk
Europees Commissaris

Ratatosk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wees gerust, in reality zijn de meesten al blij als ze 1 standje tot een spetterend eind kunnen brengen.
Pijpen is nog het beste.

Dan zijn ze stil en kan ik rustig tv zien.
Ratatosk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2010, 21:51   #2339
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xrc Bekijk bericht
Dit doet mij denken aan de reactie van de kindjes in de lagere school die dit verhaal voor de eerste keer hoorden.
Het verschil tussen zonde en zondaar. Vergeving, gaan hierbij allemaal aan u voorbij.
De waarheid komt uit de kindermond, als kindjes op dit verhaal zo reageren bevestigt dit enkel mijn correcte visie op dit sprookje.

Stop ook eens met mensen om de oren te slaan met absurde middeleeuwse begrippen als zonde, zondaar, vergeving enzovoort. Ik zal voor mijzelf wel uitmaken hoe ik leef en dat zouden jullie ook beter doen inplaats van als blinde schapen te gehoorzamen aan bijbelteksten. Godsdienstwaanzinnigen zijn hetzelfde als psychoten: ze leven in de hogere sfeer van een waanwereld en dat is helaas ongeneeslijk. Jullie zélf zijn de verloren zonen.

Hot Marijke

Oud 17 november 2010, 21:53   #2340
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk Bekijk bericht
Pijpen is nog het beste.

Dan zijn ze stil en kan ik rustig tv zien.
En als je dan klaarkomt jezelf prijzen als een geweldige minnaar zeker?

Hot Marijke

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be