![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#5701 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De VBerkes blijkbaar niet zij willen hun cultuur aan iedereen opdringen . |
|
|
|
|
|
|
#5702 |
|
Staatssecretaris
|
Als u nog niet opgemerkt hebt, wil ik u op de hoogte brengen. Discussie tussen mij en u is ook ondertussen onmogelijk geworden. Voorlopig toch. U moet u nog eerst excuseren, anders praat ik met arrogante mensen gewoon niet. Dat is mijn principe.
|
|
|
|
|
|
#5703 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hoomer weet niet beter niet iedereen is gelijk |
|
|
|
|
|
|
#5704 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Op je tweede vraag: Ik denk dat dit al dicht in de buurt komt hoor, en ik ga mijn tijd niet steken in het zoeken naar jouw postings waarin je heel de Katholieke kerk veralgemeniseerd.
|
|
|
|
#5705 |
|
|
Vertel me eens waarom zou ik mij moeten excuseren?
|
|
|
#5706 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#5707 |
|
Staatssecretaris
|
Ah, je weet nog niet waarom? Dat zal je nooit kunnen weten dan. Je bent niet capabel om jezelf te kunnen opmerken. Niet excuseren is ook een optie; uw recht eigenlijk. Maar dit is dan mijn laatste post met u gewoon.
|
|
|
|
|
|
#5708 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Wisord : 21 november 2010 om 14:16. |
|
|
|
|
|
|
#5709 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jij vindt natuurlijk wèl dat iedereen gelijk is. Met als uitzondering de VB stemmers en de katholieken om je regel te bevestigen zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#5710 | ||
|
Banneling
|
Waar denk je niet aan? Om de post te lezen waarop je reageerde?
Vandaar dat je veelvuldig naast de kwestie antwoordt. Duveltje schreef Dus aanpassen aan de Vlaamse gewoonten in Vlaanderen vindt jij onzin zo te horen,nee de hoofddoek dragen moet de regel worden volgens U,wij zijn fout met onze regenkapjeIk antwoordde Ja, ik vind je aanpassen aan de Vlaamse gewoontes in Vlaanderen onzin.http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2018 Citaat:
Citaat:
Het valt op dat jij altijd afkomt met "in rondjes draaien" "jij begrijpt niet.." "verlam de discussie" of een "doei" als je blok zit in een discussie. |
||
|
|
|
|
|
#5711 |
|
|
Waarom? Die weten dat hoor, daarom dat ze spreken over aanpassen aan de cultuur van het gastland.
|
|
|
#5712 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Waar schrijf ik dat ??... Komaan circe niet zeveren he , iedereen is gewoon gelijk . Niet soms ? Of mag dat uw cultuur opdringen ? |
|
|
|
|
|
|
#5713 |
|
Banneling
|
Laat het vlaams belang er buiten , dat leeft zijn eigen leven , maar kijk naar de realiteit
een ding is duidelijk de immigratie en multiculturele samenleving is mislukt . en het profitariaaat en de geldstroom naar de islaam moet stoppen, ze gaan met ons eigen geld wapens kopen en ons er zelf mee bestoken . Ons eerst zwak maaken en dan aanvallen is nu eenmaal de strategie van een cultuur die aan overheersen denkt . |
|
|
|
|
|
#5714 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#5715 | |
|
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=146722 Iemand die naar hier komt dient zich aan ons aan te passen en niet andersom. Indien die daar niet mee akkoord is had die maar moeten wegblijven.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 21 november 2010 om 14:29. |
|
|
|
|
|
|
#5716 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Shiiiiiit man , ga snel naar de gamma koop een stevige schop en graaf u ne schuilkelder 'jong' |
|
|
|
|
|
|
#5717 | |
|
|
Citaat:
Geen enkele vreemde cultuur mag zich opdringen in een gastland, het gastland daarentegen moet zijn cultuur beschermen om de eigenheid te bewaren.
|
|
|
|
#5718 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Idd . in mijn ogen is dat een zwaar gestoord geval dat ze beter goed in de gaten houden en indien erger opnemen in de psychiatrie ... |
|
|
|
|
|
|
#5719 |
|
Staatssecretaris
|
Wisord, een persoonlijke vraag, als ik mag vragen natuurlijk,
Ik ben hier een nieuwkomer (ik spreek over politics.be). Dat weten misschien andere leden ondertussen al. Ik nog niet. Ik zou graag weten welke partij is uw zogezegd "favoriete" partij? Laatst gewijzigd door QuasiX : 21 november 2010 om 14:36. |
|
|
|
|
|
#5720 |
|
|
|