![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat komt sowieso nooit meer goed...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je het mij vraagt, getuigt het niet echt van veel levenswijsh |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
misschien eerder een persoonlijk issue tussen jullie beiden ? Zoveel prietpraat heb ik nog niet uit z'n mond gehoord... en zeker al niet als het gaat om wetteksten en interpretaties ervan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zou het kunnen omdat men aan de andere kant redelijk machteloos moet toezien dat de jeugd zekere uitwassen kent die grenzen aan het onwaarschijnlijke en dat kinderen dezer dagen ook totaal geen gezag ( berisping ) meer aanvaarden van een derde ? Laatst gewijzigd door praha : 18 november 2010 om 23:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?p=5082098 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben eens gaan kijken met google maps, en als die hun parking idd vanachter aan die school is hebben ze toch een probleem .
't Is ook voor die bengels weer een pak meer stap/fietswerk 's morgens hé ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat is er van ? Dat het een heen en weer trek en duw spelletje is over een bepaalde interpretatie van een uitspraak... met veel semantisch geleuter ( zelfs niet eens door hem geïnitieerd ) Wat is de uitkomst ervan ? Dat jullie het beiden nog steeds niet eens zijn over de interpretatie van die uitspraak en dat Raf dat ziet als 'kak intrekken' en jij niet... en je bovendien nog eens schuil houdt achter een zekere autoriteit die niet in twijfel mag getrokken worden. Ik had het dus over prietpraat , niet over het oeverloos blijven mekkeren en niet willen afgeven.... dat heeft ie wel Laatst gewijzigd door praha : 18 november 2010 om 23:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ging niet over dit geval, Jan .... eerder een reactie op jouw post waarvan ik dacht dat ze ook maar een algemene indruk weergaf
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat stel ik daarmee gelijk; maar goed, dat zal wel weer aangevoeld worden als een semantische discussie. Niettemin heeft die discussie slechts het beeld versterkt van iemand die niet wil toegeven dat hij zich verkeerd heeft uitgedrukt alhoewel zo goed als alle andere gesprekspartners het wel zo aanvoelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu, ik verschoon de "jeugd van tegenwoordig" zeker niet. Of ze echter niet openstaat voor autoriteit en dus minder meegaand is dan vroeger, dat betwijfel ik wel. De plattelandsjeugd is nog altijd verschillend van de stadsjeugd, en eerder daar zit het probleem, eerder dan de inderdaad toegenomen mondigheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Nu in Engeland is het een recht van de bevolking om overal te lopen waar ze willen- binnen bepaalde grenzen qua privacy etc (afgedwongen van de grootgrondbezitters) daar waar men in Vlaanderen en in mindere mate België niet moet riskeren om op private wegen te gaan wandelen. Enfin het is nog erger. Een kennis werk bij de VMM en daar moeten ze constant optreden tegen mensen die publieke gronden/paden/wegen inpikken. Bepaalde stukken aan de leie zijn openbaar gebied maar men kan er niet op omdat iemand er hekkens heeft gezet etc....... Laatst gewijzigd door solidarnosc : 19 november 2010 om 00:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |