![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5801 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5802 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welke denkwijze volg jij? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5803 |
Banneling
|
![]() Nee hoor, ik zie en lees dat je geen duidelijke veroordeling hiervan over de lippen krijgt. Hoe komt dat? Waarom vind jij het normaal dat "jongeren" onbedekten voor hoer uitschelden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5804 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal je even op weg zetten: Biological inherentisme betekent dat een bepaald gedrag INHERENT zou zijn aan iemands huidskleur (of ras zoals je wil) : dit is politiek correct NIET juist. Er zijn wel studies en wetenschappelijke bevindingen die deze stelling tegenspreken, maar dit zou ons te ver leiden; Laat ik er mee van uit gaan dat een zwarte persoon gemiddeld niet noodzakelijk dommer dan een blanke Kaukasier en een Aziaat gemiddeld niet intelligenter dan een kaukasier (het laatste wordt tegengesproken: Aziaten schijnen gemiddeld een pak intelligenter te zijn, maar we gingen hier die piste niet volgen, anders komen we weer bij de afrikanen terecht). Biologisch inherentisme is dus zogezegd racistisch. anders gesteld is het met het culturele inherentisme. en daar gaat uw mijnheer Momood helemaal de mist in. Iedereen weet dat je een Afrikaans kind kan adopteren en hier opvoeden en dat dit op een hele andere manier gaat reageren als een kind dat in de Afrikaanse brousse werd opgevoed: culturen verschillen. Een African American heeft een heel ander cultuurpatroon dan diezelfde persoon opgevoed in Indonesie. Opvoeding in een bepaalde cultuur heeft niks te maken met huidskleur of racisme, maar het verschil in cultuur is uiteraard wel merkbaar. Iemand die in een islamitische cultuur is opgevoed heeft een andere basisreactie en gedrag dan mensen die in een aziatische cultuur zijn opgevoed of mensen die in een westers cultuurpatroon worden opgevoed. En daar mag uw mijnheer Momood nog honderd keer van zeggen dat het niet waar is: bijvoorbeeld een moslim vindt dat een vrouw minderwaardig is en dat ZIJ zich moet bedekken zodanig dat HIJ zijne piemel niet omhoog ziet komen (want d�*�*r kan hij niks aan doen)! En me dunkt is dat INHERENT aan de islamitische cultuur! Zoals er hopen andere dingen INHERENT zijn aan de aziatische cultuur of aan de westerse cultuur. Iemand die islamiet blijft en de muzelmaanse religie volgt kan en zal en vooral WIL nooit integreren in de westerse maatschappij. Ook dat is inherent aan de islamitische cultuur. allochtonen die zich wèl integreren zijn voor 95% degenen die de islamitische ideologie en religie achter zich gelaten hebben en verder met een open kijk in de westerse wereld stappen. Cultureel inherentisme is dus geen racisme. snappie? Want dit leg ik dus maar één keer uit hoor! je mag de vraag nog honder keer herhalen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 november 2010 om 16:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5805 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij hebt toch ook al gelezen wat de reacties op dit forum zijn als iemand een misdaad pleegde. Indien het een "echte Belg" is; dan is de reactie "Hoe is dat mogelijk?, Wij zijn zo toch niet, Dit is uitzonderlijk,..." Indien het een allochtoon/moslim is : "Het is zijn cultuur, opvoeding, religie,..." Laatst gewijzigd door artisjok : 21 november 2010 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5806 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5807 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo goed? p.s. Ik vind alle gescheld beneden alle peil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5808 |
Banneling
|
![]() Je hebt er wel je tijd voor nodig om die duidelijk islamitisch geinspireerde praktijk te veroordelen. Hoe komt dat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5809 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het begint er mee dat sommige mannen zich het recht toe-eigenen te bepalen hoe een vrouw in hun ogen gekleed moet zijn om aan hun eisen te voldoen. Die eisen zijn merkwaardig genoeg volledig gebaseerd op seksuele frustraties : ik, man, kan mij niet beheersen als jij, vrouw, je laat zien in je natuurlijke schoonheid. Dus moeten bepaalde zones bedekt worden of mogen ze (vb handen) niet aangeraakt worden. Dit omdat de man zijn seksuele behoeften moet kunnen bedwingen. Anderzijds mag die man verschillende vrouwen hebben (bezitten), als hij om een bepaalde reden zijn seksuele behoeften niet bij de éne kan bevredigen, ligt de andere klaar om hem verder te helpen. Alle rechten zijn dus voor de man : bescherming van zijn eer, voldoening van zijn seksuele behoeften. Alle plichten zijn voor de vrouw : hem niet verleiden maar wel klaarstaan als hij een vrouw nodig heeft. In mijn ogen is de boerka hèt symbool van deze verkrampte, verwrongen levensstijl.
![]() |
![]() |
#5810 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebt u de moeite genomen om dat artikel te lezen??? Moslimmeisjes worden er lastig gevallen, als ze geen hoofddoek dragen. Autochtone vrouwen worden nageroepen en uitgescholden voor hoer, als ze eens streepje blote buik durven laten zien. 'Er heerst een sfeer van onverdraagzaamheid. Autochtone vrouwen zeggen me dat dat ze een sjaaltje dragen omdat ze dan niet meer lastiggevallen worden.' Wel, dat zijn onaanvaardbare toestanden. Wij, vrouwen van Brussel, dulden dat niet meer', zegt staatssecretaris Brigitte Grouwels, Bent u zelf al lastig gevallen? Wat zeggen die mannen dan? Wie zijn die mannen?Hebt u bijvoorbeeld dit zinnietje gelezen? Meisjes worden ook aangesproken... maar ook gewoon omdat ze op straat lopen, of als ze durven lachen onder elkaar Alstublieft, dat u hier nog enige verontschuldiging voor DURFT zoeken en de feiten zo DURFT minimaliseren is je reinste waanzin!
![]() |
![]() |
#5811 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5812 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of misschien heb je er in het vuur van de discussie over gelezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5813 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5814 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5815 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg nu in vredesnaam niet dat het niet waar is, vraag mij niet 100.000 maal om een voorbeeld van waar u Vlaanderen en de Kerk de grond inboort. Dit hele forum is er een getuigenis van. Als u het wilt weerleggen, geef mij dan bewijzen en geef toe dat het hier beslist zo slecht niet is, dat er een reden waarom zoveel vluchtelingen net naar hier komen, dat de katholieke Kerk zeker niet slechter is dan de islam. Al zijn er IN BEIDE slechte bedienaars, de leer van het christendom is 100 keer menslievender dan die van de islam.
![]() |
![]() |
#5816 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#5817 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zie, daar krijg ik het dus op mijn heupen van eh, van die hysterische reacties op alles wat ook maar riekt naar racisme, kinderen zullen altijd wel scheldwoorden naar elkaar smijten, en daar vallen ook racistische woorden onder, en ze gebruiken die zeker & vast niet enkel voor allochtonen.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5818 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar alstublieft, doe niet alsof iedere vrouw in iedere straat door iedere moslim dit voortdurend tegenkomt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5819 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5820 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Afleidingsmanoeuvres zijn altijd te vinden, Corse, liever een serieus antwoord als u dat ten minste kunt opbrengen.