![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2541 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2542 |
Staatssecretaris
|
![]() Menselijk bekeken heeft hij inderdaad nooit geleefd.
![]() |
#2543 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik spreek mij niet uit over die pausen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2544 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2545 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dit is een schoolvoorbeeld van hoe Katholieken de waarheid gewoonweg ontkennen en negeren omdat ze een confrontatie met die waarheid niet aankunnen. Egens begrijpelijk, want als ze het toegeven, zakt de schijnheilige grond onder hun voeten weg: weg alle houvast, weg God, weg Hemel, HELP! Uiteraard niet, steek jouw kop in het zand, je wil niet weten wat voor onvoorstelbare misdadigers die pausen door de eeuwen heen waren. Door het te negeren is alles dik in orde hé. Leve de kerk, eender wat zij doet: stelen, moorden, verkrachten, no problem!
![]() |
![]() |
#2546 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lees mijn berichten eens deftig voordat je je oogkleppen opzet. Laatst gewijzigd door Albrecht : 21 november 2010 om 22:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2547 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2548 |
Banneling
|
![]() Ach zo? Weet hij dat zélf al?
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...eluwe-zit.aspx |
![]() |
![]() |
![]() |
#2549 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2550 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
On topic: de houding van het VB verbaast me niets. Al vraag ik me af wat de vele heidenen (de kliek Verreycken) binnen de partij ervan vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2551 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zie het al helemaal voor me hoe mensen die dagdagelijks met het falen van de multikul maatschappij geconfronteerd worden of geloven in vlaams separatisme omwille van (who the fuck is) Alexandra Colen op een andere partij zouden gaan stemmen. Get real... Citaat:
![]() Als er 1 ding is wat ik in Vlaanderen de laatste 20 jaar als verstikkend heb ervaren is het het politiek correcte taboe denken, waar jij spijtig genoeg een voorbeeld van bent en waarin iedereen met een andere mening per definitie 'fout' is en dat wel in die mate dat er alles aan moet worden gedaan om die persoon te 'straffen' voor zijn/haar mening en het zwijgen op te leggen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2552 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
1 - de mening is al bij al wel degelijk fout 2 - de manier waarop ze gepresenteerd wordt is fout 3 - de personen die ze verkondigen zijn fout Bij het VB zit het falen vooral in de punten 2 en 3. Dat zijn de redenen waarom ze al 30 jaar langs de kant staan te brullen. Een meerderheid van de mensen houdt niet van extreem gebrul. Of dat nu van een Moslim komt of van een VB-politieker. Vandaar dat de N-VA met ongeveer dezelfde ideeën wél aan de bak komt: omdat aan punten 2 en 3 wél wordt voldaan met de juiste presentatie door de juiste personen. Niet dat ik N-VA-er ben, ik stel enkel maar correct vast wat ik zie gebeuren.
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 22 november 2010 om 07:05. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2553 |
Staatssecretaris
|
![]() Nee, zeker niet.
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 22 november 2010 om 06:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2554 |
Staatssecretaris
|
![]() Nee hoor.
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 22 november 2010 om 06:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2555 |
Staatssecretaris
|
![]() Jezus wel?
![]() |
#2556 |
Banneling
|
![]() Jezus was niet enkel mens...
Het waren pausen, ja, maar dat maakt hen geen heiligen. Maar weet je wat, om jou een plezier te doen, zal ik me wel over hen uitspreken. Elke paus daar "St." of "Saint" voorstaat, was ofwel onschuldig of heeft op tijd berouw getoond en gebiecht. En ik ben zeker dat een hoop van de beschuldigingen gewoon antiklerikale geruchten zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2557 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2558 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2559 |
Banneling
|
![]() U zou niet eens durven. Zou het zo niet zijn?
Laatst gewijzigd door system : 22 november 2010 om 18:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2560 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |