![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2681 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zie liever mensen die alles zomaar aannemen wat er in de krant staan en daar over blijven doordrammen als het grote gelijk niet op de partij stemmen. U hebt dit dikwijls aangetoond. Een teken dat je zelf niet kan nadenken en tot een conclusie kan komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2682 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik ben ook kritisch op bepaalde vlakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2683 |
Staatssecretaris
|
![]() Jij bent blijkbaar zojuist van een andere planeet gearriveerd op aarde? En sorry, maar ik heb geen zin om hier een ellenlange VB-crapuullijst te maken waar ik uren mee bezig zou zijn. Ik heb nog wat anders te doen dan mijn tijd daarmee te verspillen. Googel een beetje en je vindt crapuul zat bij het VB, ok, veel succes!
![]() |
#2684 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
EN volgens mij zou dat in alle partijen zo mogen zijN. Je ziet wel in VB en in SPa en zelfs bij groen,dat de meeste die opkomen voor hun partij niet eens een mening hebben als het ware, en bijna met hun vraagjes aan de partijleiding moeten gaan vragen, van wat moet ik hier nu zeggen ? Ik heb dan wel liever partijen waar er een open debat sfeer heerst, en waar iedereen zelfs contradictorische meningen mag uitbraken, maar die dan na een debat op één lijn gezet worden, dan partijen waar elke uitspraak van één persoon leidt tot een uitschuiver zogezegd en een genre ecommunicatie Dus daarom vind ik Lienard wel best interessant, die mens heeft zo'n danige warse mening en zit zodanig prettig averachts van redeneren in elkaar, dat hij heel wat heilige huisjes intrapt, en heel met wat diepgang over verschillende onderwerpen durft een standpunt in te nemen, die niet zomaar een copypaste is van wat de kerkleiding zegt, maar in feite zijn 'herformulering is van hoe hij interpreteert dat de zaken mogen toegepast worden' Dus best wel interessant om horen, en in feite is de pers gewoon telkens een storm in een glas water aan het maken, door zijn gecompliceerde uitspraken uit de context te rukken, door hem zogoed als woorden in de mond te leggen... Zijn homostandpunt was echt die vraag die in zijn mond werd gelegd, en dat hij nuanceerde als zo zou ik het niet formuleren... en lap je hebt het gezegd... dus ja ik vind dat er gerust wat steun mag zijn voor deze bisschop die zijn mond opendoet. Hij is het debat waardig zou ik zeggen. Natuurlijk, is het prettiger om te luisteren naar 'uitgedebatteerde oneliners' dan naar zo'n 'kronkelende gedachtensprongen'... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2685 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2686 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Adoptie..._en_loyaliteit Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 24 november 2010 om 20:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2687 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2688 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien ken ik geen enkele ziekte die aanleiding geeft tot homofilie, noch evenmin het mechanisme om het via een 'geneesmiddel' te gaan behandelen. Waar je anorexie dus kunt behandelen met seroxat, zoals je alle stressgerelateerde symptomen kunt gaan verbeteren met seroxat, bestaat er bij mijn uitgebreide kennis geen behandeling voor homofilie; Evenmin is elk psychotherapeutisch gesprek, nog gesprek met een kardinaal heilzaam genoeg om daar een 'switch' te kunnen verzetten in de hersenen van iedere homofiel zodat hij zich terug hetero zou gaan gedragen... Het zou het inderdaad kunnen gaan hetero-faken, maar dat wil nog altijd niet zeggen dat hij 'genezen' is... Dus nee, zijn vergelijk was dan vanuit medisch oogpunt eentje die volledig in de mist ging. Maar daarom is hij geen klootzak de leonard, hij dacht dat hij daar een goeie vergelijking heeft; Nu zijn plastische vergelijking is evengoed als uw plastisch woordgebruik hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2689 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verander dan die wiki ? Hoofdstukje, persoonlijke mening van HM ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2690 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2691 |
Staatssecretaris
|
![]() Homo's en hetero's zijn gelijkwaardig zijn en dienen gelijke rechten te hebben. Dat is geen persoonlijke mening, dat is een menselijke vaststelling. Ik heb geen ambities om te zitten aanpassen in Wiki. Ik zou er zélf kunnen instaan, maar ik laat er niet eens aan beginnen. Wiki is de Winkler Prins van en voor amateurs. Zolang het om vaststaande feiten gaat is het ok, maar zodra er dient geïnterpreteerd te worden is het huilen met de pet op.
![]() |
#2692 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je bent homo en solliciteert voor de job 'catwalk lopen' , rol van 'actrice' in een film, of waarom niet 'hoer in een bar' ? Je ziet toch van hier dat je geen gelijke rechten gaat hebben ? ha, ik heb zo al een paar bladzijdes getwinkerd, of eens een link toegeveogd, ik vind dat anders wel leuk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2693 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 24 november 2010 om 22:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2694 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Wikiped...hings_to_avoid Articles about yourself, your friends, your website, a band you're in, your teacher, a word you made up, or a story you wrote If you are worthy of inclusion in the encyclopedia, let someone else add an article for you. Putting your friends in an encyclopedia may seem like a nice surprise or an amusing joke, but articles like this are likely to be removed. In this process, feelings may be hurt, which can be avoided by a little forethought on your part. So, just do not do it, please. The article might remain if you have enough humility to make it neutral and you really are notable, but even then it's best to submit a draft for approval and consensus of the community instead of just posting it up as unconscious biases may still exist of which you may not be aware. Verder wordt het vermelden van bronnen sterk aangemoedigd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2695 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar als ik jou definitie van crapuleus moet hanteren dan ben jij en iedereen op politics.be er ook bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2696 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
U begrijpt het nog altijd niet he? Kunt u misschien eens een keer de zaken bekijken vanuit het standpunt van het adoptiekind? Identiteitscrississen en erger (veel meer zelfmoorden bvb) bij adoptiekinderen zijn een wetenschappelijk feit. Is het zo ondenkbaar voor u dat een geadopteerd kind zich nog veel meer vragen over zichzelf en de eigen identiteit gaat stellen met twee adoptiepappas ipv een 'klassiek gezin'? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2697 |
Minister-President
|
![]() Nee, dit is helemaal niet ondenkbaar. Het is zelfs logisch. Het kind zit al in een gevoelige situatie van onzekerheid dat hij dat erbij zou moeten krijgen. Ik twijfel wel niet aan de goede voornemens van het homokoppel, maar dat heeft er niets mee te maken. Het kan leiden tot een crisissituatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2698 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er is geen enkele reden om aan te nemen dat een adoptiekind psychologisch meer problemen zou hebben bij gelijkgeslachtelijke ouders dan bij een heterokoppel. U bezondigt zich aan een zeer doorzichtige cirkelredenering op basis van een vooroordeel: een homorelatie = problematisch dus een adoptiekind zal daar last van ondervinden dus een homorelatie = problematisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2699 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |