![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#12621 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12622 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12623 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12624 |
Europees Commissaris
|
![]() Het punt is nou net dat system meestal met ongefundeerde meningen op te proppen komt en die nauwelijks beargumenteert, terwijl hij zich een neutraal onderzoeker noemt.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 20 november 2010 om 20:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12625 |
Europees Commissaris
|
![]() Bewijzen zij dat het Zuiden toleranter is dan het Noorden? Nee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12626 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kwam je ook over de Vlamingen tot een dergelijke conclusie toen het Vlaams Belang haar monsterscore haalde? Sprak je toen ook over Winterland?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12627 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12628 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#12629 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Hollanders waren arrogant omdat zij andere volkeren onderwierpen voor eigen gewin. Zij waren de baas en duldden geen tegenspraak en waren vaak intolerant. Dat ook is lange tijd zo gebleven. Zij praten ook luidruchtiger (nog altijd), hun kinderen zijn vaak vrijer opgevoed -naar onze maatstaven vaak onbeleefder-, zij hebben vaak kritiek op dit en dat, zij denken altijd dat hun manier van doen en hun systeem het beste is (tot hun poldermodel als een pudding in mekaar zakte; dat zij de laatste tijd om de haverklap een nieuwe regering moesten hebben en nu zoveel partijen hebben dat het maar moeilijk is geworden im in Nederland een stevige regering op poten te brengen; ook hun betrotingstekort is zeer aanzienlijk). Zij beschouwen zich zogzegd een tolerante natie, maar dat was maar schijn en vandaar het Wilders-fenomeen. In het buitenland gedragen ze zich vaak nog even arrogant, bazerig en vrij intolerant. Nu, al die verschillen zullen wel wegebben gezien we naar een Verenigd Europa schijnen te gaan en de mundialisering niet meer te stoppen is. Dus we moeten nog wat geduld hebben met de Hollanders. Laatst gewijzigd door system : 20 november 2010 om 21:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12630 |
Europees Commissaris
|
![]() Verdraagzaamheid is een relatief en rekzaam begrip, daarbij is het kwetsbaar.
Zoals in heel Europa is er ook in Nederland onzekerheid over de toekomst; verder ben ik het wel met Pechtold eens, dat tolerantie in Nederland misschien wel als te vanzelfsprekend werd gezien. Juist door sommige zaken niet te onderkennen, is het kwetsbaarder geworden. Dat wil niet zeggen dat we niet meer tolerant zijn, maar we zijn minder zelfingenomen geworden op dat vlak. Wat betreft 'Hollanderhaat', ik kan me nier herinneren dat ik daar vaak iemand van beticht; het enige wat ik wel vaak (terecht ![]()
Laatst gewijzigd door Adam Smith : 20 november 2010 om 21:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12631 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 20 november 2010 om 22:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12632 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In beide gevallen zijn er wel wat verschillen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12633 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12634 |
Minister-President
|
![]() toch fijn dat je het niet ontkent
![]() |
#12635 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Twee dingen:
1) hij heeft nog niets onderbouwd, dus waarom zou ik daarmee moeten beginnen 2) ik zou niet weten waar ik moest beginnen tegen zo'n warrig, ongefundeerd verhaal dat doorspekt is met vooroordelen. Ik kan mijn tijd wel beter gebruiken. zoals => ![]() ![]() ![]()
![]() |
#12636 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12637 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Alle hollanders zijn Nederlanders, maar niet alle Nederlanders zijn hollanders. Hollanders doelt op de provincie "holland"
![]() |
![]() |
#12638 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of gaat U nu beweren dat de supporters van de Oranje voetbalploeg allemaal Hollanders zijn, dus inwoners van de Provincie Holland ? "HUP HOLLAND HUP" weet je wel...... Als dat zo is kan je moeilijk gaan beweren dar alle Nederlanders hun nationale ploeg een warm hart toedragen. Laatst gewijzigd door Henri1 : 21 november 2010 om 09:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12639 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12640 |
Secretaris-Generaal VN