![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6081 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als een volwassen mens zoiets doet (ik spreek in het algemeen), en als het door "jaloezie" gedaan wordt, begrijp ik gewoon niet (en wil eigenlijk ook niet begrijpen) wat zo'n mens denkt. Die auto stond sedert pare maanden geleden te koop bij de concessiehouder. En voor die auto stonden veel andere auto's ook te koop. Als je dat toen niet hebt kunnen kopen en nu kan je hem ook niet gaan kopen, is mijn schuld niet. Kras je mijn auto of steek je hem in brand, blijft het toch mijn auto. Wij hebben hier een boekhouder op ons forum. Hij sprak over "miljoenen" (hieronder); ik citeer; Citaat:
Maar ja, zouden ze zo veel kunnen begrijpen, zou ik die mensen geen zombie noemen! P.S. Sorry voor mijn type- en schrijffouten. Als ik moe word, gebeurt het vaker. Laatst gewijzigd door QuasiX : 23 november 2010 om 19:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6082 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier beweer je dat de dader niet gekend is en in een vorige post beweer je dan weer wel de dader te kennen. Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 23 november 2010 om 19:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6083 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ken de dader niet. Ik ben bijna zeker wie dat dat is. Maar ik kan dat niet bewijzen, begrijp je nu? Moest ik zo veel uitleg geven? Laatst gewijzigd door QuasiX : 23 november 2010 om 19:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6084 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ware het niet beter en correcter geweest van vermoeden te spreken? Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 23 november 2010 om 19:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6085 | |||
Banneling
|
![]() Waarop baseer jij je om dit te stellen?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6086 |
Staatssecretaris
|
![]() ![]() dit is 1 (2de pagina, volgt; schadeoverzicht vind ik niet direct, maar dat zoek ik nog: om hier geen 2-personengesprek te starten, zal ik voor de rest gewoon verwijzingen sturen) En sorry dat je mijn naam niet kan lezen. Dat was de bedoeling toch niet. Je kent me toch niet. Laatst gewijzigd door QuasiX : 23 november 2010 om 20:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6087 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Onlangs een overbuur (een Vlaming, want ik geb geen andere buren) heeft mijn splinternieuwe zwarte BMW gekrast. 960,00 EUR schade. Zot éh? Een echte psychopaat; meer kan ik niks zeggen. Ik zou me gelukkiger voelen moest ik weten dat het een kind gedaan heeft. Welk kind dan ook. Ofwel begrijpt u niet, ofwel begrijpt u MIJ niet. 1 van de twee. Toch heb ik geen zin niet meer om u te overtuigen. Geloof liever dat er een chauffeur vast op de baan stond omdat hij een "vrouwenbevel" niet kan aannemen. Ik woon al 27 jaar op deze aardbol en heb eerste keer zoiets gehoord. Media-propaganda. Trek gewoon zijn rijbewijs DEFINITIEF in en ik geloof dat er geen enkel moslim zal zeggen dat het niet correct is. (ter info: ik herhaal: ik ben geen moslim) Slachtoffers van SUCCESVOLLE brainwashing (hersenspoelen). Niks anders! Laatst gewijzigd door QuasiX : 23 november 2010 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6088 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op de bron van het verhaal die dat woord gebruikt.
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6089 |
Staatssecretaris
|
![]() VPV (pagina 2)
Schadeoverzicht volgt nog. Ik moet nog zoeken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6090 | ||||||||||
Banneling
|
![]() Nu we het er daar over eens zijn; kan je er misschien op repliceren
Inderdaad, de ware reden van iemands handelen kunnen we niet achterhalen. Citaat:
Degene die hier een hele groep wil straffen, weet maar al te goed dat niet de hele groep schuldig is. Citaat:
Citaat:
Ben jij ergens gaan protesteren? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zonder gastarbeiders, vreemdelingen, immigranten, allochtonen, moslims geen problemen. Je meent het. Er er zijn toch ook problemen met anderen dan gastarbeiders, vreemdelingen, immigranten, allochtonen, moslims. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mag ik je confronteren met een uitspraak van jezelf? Dialoog begint met luisteren naar de standpunten van elkaar en proberen elkaar te begrijpen. |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6091 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6092 | ||
Banneling
|
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=17
Citaat:
Ik ben van Kortrijk, ik heb het familie, vrienden en kennissen gevraagd, en niemand weet dat een politiekantoor belaagd werd. Op de site van politiezone vlas wel een artikel over de arrestatie; niets over een "belaging". Je zou voor minder beginnen twijfelen. Niet? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6093 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6094 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In je eerste post beweerde je dat jouw overbuur de dader was en enkele posts later spreek je uw eerste post flagrant tegen. Laatst gewijzigd door daiwa : 23 november 2010 om 20:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6095 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6096 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6097 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
U wil gewoon uw eigen "kak" niet slikken. Schadeoverzicht: Pagina 1 Pagina 2 Voor verdere informatie kun je naar de politie bellen en het nummer van (V)PV doorgeven. Je zal daar horen wat je mag horen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6098 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6099 |
Minister-President
|
![]() Wanneer kan een vreemdeling 'gelijk' worden aan ons? Vanaf wanneer spreken we van een volksgenoot?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |