![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5601 |
Banneling
|
![]() Is het een rijke cultuur als we allemaal in pak en das of deux piece en make-up of jeans rondwandelen?
Laatst gewijzigd door artisjok : 21 november 2010 om 09:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5602 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5603 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom geef je een link naar controle van METROSTATIONS??? Vlaanderen is iets groter dan Kortrijk moest je dat nog niet weten. Ik begin er zwaar aan te twijfelen of je dat wel doorhebt. Anno 2010 als groot voorbeeld van "niet-volgen van Vlaamse gewoontes" durven poneren dat "ik heb mijn dochter niet laten dopen" kwam bij ons voor in de jaren zestig... tegenwoordig is dat hier de standaardnorm.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 november 2010 om 09:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5604 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5605 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(met verzamelingen heb je toch écht moeite precies). zich aanpassen aan de Vlaamse gewoontes (dopen, niet dopen in de reeds ontwikkelde delen van Vlaanderen - pensenkermissen, sportevenementen in de reeds ontwikkelde delen van Vlaanderen - etc...) maakt deel uit van de Vlaamse cultuur. Dit is natuurlijk moeilijk te aanvaarden voor mensen die niet weten dat er zelfs maar zoiets zou kunnen best�*�*n als Vlaamse cultuur, terwijl de rest van de wereld b�*rst van eigen cultuur die moét behouden blijven. Maar ik ga vanmiddag eens een kijkje nemen in het Museum voor Vlaamse Gewoontes sé! moet je ook eens doen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 november 2010 om 09:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5606 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5607 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() verklaar u nader aub. ik kan even de link niet leggen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#5608 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht Of misschien moet de rest maar eens de kop uit het zand halen. Het is maar hoe je het bekijkt. Alleszins ik vind jullie levenloos en bepaalden ook enorm vervelend. Over multicul gesproken. Ik liep gisteren op de speelplaats (was toezicht aan het houden) en ik hoorde ineens een jongen 'makak' roepen naar een medeleerling. Nou, ik krijg daar eerlijk gezegd grijze haren van maar ik heb gewoon eens boos gekeken en gezegd dat ik zoiets niet meer wil horen. Was de donderdag wat ziekjes gaan werken dus echt straffen en preken, daar had ik geen zin in. Diezelfde avond bleef ik samen met wat collega's op school om ene te drinken en wat verder te werken. Had gezegd tegen de anderen wat ik hoorde van onze lieve leerling en de juffen werden woest en stonden erop dat ik vandaag de jongen nog eens ging aanpakken en zn ouders op de hoogte breng van deze racistische uitspraak, die niet te tolereren valt. Even later kwam de jongen aan en ging zitten. 'Juffrouw, ik heb helemaal niks tegen buitenlanders, ik heb dat woord tegenover een belg gebruikt, ik zal het nooit meer doen. Ik ben tegen racisme en discriminatie en stond niet stil bij mn vuile woordenschat. Juffrouw, jou of een andere zou ik nooit beledigen' Blabla.. Ach echte schatten gewoon man, ik kan ze opeten gewoon.. Voelde me toch even schuldig maar ja, anders leren ze hun lesjes niet af. Volgende keer ging ik hem omtoveren tot een zwarte piet, hij mag dan een kroontje maken met een opschrift in de trant van 'ik ben een makak' en ondertussen mag hij wat straf komen schrijven.. Oké, dat moest er even uit. De multicul is bij deze heel goed geslaagd. En dit: Mijn leerlingen mogen geen woorden als 'makak', 'gehandicapte' gebruiken. Ik heb ook leerlingen rondlopen die zich beledigd voelen wanneer ze zoiets horen en dat kan ik niet laten gebeuren. De volgende die ik hoor schmink ik in het zwart en die mag met een mooi kroontje rondlopen en een paar straftaken maken. Ook mag hij 1 week niet buiten spelen tijdens de middagpauze, voormiddagpauze en namiddagpauze. Ze zullen het snel afleren. Nee hoor ga jij maar in Marokko lesgeven en blijf van onze kinderen af.
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 21 november 2010 om 09:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5609 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af in welke kleur ze die marokkaantjes gaat schilderen als ze hun medeleerlingetjes voor "hoer" uitmaken?
![]() |
![]() |
![]() |
#5610 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het ging over de zogenaamde "belaging" van een politiekantoor in Kortrijk. Citaat:
Of zijn de argumenten op, en verval je dan maar in je gebruikelijke manier van doen. Citaat:
Je kinderen niet laten dopen is in Vlaanderen zeker nog niet de standaardnorm. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5611 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Hier" wel!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5612 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn genoeg mensen op ons forum die wél op een plezante en educatieve wijze, inhoudelijk kunnen debateren. Hopelijk leer je er wat uit. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5613 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#5614 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Nee zenne, het is perfect mogelijk om, met wat pech �*lle dagen incidenten met onze opgedrongen, te mogen aanschouwen,meemaken.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5615 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hopelijk begrijp je mijn "ja" deze keer wel. Derde keer goede keer? Citaat:
Ik vind je aanpassen aan de Vlaamse gewoontes in Vlaanderen onzin. Dat doe ik zelf ook niet. Ik heb mijn kinderen niet laten dopen, ik ga niet naar de pensenkaarting, ik drink me niet lazarus,... Rasta's, gothic kledij,... is dit ook onderdeel van de Vlaamse cultuur? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5616 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over dat Lazarus-drinken: dat schijnt ondertussen eerder "in" te zijn bij de Noord-Hollandse jeugd. Niet echt "vlaamse gewoonte" moet ik zeggen. Alvast "hier" niet.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 november 2010 om 10:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5617 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en nog iets in 2060 is dat wel degelijk dagelijkse kost,maar ik ben aan het aftellen om hier te mogen verhuizen
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 21 november 2010 om 10:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5618 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan krijg ik morgen een repliek op. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=5569 en op http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=5422 Prettige zondag verder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5619 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5620 | ||