Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 19 november 2010, 20:58   #761
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Waarom hebben ze Flanel dan ook niet gebannen?
Neen, flanel reageerde normaal op die zatte reacties. Geen enkele reden om hem te bannen dus.
Oud 19 november 2010, 20:59   #762
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Zat aan den toog..da versta ik. maar zat aan een toetsenbord ?
Ja, dat kan toch.
Oud 19 november 2010, 21:00   #763
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat de andere kant te zat was om op de driehoek te drukken ?
Omdat Flanelcondoom in tegenstelling tot Yeahbaby nuchter was, stilstond bij wat hij postte en dat wellicht ook meende. Ik heb Flanelcondoom nergens een fout zien maken in dat gebeuren. Ik heb wel dingen gelezen die je - mits enige slechte wil - kan zien als scheldwoorden en bedreigingen. En vooral veel zatteklap van het minder plezante type.
Oud 19 november 2010, 21:03   #764
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Omdat Flanelcondoom in tegenstelling tot Yeahbaby nuchter was, stilstond bij wat hij postte en dat wellicht ook meende. Ik heb Flanelcondoom nergens een fout zien maken in dat gebeuren. Ik heb wel dingen gelezen die je - mits enige slechte wil - kan zien als scheldwoorden en bedreigingen. En vooral veel zatteklap van het minder plezante type.
Ik corrigeer even mijn uitspraak:

Omdat de andere kant te zat was om ook op het driehoekje te drukken ?
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2010, 21:05   #765
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik corrigeer even mijn uitspraak:

Omdat de andere kant te zat was om ook op het driehoekje te drukken ?
Jij weet net als ik dat Flanelcondoom de mods zelfs opgeroepen had om 420 geen strafpunten te geven. De insinuatie dat Flanelcondoom op het rode driehoekje klikte is voor een notoir driehoekjesklikker als jij ronduit laag.
Oud 19 november 2010, 21:08   #766
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat Flanelcondoom in tegenstelling tot Yeahbaby nuchter was, stilstond bij wat hij postte en dat wellicht ook meende. Ik heb Flanelcondoom nergens een fout zien maken in dat gebeuren. Ik heb wel dingen gelezen die je - mits enige slechte wil - kan zien als scheldwoorden en bedreigingen. .
Niet flauw doen hé Andy.
Bedreigingen en beledigingen al dan niet uitgelokt door yeah deed Flanel ook.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2010, 21:10   #767
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij weet net als ik dat Flanelcondoom de mods zelfs opgeroepen had om 420 geen strafpunten te geven. De insinuatie dat Flanelcondoom op het rode driehoekje klikte is voor een notoir driehoekjesklikker als jij ronduit laag.
ik weet niks..ikke toen

Een zelfverklaarde trol die trots is op zijn provocaties en banjachten daar kan je wel wat van verwachten...wacht dus nog even met die heiligverklaring..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2010, 22:26   #768
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Wou met Flanel een gevecht in de ring aangaan vorige nacht.
Wat een soap was me dat.
Heb ik iets gemist?

Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 19 november 2010 om 22:29.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2010, 22:31   #769
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zat aan den toog..da versta ik. maar zat aan een toetsenbord ?
ladderzat en uit de bocht gegaan. Er was wel spektakel te lezen hier.

Laatst gewijzigd door filosoof : 19 november 2010 om 22:35.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2010, 22:33   #770
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Inderdaad.
Ik las de oproep aan de mods ook.
Oud 19 november 2010, 22:35   #771
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Heb ik iets gemist?
Ja.
Oud 19 november 2010, 22:41   #772
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ninelle Bekijk bericht
Eberhard moet dringend gaan campagne gaan voeren tegen het pilgebruik van de Vlaamse vrouw. Waarom niet met de paus? Ze gaan elkaar vinden die twee.
Je mag van Eberhard denken wat je wilt, maar je kunt niet heen om het gegeven dat hij de Vlamingen confronteert met een ongemakkelijke waarheid. Om het even of je hem een anti-blanke racist, een pro-Franstalige Vlamingenhater of wat dan ook vindt, ik filter uit zijn bijdragen op dit forum enkel datgene wat ik nuttig acht voor eigen gebruik. En dat is dat de Vlaming momenteel zijn eigen grootste vijand is. Het is gemakkelijk om zijn posts op dit forum al stampvoetend ter zijde te willen schuiven omdat ze niet in het kraam passen; zijn conclusies blijven echter overeind staan en ik heb totnogtoe weinig mensen gezien die ze daadwerkelijk wisten te ontkrachten. Hoogstens negeert of ontkent men ze omdat ze een boodschap bevatten die de meesten niet willen horen.
Oud 20 november 2010, 01:11   #773
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Heb ik iets gemist?
Niet echt. Wat getrol en iemand die er met beide benen intrapt. Wat de linkse dwaallichten geweeeeldiiig vinden. Dan is hun dagske weeral goed.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2010, 21:21   #774
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Je mag van Eberhard denken wat je wilt, maar je kunt niet heen om het gegeven dat hij de Vlamingen confronteert met een ongemakkelijke waarheid. Om het even of je hem een anti-blanke racist, een pro-Franstalige Vlamingenhater of wat dan ook vindt, ik filter uit zijn bijdragen op dit forum enkel datgene wat ik nuttig acht voor eigen gebruik. En dat is dat de Vlaming momenteel zijn eigen grootste vijand is. Het is gemakkelijk om zijn posts op dit forum al stampvoetend ter zijde te willen schuiven omdat ze niet in het kraam passen; zijn conclusies blijven echter overeind staan en ik heb totnogtoe weinig mensen gezien die ze daadwerkelijk wisten te ontkrachten. Hoogstens negeert of ontkent men ze omdat ze een boodschap bevatten die de meesten niet willen horen.
Oud 21 november 2010, 00:41   #775
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kom nou..mocht iemand schrijven dat moslims bruine kloten zijn stond u op uw achterste poten maar Vlamingen uitschelden voor wit klootjesvolk verheft u tot "intelectuele bijdragen"?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2010, 01:54   #776
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Kom nou..mocht iemand schrijven dat moslims bruine kloten zijn stond u op uw achterste poten maar Vlamingen uitschelden voor wit klootjesvolk verheft u tot "intelectuele bijdragen"?
Zoals ik al zei: uit zijn bijdragen filter ik enkel datgene wat ik nuttig acht voor eigen gebruik. Je moet de kunst beheersen van door het gratuite gescheld heen te kijken.

Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 21 november 2010 om 01:57.
Oud 21 november 2010, 02:16   #777
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoals ik al zei: uit zijn bijdragen filter ik enkel datgene wat ik nuttig acht voor eigen gebruik. Je moet de kunst beheersen van door het gratuite gescheld heen te kijken.
Zo lees ik 'm ook. Trouwens, Eberhard staat positief tegenover Vlaanderen, zijn ''gescheld'' op ''de Vlamingen'' zie ik dan ook eerder als een spiegel voorhouden en een schop onder de kont om er eens wat aan te doen.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2010, 02:38   #778
ronny20be
Vreemdeling

Standaard

En wij maar vechten om de taalgrens terwijl het duidelijk wordt dat het Vlaams noch Waals gaat worden maar Arabisch.
ronny20be is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2010, 05:05   #779
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronny20be Bekijk bericht
En wij maar vechten om de taalgrens terwijl het duidelijk wordt dat het Vlaams noch Waals gaat worden maar Arabisch.
Als twee honden vechten voor een been, gaat de moslim ermee heen.
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2010, 09:31   #780
koppijn
Minister-President

koppijn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
1 op 17 is al moslim

Hoe is het mogelijk dat de islamisering op volle toeren kan blijven draaien?
Heren politici horen jullie de verzuchtingen van het volk niet?
Bruce Bawer: Multiculturalism, Freedom of Speech and Appeasing Islam
Een conferentie in Montreal met Bruce Bawer auteur van o.a. ' While Europe Slept: How Radical Islam is Destroying the West from Within.'

Maar men moet één ding goed weten, we leven in de 21 eeuw en niet in 700 n.c., Europa is niet te Islamiseren hoe hard sommige groeperingen dat ook pogen. Om de eenvoudige reden dat dat archaïsch Gods wereldbeeld niet meer leeft in de geesten van de gemiddelde Europeaan. Sommige ideologieën sterven relatief vreedzaam zoals het communisme in de USSR of de RKK, andere lijken eerder te opteren voor een gewelddadige einde zoals de Islam en misschien ook wel het marktkapitalisme.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be