![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5901 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U had het in eerste instantie over VB-ers.
![]() |
#5902 |
Banneling
|
![]() Ah, je wil een antwoord op
"En vooral zou ik willen weten hoe U zou reageren als zo'n jongen uw dochter zou verbieden te lachen op de straat!" Als ik er bij ben zou ik zeker (met)naar die jongen eens (uit)lachen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5903 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5904 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5905 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5906 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() "Mama, ik liep over straat met een vriendin, we waren aan het lachen en het babbelen en een moslim riep ons na dat we niet mogen lachen op straat." Hoe anders kan ze het vertellen? En is het hoe werkelijk het enige wat belangrijk is voor u? Is het niet het feit dat zulks gebeurt voldoende om verontwaardigd te zijn? Wat heeft het "hoe" van het vertellen daar nu mee te maken? En nu moet u ook eens zeggen waar ik ooit beweerd heb dat "iedere moslim hoer naar vrouwen roept". Maar probeer een keertje niet van het onderwerp af te wijken en geef uw oprechte mening over wat die minister daar vertelt in dat artikel. Als u - als vrouw - dat zomaar zonder enig gevoel van verontwaardiging kunt lezen, dan bent u ofwel geen echte vrouw of een schertsfiguur die zich op dit forum anders doet dan ze (hij?) werkelijk is.
![]() |
![]() |
#5907 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5908 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5909 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stop toch met dat zwart/wit denken. Met dit veralgemenen. Het is niet omdat individuen iets doen; het is niet omdat er kritiek gegeven wordt op individuen, dat dit geldt voor iedereen van de zogenaamde groep. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5910 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5911 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5912 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik help je even...
Als jij denkt in een discussie over het feit of de multiculturele samenleving al dan niet geslaagd is,... ... dat zelfs overheidscampagnes niet zullen helpen bij het uitschelden van de autochtone bevolking, meer bepaald door mensen die jij 'geloofswaanzinnigen' noemt van de moslimcultuur,... Kun je die multiculturele samenleving dan gelukt noemen of niet? Want ik neem toch aan dat dit niet de bedoeling was van de believers. Evenmin kunnen we volhouden dat het om een minderheid gaat als de overheid het nodig vindt om campagnes op te zetten. Dus...? Is volgens u de opmerking van Merkel dat de multiculturele samenleving mislukt is terecht of niet? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 21 november 2010 om 19:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5913 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5914 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5915 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5916 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5917 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee , nog eens de multiculturele samenleving is een feit ... problemen binnen een samenleving zijn er altijd geweest en zullen er altijd zijn . Als er personen zijn die vrouwen bedreigen en discrimineren dan raad ik de vrouwen in kwestie aan daar een klacht tegen neer te leggen "discriminatiewet' een gepaste straf lijkt mij meer te werken dan een idiote geldverkwistende campagne die niet gaat werken , dat geld kunnen ze beter gebruiken aan bvb een meldpunt tegen deze vorm van discriminatie. Laatst gewijzigd door Wisord : 21 november 2010 om 19:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5918 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5919 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5920 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waren die links ??.. Ik denk eerder dat die nog niet weten wat politiek is. Waarom ben je er zo op uit om links te bashen ? Laatst gewijzigd door Wisord : 21 november 2010 om 19:22. |
|
![]() |
![]() |