![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5161 |
Banneling
|
![]() Wat is er dan mislukt ??... Het omgaan met dieren ?
Knus bij elkaar levenslang . http://www.youtube.com/watch?v=kblgI...eature=related Gewoon om ziek van te worden , eet smakelijk ... Laatst gewijzigd door Wisord : 19 november 2010 om 08:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De VS (tea party) komen voor de zwartjes op omdat het goedkope arbeidskrachten zijn. De kuisvrouw, tuinman, kokkin, klusjesman, babysitter enz. zijn nog steeds zwartjes. Het uitbuiten van mens door mens wordt gepromoot in de VS. Tea party leuze: Het bouwen van bruggen op de lijken van andere moet kunnen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5164 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De drang om te overleven is sterk.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5165 | |
|
![]() Citaat:
Is al dat lijden die doodsmaak wel waard?
![]() |
![]() |
#5166 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
mij lijkt het relevanter af te vragen waarom mensen religies blijven volgen. Zoveel haat en onverdraagzaamheid. Is het fictief gevoel van beter te zijn dan de ander echt zoveel lijden waard?
![]() |
![]() |
#5167 |
|
![]() Dat zeker ook ja.
![]() |
#5168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Malheuren zijn slechts tijdelijk en dienen als pasmunt voor latere orgieën in het hoerenparadijs, eigen verantwoordelijkheid is onbestaand. Het resultaat kan men ginds in die landen gaan bekijken. Allah zegt dat ge met uw neven en nichten moogt huwen en als men dan generatie na generatie mismaakte kinderen produceert dan is dat de wil van Allah en daarmee basta. Geen overblijvende hersencel die twijfelt aan de correctheid van die inteelt toestanden. Nee hoor, het is die zekerheid van de waarheid en het gelijk hebben dat primeert.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5169 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik zag in mijn straat iets opmerkelijks: drie meisjes uit de migratie (waarvan twee met een hoofddoek) speelden op straat. Ze waren aan het elastieken, zoals dat heet; een lange elastiek gespannen rond de voeten van het ene meisje naar die van het andere terwijl het derde meisje volgens een bepaald stramien sprongen maakt in en op de elastiek. Ze zongen daarbij een liedje dat ik me herinnerde uit mijn jeugd en de tekst ging als volgt:
" Napoleon, Napoleon sta stil! En waarom zou ik stillestaan ik heb toch nooit kwaad gedaan. Napoleon, Napoleon sta stil!" Ik heb er een goed uur verbaasd naar zitten kijken. Ik vond het een bijzonder opmerkelijke illustratie van het feit dat er geen sprake is van een multiculturele samenleving maar wel van een transculturele samenleving.
![]() |
![]() |
#5170 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk jij nu dat vlaamse kinderkes dat spelletje thuis in de wieg krijgen aangeleerd of zo? Dit heeft totaal niks met multi-cultuur te maken, maar alles met gewoon op één school zitten waar (gelukkig) de leitcultuur is dat er rond deze periode dat elastiekjesspel wordt gespeeld. Dat twee van die kinderen door hun ouders gesexualiseerd worden en met een erotiserende schaamdoek moeten rondlopen, noem ik evenmin multi-cultuur! d�*t noem ik eerder een ware schande.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 19 november 2010 om 12:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5172 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De combinatie van die drie meisjes, het spel en de tekst is een illustratie van het feit dat culturen niet statisch blijven maar juist dynamisch zijn en in elkaar overlopen. Er is dus inderdaad geen sprake van een multiculturele samenleving waarbij diverse culturen naast elkaar bestaan. Er is sprake van een door elkaar lopen en overlappen van culturen, van veranderingen in culturen. Het opmerkelijkste was toch de tekst van het liedje dat volgens archieven dateert van vòòr 1830 en deel uitmaakt van de Vlaamse, orale traditie. Ik vroeg me af of die meisjes wisten wie Napoleon was. Gezien hun leeftijd, betwijfel ik het.
![]() |
![]() |
![]() |
#5173 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5175 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5176 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5177 |
|
![]() Wat denk je over mannen die met hun vrouwen vrijen met een laken tussen de man en de vrouw met een gat in? "Mankeren" die ook iets in hun hoofd? Of koppels waar een plank tussen man en vrouw moet geschoven worden in het bed als de vrouw menstrueert? Mankeren die mensen ook iets in hun hoofd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5178 |
Staatssecretaris
|
![]() 2
... Als men meer dan 250 gram brood had gestolen zou de doodstraf volgen. In het ergste geval kwam zelfs kannibalisme voor. Men at het vlees op van een pas overleden familielid. Volgens geruchten werd er ook mensenvlees op de zwarte markt verhandeld... Lees meer... Conclusie: Hoe meer de veganisten bleven hongeren, hoe beter het was voor de kannibalisten en de zwarte vleesmarkt. lol |
![]() |
![]() |
![]() |
#5179 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
een mens bezit ook maar 1 cultuur en dat is de zijne. Doen alsof dit een onveranderbaar gegeven is, lijkt mij niet echt wijs.
![]() |
![]() |
#5180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ken geen joodse meisjes die ze op hun 8ste jaar voorzien van een pruik.
![]() |
![]() |