Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 21 november 2010, 13:26   #5681
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Graag dat de moderatoren tussen komen voor uw post hierboven, arrogante konijntje.

Ik denk dat je het zelf zal mogen oplossen .
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2010, 13:27   #5682
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Wat "neen"?

Kan jij voor één keer een repliek geven op wat ik schrijf?
Dan hoeven we geen rondjes te draaien.
Zeg! Begin je weer??? Ik heb je al duidelijk uitgelegd dat je bewering dat anderen zichzelf niet moeten aanpassen aan Vlaamse gewoontes omdat jij dit zelf niet doet, nergens over gaat wanneer je komt aandraven met zo iets als dopen, omdat dit juist weergeeft dat je hier de vrijheid hebt al of niet daarvoor te kiezen en die vrijheid juist eigen is aan Vlaamse cultuur, je doet weer wat ze altijd doet, twintig kieer hetzelfde vragen, daar heeft het halve forum geen zin in, mag dat of blijf je steeds hetzelfde herhalen!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2010, 13:27   #5683
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik heb geen mening waarop nationalisten zich moeten verenigen en wat dan " concrete feiten " zouden zijn.
Vlaams belangers zien zichzelf als nationalisten hoor en om die reden vinden ze dat illegalen naar de gevangenis zouden moeten.
Mijn ervaring met politici van zowat iedere richting is dat het hoe dan ook gaat over macht en invloed maar nooit over idealen of een politiek programma, links en rechts zijn daarin in hetzelfde bedje ziek!
OK, maar dat is uw overtuiging en hetgeen wat ik zeg, is mijn overtuiging. Meningen stimuleren discussies, overtuigingen sluiten die af. We stoppen hiermee gewoon.
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2010, 13:27   #5684
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
OK, maar dat is uw overtuiging en hetgeen wat ik zeg, is mijn overtuiging. Meningen stimuleren discussies, overtuigingen sluiten die af. We stoppen hiermee gewoon.
Goed hoor, nog een fijne dag!

Laatst gewijzigd door alice : 21 november 2010 om 13:28.
Oud 21 november 2010, 13:28   #5685
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Ik denk dat je het zelf zal mogen oplossen .
Hoe bedoelt u?
Oud 21 november 2010, 13:31   #5686
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zeg simpele een vlaamse gewoonte die ook een europese gewoonte is dat is dus ook een vlaamse gewoonte he ....niet meer niet minder . De rest van uw post zal ik maar negeren zeker .
Ge moet gij niets negeren, ik ben begaan met uw gezondheid, zoveel haat tegen alles wat Vlaams is, ge krijgt daar kanker van. Daar ik u een lang leven toewens denk ik dat ergens gaan wonen tussen gelijkgestemde zielen u kan redden.
En ik zie dat ge uw haat uitbreidt naar Europa, dus ik stel voor, neem een Arabisch land om naartoe te verhuizen, dan moet ge al die Vlaamse en Europese miserie hier niet meer aanschouwen.
Oud 21 november 2010, 13:41   #5687
Hoomer

Standaard

Citaat:
Graag dat de moderatoren tussen komen voor uw post hierboven, arrogante konijntje.
U zegt:
Maar het zal hen alleen lukken mits ze meer en meer laaggescholde joint-rokers kunnen aanwerven bij hun partij

Helaas zijn er geen joint-rokers welkom bij het VB.
Indien u anders beweerd snapt u er niets van, dat is toch duidelijk.
Oud 21 november 2010, 13:43   #5688
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Ge moet gij niets negeren, ik ben begaan met uw gezondheid, zoveel haat tegen alles wat Vlaams is, ge krijgt daar kanker van. Daar ik u een lang leven toewens denk ik dat ergens gaan wonen tussen gelijkgestemde zielen u kan redden.
En ik zie dat ge uw haat uitbreidt naar Europa, dus ik stel voor, neem een Arabisch land om naartoe te verhuizen, dan moet ge al die Vlaamse en Europese miserie hier niet meer aanschouwen.
Ik haat niemand kerel . En weeral uw vraag om naar een Arabisch land te verhuizen ... waarom ? Heb je iets met die landen , wel als het er dan zo geweldig is ga er dan zelf heen ... het zou mij niet verwonderen dat een goed en welgesteld VB lid zoals jij zich daar goed zou voelen tussen ander rechts tuig.
Oud 21 november 2010, 13:45   #5689
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
U zegt:
Maar het zal hen alleen lukken mits ze meer en meer laaggescholde joint-rokers kunnen aanwerven bij hun partij

Nee enkel bierzuipende kerkgangers tegenwoordig .
Oud 21 november 2010, 13:46   #5690
Wisord
Banneling

Standaard

Het VB zijn dat die leonard en pedoclan steuners ? Ze hebben alleen nog zo een priestergewaad en een puntmuts nodig en we hebben onze eigen vlaamse KKK.
Oud 21 november 2010, 13:47   #5691
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
U zegt:

Ik weet alleen dat ik enkele tiental join-rokers ken uit mijn streek alleen die Vlaams-Belangers zijn; het is hoeveelheid; geen kwaliteit, want als je die gasten kent, zal je wel begrijpen dat ze behalve te roepen "ga terug vanwaar je gekomen bent" niks anders kunnen doen voor die partij en noch voor hun land.

Dat was mijn bewering.

En leer Nederlands; "Indien u anders beweerD" is niet correct. "Indien u anders beweerT" is wel correct.

Ze willen Nederlandse taal vrijwaren?

Laatst gewijzigd door QuasiX : 21 november 2010 om 13:52.
Oud 21 november 2010, 13:47   #5692
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Zeg! Begin je weer??? Ik heb je al duidelijk uitgelegd dat je bewering dat anderen zichzelf niet moeten aanpassen aan Vlaamse gewoontes omdat jij dit zelf niet doet, nergens over gaat wanneer je komt aandraven met zo iets als dopen,
Dat dopen, was één van de voorbeelden.
Lees wat ik schreef
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2018

Citaat:
omdat dit juist weergeeft dat je hier de vrijheid hebt al of niet daarvoor te kiezen en die vrijheid juist eigen is aan Vlaamse cultuur,
We moeten ons dus niet aanpassen aan de Vlaamse gewoontes.

Citaat:
je doet weer wat ze altijd doet, twintig kieer hetzelfde vragen, daar heeft het halve forum geen zin in, mag dat of blijf je steeds hetzelfde herhalen!
Dit wil ik je toch nog eens onder je neus schuiven.
Je schreef
Citaat:
....., uw opvattingen over cultuur vind ik persoonlijk ronduit achterlijk.
Kan je verduidelijken welke van mijn opvattingen over cultuur jij persoonlijk achterlijk vindt?
Ik denk dat er ergens een misverstand is.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2010, 13:51   #5693
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik weet alleen dat ik enkele tiental join-rokers ken uit mijn streek alleen die Vlaams-Belangers zijn; het is hoeveelheid; geen kwaliteit, want als je die gasten kent, zal je wel begrijpen dat ze behalve te roepen "ga terug vanwaar je gekomen bent" niks anders kunnen doen voor die partij en noch voor hun land.

Dat was mijn bewering.

Ik ken een bende frietvretende en bierzuipende voetbalgekken die op hen stemmen dat wil niets zeggen Q , VB stemmers zijn er in alle lagen en komen van elk niveau .
Oud 21 november 2010, 13:54   #5694
Hoomer

Standaard

Citaat:
Ik haat niemand kerel . En weeral uw vraag om naar een Arabisch land te verhuizen ... waarom ? Heb je iets met die landen , wel als het er dan zo geweldig is ga er dan zelf heen ... het zou mij niet verwonderen dat een goed en welgesteld VB lid zoals jij zich daar goed zou voelen tussen ander rechts tuig.
Man toch, ik zeg dat niet omdat ik u hier weg wil, ik zeg dat omdat u zou inzien dat u steeds op uw eigen cultuur zit te kakken.
Als we iets over een moslim zeggen veralgemenen we, maar volgens u zijn wel alle Katholieken pedofielen. Over veralgemenen gesproken.
Oud 21 november 2010, 13:55   #5695
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ik ken een bende frietvretende en bierzuipende voetbalgekken die op hen stemmen dat wil niets zeggen Q , VB stemmers zijn er in alle lagen en komen van elk niveau .
Akkoord, maar als het krokodil is, is het zeker groen van kleur, maar als het groen is van kleur ben ik nog niet zeker dat het over een krokodil gaat.
Oud 21 november 2010, 13:57   #5696
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Dat dopen, was één van de voorbeelden.
Lees wat ik schreef
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2018

We moeten ons dus niet aanpassen aan de Vlaamse gewoontes.

Dit wil ik je toch nog eens onder je neus schuiven.
Je schreef

Kan je verduidelijken welke van mijn opvattingen over cultuur jij persoonlijk achterlijk vindt?
Ik denk dat er ergens een misverstand is.
Nee, ik denk er nog niet aan, ik blijf niet bezig, het is jou probleem dat je niet begrijpt dat juist de vrijheid zelf te beslissen of je je kind laat dopen juist Vlaams is en dus alles behalve als voorbeeld kan worden aangehaald als argument dat aanpassen Vlaamse gewoontes niet hoeft omdat "gij dit toch ook niet doet"!
IEDEREEN HEEFT DIE VRIJHEID IN VLAANDEREN en dit vaak in tegenstelling tot thuislanden waar onze nieuwe Vlamingen vandaan komen..schuif dit eens onder je eigen neus of gaan we verder met eindeloos rondjes draaien omdat je doodeenvoudig niet begrijpt wat nu al tien keer herhaald werd?
Daarmee verlam je meestal iedere discussie, ook deze dus?
Daar heb ik geen zin in, mag dat?
Bedankt!
Oud 21 november 2010, 13:57   #5697
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Man toch, ik zeg dat niet omdat ik u hier weg wil, ik zeg dat omdat u zou inzien dat u steeds op uw eigen cultuur zit te kakken.
Als we iets over een moslim zeggen veralgemenen we, maar volgens u zijn wel alle Katholieken pedofielen. Over veralgemenen gesproken.

Wat is mijn eigen cultuur dan .... . Mag ik zelf kiezen of kiest het vlaams belang voor mij ? Waar schrijf ik dat alle katholieke pedo's zijn , dat maak jij er weer van ... bewijs dat het VB niets anders doet dan overdrijven .
Oud 21 november 2010, 13:59   #5698
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat is mijn eigen cultuur dan .... . Mag ik zelf kiezen of kiest het vlaams belang voor mij ? Waar schrijf ik dat alle katholieke pedo's zijn , dat maak jij er weer van ... bewijs dat het VB niets anders doet dan overdrijven .
Tja.. misschien moet je jezelf dan een verdiepen in je eigen cultuur!
Wat dacht je van democratie, vrijheid van mening, gelijkheid man en vrouw, scheiding kerk en staat? Al van gehoord hoop ik toch?
Oud 21 november 2010, 13:59   #5699
Hoomer

Standaard

Citaat:

Dat was mijn bewering.

En leer Nederlands; "Indien u anders beweerD" is niet correct. "Indien u anders beweerT" is wel correct.

Ze willen Nederlandse taal vrijwaren?
Verward u zich niet door mensen die Vlaams Belang stemmen te aanzien voor Vlaams Belang leden?
Oud 21 november 2010, 13:59   #5700
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Akkoord, maar als het krokodil is, is het zeker groen van kleur, maar als het groen is van kleur ben ik nog niet zeker dat het over een krokodil gaat.

Als het daarbij nog stinkt en bijt naar alles weet ik dat het niet thuishoort in een beschaafde samenleving.

Laatst gewijzigd door Wisord : 21 november 2010 om 14:00.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be