![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp eerlijk gezegd al de commotie niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik had verleden maandag (gisteren dus) nog een babbel met één van mijn autistenklantjes over "de dood". Iedereen staat daar toch wat anders tegenover -
gezien mijn vorderende jaren heb ik reeds meerdere naasten en familie "zien gaan" & het blijft droevig en verschillend jong of oud ; vermoord of door ziekte, ongeval. & Inderdaad : kanker komt veel voor en is ook heel verschillend. De mensen ddie er mee te maken krijgen reageren ook zeer verschillend : sommigen zijn heel gerustgesteld als ze het "papier" om euthanasie toe te laten "in orde hebben" (zonder er daarom dadelijk gebruik van te maken). Anderen blijven hiopen tegen alles en iedereen in (en dan blijkt dat die hoop niet vergeefs is). Terwijl ik de gedachte te weten wanner of hoe binnenkort ik moet sterven ondragelijk is, kan men inderdaad nog enige "to do's" afbakenen. Leven alsof elke dag je laatste kan zijn lijkt me nogal moeilijk. Het onvermijdelijke wordt niet beter geïllustreerd als in het verhaal van de ontmoeting tussen een tuinman en de dood. De tuinman die vlug zijn paard zadelt om te vluchten naar Ispahan en dood die aan een voorbijganger verklaart dat hij zeer verwonderd was aan te treffen rustig in zijn tuin "diegene die hij 's avonds halen zou in Ispahan". Ik wens Mevr. Morel sterkte en de nodige rust van zodra "alles in orde is".
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Ze gaat zo waardig om met haar ziekte dat ik er echt kippenvel van krijg en dat er dan nog zijn die haar het leven zo lastig maken is echt ongelofelijk zoals dat verhaal die de ronde doet dat op de facebookpagina van enkele vb leden stond leg de champagne maar koud, als dat waar zou zijn dan is dat om van te walgen.
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb al een paar keer "mogen" meemaken dat mensen inderdaad de rust vinden als "het papier in orde is". Ik mocht zelfs ooit de eer hebben (en ik bedoel "DE EER HEBBEN") om als getuige te mogen tekenen bij een kind even oud als het mijne. Er waren mensen uit haar naaste omgeving die dit hadden geweigerd. Ik kan daar nog steeds niet bij. Betreffende persoon heeft in alle rust kunnen afscheid nemen, zonder nog dagen of weken aan een hersentumor te moeten bezwijken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En toch voel ik heel erg mee met Marie-Rose Morel, het voelt bijna aan alsof er een vriendin dit meemaakt. Nochtans heb ik nooit contact gehad, nooit voor haar gestemd en ben ik het zelfs met de meeste van haar ideeen niet eens. Dus, als er iemand mij kan uitleggen waarom ik me dit aantrek, ik zou het ook graag weten. Feit blijft dat ik het doe.
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De MOED van deze vrouw is wat me steeds zal bijblijven, niet enkel de moed maar het vechten als een leeuwin voor gezondheid omwille van haar zoontjes!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja, gewoon eens 'samen treuren' zeker, en samen daar eens aan denken dat er pietzakken zijn en 'pechtvogels'. En voila, dat het niet altijd eerlijk verdeeld is het leven. En zo'n voorbeeld die iedereen kent, spreekt aan. En het stond vandaag in de gazet, dus ik vond het goed genoeg om er een bericht over te maken. ik zou dat geen commotie noemen, noem het een prematuur meetreuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb met dat mens geen compassie, dit heeft ze lang geleden reeds verspild. Een moeder denkt niet aan eigenbelang en van ikke en de rest kan stikke. Als ge niet lang meer te leven hebt dan spendeer je alle tijd met je kinderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Door haar daden ben ik tot die conclusie gekomen. Ze is niet de heilige die we kennen zoals uit de boekskes. Ik was vroeger een voorstander van Morel maar sinds het laatste jaar een tegenstander geworden. Ik hoop dat voor haar de mirakel op genezing mag komen. Kanker wens je niemand toe, zelfs je tegenstanders niet maar compassie met haar heb ik niet meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor haar rest nog maar een waardige uitstap. Ik wens haar alvast veel success
![]() |
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Heel belangrijk, dit toont aan dat je een persoon bent dewelke handelt uit de ziel, niet uit eigen bewin. Medevoelen met je tegenstanders, handelen uit principes, is maar weinigen gegeven. Als je tegenstander dan echt in nood zit, je echte ik staat op, en je ziet een mens in nood, en dat pakt je dan. Je gelooft in de mensen, je bent niet boos op je "politieke" tegenstanders, eerst zie jij een mens, een moeder, en dan pas de verschillen in mening Laatst gewijzigd door flatliner : 23 november 2010 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() En toch geef haar Kombucha , zeker een liter per dag, ook beta glucans, niks van vlees of zuivel en alleen nog veel rauwe groenten en fruit. Ik denk dat ze nog een kans maakt. Ik heb haar ge e-mailed maar geen reaktie. Kanker heeft veel te maken met de lever die comlpeet overdaan is.
Ronald Reagan kreeg liters kombucha met zijn kanker en is dan nog 90 jaar geworden!
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() komkom niet cynisch worden lombas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het leven zoals het is. Voor eenieder met kanker.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |