![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6101 |
Banneling
|
![]() Als hem stopt met 1. kinderen verminken 2. halal slachten 3. apartheidssymbolen achterwege laat. Zijn religie mag hem privaat beleven. Hij mag er geen kat mee lastig vallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6102 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6103 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 23 november 2010 om 21:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6105 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 23 november 2010 om 21:22. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6106 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
bəˈlagə(n) (belaagde, heeft belaagd) Werkwoord - in het nauw brengen en lastigvallen `De demonstranten belagen de minister.` ' - op iemand loeren om hem te willen pakken 'we werden belaagd door vliegen' - agressief zijn jegens iemand. Vraag is dus of men het politiekantoor in het nauw bracht, de agenten lastig viel, hen wilde pakken of agressief was.
![]() |
![]() |
![]() |
#6107 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Joden blijven dus altijd vreemdelingen?
![]() |
![]() |
#6108 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Elke dag zie ik MINDER EN MINDER eerlijke Vlamingen. In plaats daarvan lopen dagelijks meer en meer zombie's rond. En die worden allemaal criminelen. Omdat ze hun criminele-landgenoten proberen zo veel mogelijk uit hun "kak" te halen. D.w.z. dat ze dat NORMAAL vinden. Dat ze ook CAPABEL zijn om dezelfde te doen. Citaat:
daiwa, voor mij om het even eigenlijk. "Every country has the government it deserves", Joseph De Maistre Ik zal sowieso binnenkort alles kunnen vergeten. Ik zal mijn gelukkige leven herbeginnen bij mij thuis. Voor mij om het even, begrijp je? Ik heb hier niks verloren en niks gevonden. Ik heb wel mijn leven gered. En daarvoor heb ik meermaals "bedankt" gezegd tegen diegienen die dat verdienen. U bent een tijdelijk persoon voor mij. Vandaag spreek ik met u. Morgen bestaat u niet voor mij. Blijf uzelf niet te opmerken. Blijf diegienen te geloven die blij zijn dat de zombies in hun land meer en meer worden. Elke bijkomende 10000-50000 zombie is een plaats in parlement. Uw leven zal op die manier nooit veranderen naar de goeie kant. Nooit. U moet zelf eerlijk worden. Zelf. Het kan anders niet. Laatst gewijzigd door QuasiX : 23 november 2010 om 21:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6109 | |
Staatssecretaris
|
![]() U bent allemaal (iedereen weet toch over wie ik spreek) slachtoffers van demagogie.
Een perfecte voorbeeld van demagogie is; Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 23 november 2010 om 21:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6111 |
Staatssecretaris
|
![]() Daiwa. Punt. U bent een "zombie" (onschuldige slachtoffer van demagogie en racistische propaganda's) geworden. "Proficiat"! Ik zeg GEEN ENKEL WOORD niet meer. En ik zal niks meer overtuigen. Zelfs als die gast nu zegt dat hij dat gedaan heeft, zal u blijven uw zombisme geloven.
Laatst gewijzigd door QuasiX : 23 november 2010 om 21:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat een bekrompen mentaliteit; 'mijn auto is bekrast bleit bleit...' en maar blijven doordrammen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6113 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Beste, ik weet het. Mijn auto kan ik zelf nogmaals gaan krassen nu. Voor mij is dat kras niet zo erg, begrijpt u? Voor u moet het erg zijn, dat u de waarheid niet wil aannemen. Voor u moet het heel jammer zijn, dat er een zombie meer is in uw land, die zulke krassen kan aanbrengen. Mijn levenskwaliteit is door die kras niet veranderd en die zal hetzelfde blijven altijd. Ik ben een nationalist. Ik ben zo geboren, zo opgevoed geweest en zo zal ik sterven. Ik zal eerlijk blijven, niemand kan van mij een zombie maken. Niemand! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6114 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb meermaals kunnen aan uw kant staan, waar ik de waarheid gezien heb, en ik zal altijd blijven staan. Maar u bent niet capabel om dezelfde te doen. Ik begrijp dat het niet iedereen kan. En hoe beter voor mij eigenlijk. Ik zal in mijn land water geven aan de bloemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6115 | |||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik denk bijvoorbeeld aan onze treinbestuurder die ongenadig in elkaar werd gestampt en geslagen op de tram en kort daarna stierf. De daders werden door hun gemeenschap in bescherming genomen. Ze werden er verborgen. Er werd zelfs geopperd dat deze man het zelfs had uitgelokt en zo... Ik vind dat we naar een mentaliteitsverandering moeten komen van deze groep, doordat ze zelf zouden aangeven dat dit ook voor hen niet kan. Dat zij zelf deze verantwoordelijken aangeeft en uitlevert. De dag dat zulke dingen gebeuren ga ik mee met u in de boot van "de ruime welwillende meerderheid", als je snapt wat ik bedoel. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zijn ze allemaal zo? Natuurlijk niet! De meesten zelfs niet. De meesten passen zich zelfs heel goed aan. Maar die groep die voor amok zorgt is er weldegelijk ook en ze wordt steeds groter. Gevaarlijk groter. Citaat:
Citaat:
Het Vlaams Belang heeft bij mijn weten nog nooit een uitnodiging afgeslagen om te praten met andere partijen. Je weet dat dit niet wederzijds is. Dat mag ook wel eens gezegd worden. Want deze praktijken maken wel duidelijk wie niet wil dialogeren vind ik. Citaat:
Vandaag nog was er een actie in Brussel Nieuwstraat tegen de groeiende groep mensen die onder de armoedegrens leven. Tot hun eigen verbazing moeten ze vaststellen dat ze geen respons of reactie krijgen van de moslimallochtonen, die nochtans een belangrijk deel uitmaken van de doelgroep die ze willen bereiken. Volgens mij is het heel belangrijk dat er wordt nagegaan hoe dat komt. En als blijkt dat dit komt omdat zij onze samenleving te min vinden ten opzichte van hun cultuur, dan hoeven wij dat niet te nemen als zijnde aagepast of geïntegreerd gedrag. Ik vind het ronduit beledigend zelfs. Citaat:
Citaat:
Dat is geen persoonlijke wijsheid van mij hoor. Dat is algemeen geweten. Paulus. |
|||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als mensen iets vertellen van hun wedervaren ter ondersteuning van hun argumentatie, dan zijn ze volgens sommigen hier leugenachtig. En als je met bewijzen daarvoor aankomt, dan zijn ze kinderachtig. En dat alles om maar niet over het probleem zelf te moeten spreken. Dat vind ik dan zeer bekrompen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 23 november 2010 om 22:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6119 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik blijf dus een vreemde vogel. Ik zou eerlijk gezegd niet anders willen, ik ben er fier op.
![]() |
![]() |
![]() |
#6120 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |