Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 november 2010, 18:47   #101
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Dat is ook mijn conclusie. Mij zal je hier niet vaak meer aantreffen. Ik vind het stuitend. Je kan hier op Walen en Marokkanen schelden zoveel je wil, je kan een hele politieke visie verengen tot linkiewinkies en iedereen die mensenrechten au serieux neemt verengen tot islamofiel en ieder die kritiek heeft op Israël degraderen tot antisemiet. Dat moet allemaal maar kunnen.
Maar als er een speldeprikje wordt uitgedeeld naar een ander forumlid, dan wordt er op de driekhoekjes geklikt en dan word je geschorst. Het is hier een hoogst kinderachtige bedoening geworden.
Met alle respect Ministe, maar uw beeld van de werkelijkheid klopt niet met dat van de realiteit.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2010, 18:58   #102
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Daar heb je een punt. Ik zal in de toekomst een pak losser omspringen met mijn principes. Onthoud dat maar goed.

EDIT: een vijftiger zonder principes is goed om de stoof aan te steken. Niet meer dan dat.
Zie je wel..een beetje aandringen en ze liggen al overboord..

Ik moet mezelf corrigeren..vijftigers hebben geen principes meer gebaseerd op naieve wereldverbeterende sprookjes
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2010, 19:00   #103
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Met alle respect Ministe, maar uw beeld van de werkelijkheid klopt niet met dat van de realiteit.
de realiteit is dat IEDEREEN boter op zijn hoofd heeft..ik heb ook al honderden islambashers en islamofoben zien passeren...
Oud 25 november 2010, 19:06   #104
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Samengevat: vorige week verbannen jullie circe, wat later totaal onterecht bleek. Nu verbannen jullie flanelcondoom, maar wanneer gevraagd wordt op basis waarvan, dan zijn de bewuste posts simpelweg verdwenen? Met alle respect voor jullie vrijwillige werk, maar vinden jullie dit zelf nog geloofwaardig?
Ook ik ben een nieuwsgierig aagje maar er wordt al zeven jaar (dacht ik ) onmiddelijk geknipt en gewist..

Ofwel laat men het staan(wat nergens anders op fora gebeurt bij mijn mening), ofwel geeft men een goede uitleg..
Oud 25 november 2010, 19:08   #105
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Ook ik ben een nieuwsgierig aagje maar er wordt al zeven jaar (dacht ik ) onmiddelijk geknipt en gewist..

Ofwel laat men het staan(wat nergens anders op fora gebeurt bij mijn mening), ofwel geeft men een goede uitleg..
Daar zou ik me onmiddellijk kunnen bij neerleggen.

EDIT: ook knap van je dat je weet hoe het hier al zeven jaar aan toegaat. Zeker voor iemand die geregistreerd is in 2009.

Laatst gewijzigd door Steve_M : 25 november 2010 om 19:11.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2010, 19:16   #106
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Daar zou ik me onmiddellijk kunnen bij neerleggen.

EDIT: ook knap van je dat je weet hoe het hier al zeven jaar aan toegaat. Zeker voor iemand die geregistreerd is in 2009.
overbodige slag onder de gordel...
de 'denk ik' nuance stond er niet voor niets.
om nog niet te spreken over het feit dat oude draden voor iedereen toegankelijk zijn..
Oud 25 november 2010, 20:30   #107
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Dat is ook mijn conclusie. Mij zal je hier niet vaak meer aantreffen. Ik vind het stuitend. Je kan hier op Walen en Marokkanen schelden zoveel je wil, je kan een hele politieke visie verengen tot linkiewinkies en iedereen die mensenrechten au serieux neemt verengen tot islamofiel en ieder die kritiek heeft op Israël degraderen tot antisemiet. Dat moet allemaal maar kunnen.
Maar als er een speldeprikje wordt uitgedeeld naar een ander forumlid, dan wordt er op de driekhoekjes geklikt en dan word je geschorst. Het is hier een hoogst kinderachtige bedoening geworden.

Dat is idd zo ....
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2010, 21:00   #108
Pølle
Minister-President

Pølle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Wat een larie. Of je nu veel post, of weinig, maakt geen verschil. Niemand verplicht je trouwens om veel berichten te plaatsen.

Vanaf de moment dat je een aantal overtredingen begaat, krijg je strafpunten, zo simpel is het.

Als de moderatie eerst altijd alle berichten van het forumlid moet bestuderen om een idee te hebben van de kwaliteit (dat is zeer subjectief trouwens) + rekening moet houden met zijn aantal berichten vooraleer er besloten kan worden of er misschien een strafpuntje kan uitgedeeld worden...

Ingewikkeld en omslachtig hoor.

Overtredingen leiden tot strafpunten, moeilijker is het niet. Of je nu veel post of weinig heeft er weinig tot niets mee te maken.
Voor de simpelen van geest een ander voorbeeld: de ene journalist schrijft een dikke 100 artikels per maand. Een enkele keer per maand staat daar een foutje in (denk dat dit met de belabberde toestand van de journalistiek nog weinig is ook, maar dat ter zijde). Een andere journalist schrijft een artikel per maand, waar iedere keer een foutje in staat. Wie is de meest geloofwaardige journalist?

Als je enkel taxeert op het aantal fouten, zonder rekening te houden met de ratio krijg je een vertekend beeld. Voor het forumreglement zijn beide journalisten even slecht.

En zo moeilijk is het niet om een goed deel van ieders posts te lezen ... indien het aantal moderatoren hier vervijfvoudigd zou worden. Op andere, grotere fora gebeurt het ook.
Oud 25 november 2010, 21:05   #109
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Samengevat: vorige week verbannen jullie circe, wat later totaal onterecht bleek. Nu verbannen jullie flanelcondoom, maar wanneer gevraagd wordt op basis waarvan, dan zijn de bewuste posts simpelweg verdwenen? Met alle respect voor jullie vrijwillige werk, maar vinden jullie dit zelf nog geloofwaardig?
Bestaat er niets interessanters dan postings uitvlooien. Daarvoor heb je veel tijd nodig.

Als je Flanellen Condoom over dezelfde kam scheert als Circe dan ben je oftewel een ruziemaker oftewel heb je er niets van begrepen.

Maak het onderscheid tussen iemand met een controversiële mening enerzijds, en een forumbevuiler anderzijds.

De argumentatie van de moderatie is duidelijk. Lees alles. En doe niet zo kinderachtig door te vissen naar verdwenen postings. Zielig zelfs.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2010, 21:11   #110
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Ik dacht dat er om het wereldwijde internet nog fora bestonden met een minder uitgsproken moderatiegehalte of ten minste één van een andere strekking : vrijheid blijheid zou ik zeggen.. (tot de staatsveiligheid je arresteert).
Hier kan je ongeveer vertellen wat je wil, zonder moderatie. Het resultaat is er dan ook naar.

Laatst gewijzigd door filosoof : 25 november 2010 om 21:12.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2010, 21:17   #111
Steve_M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Bestaat er niets interessanters dan postings uitvlooien. Daarvoor heb je veel tijd nodig.

Als je Flanellen Condoom over dezelfde kam scheert als Circe dan ben je oftewel een ruziemaker oftewel heb je er niets van begrepen.

Maak het onderscheid tussen iemand met een controversiële mening enerzijds, en een forumbevuiler anderzijds.

De argumentatie van de moderatie is duidelijk. Lees alles. En doe niet zo kinderachtig door te vissen naar verdwenen postings. Zielig zelfs.
Ik mag toch vragen over welke posts het gaat? In de draad over buddha en Ninelle stelt een andere forummer precies dezelfde vraag. Ga je daar dan ook moeilijk over doen?
Oud 25 november 2010, 21:22   #112
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pølle Bekijk bericht
Voor de simpelen van geest een ander voorbeeld: de ene journalist schrijft een dikke 100 artikels per maand. Een enkele keer per maand staat daar een foutje in (denk dat dit met de belabberde toestand van de journalistiek nog weinig is ook, maar dat ter zijde). Een andere journalist schrijft een artikel per maand, waar iedere keer een foutje in staat. Wie is de meest geloofwaardige journalist?

Als je enkel taxeert op het aantal fouten, zonder rekening te houden met de ratio krijg je een vertekend beeld. Voor het forumreglement zijn beide journalisten even slecht.

En zo moeilijk is het niet om een goed deel van ieders posts te lezen ... indien het aantal moderatoren hier vervijfvoudigd zou worden. Op andere, grotere fora gebeurt het ook.
Spijtig dat je appelen en peren vergelijkt.

Jij doet trouwens net alsof de berichten van Flanelcondoom literaire aardverschuivingen waren, en dat hij, tussen zijn vele pareltjes, slechts zeer af en toe een minieme uitschuiver beging.

De feiten spreken je echter tegen. Zijn berichten ook, zijn talloze verbanningen eveneens. Hij speelde zeer veel op de man zelf, hoewel ik best wil herhalen dat, wanneer hij wou, hij wel interessante berichten kon plaatsen.

Tot slot vind ik de hagiografie van Flanelcondoom en het geweeklaag over zijn verbanning hallucinant en grappig tegelijkertijd. Hij kende de regels perfect, en trok er zich niets van aan.

Als ik hem een beetje goed inschat, is deze zoveelste verbanning de laatste van zijn zorgen, en vindt hij het amusant dat hij nu het onderwerp is van discussie. Belachelijk van jullie dat jullie zo verontwaardigd zijn over zijn zoveelste ban, iets wat ik al van dag één zag aankomen.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2010, 21:26   #113
Steve_M

Standaard

Citaat:

Jij doet trouwens net alsof de berichten van Flanelcondoom literaire aardverschuivingen waren, en dat hij, tussen zijn vele pareltjes, slechts zeer af en toe een minieme uitschuiver beging.

De feiten spreken je echter tegen. Zijn berichten ook, zijn talloze verbanningen eveneens. Hij speelde zeer veel op de man zelf, hoewel ik best wil herhalen dat, wanneer hij wou, hij wel interessante berichten kon plaatsen.

Tot slot vind ik de hagiografie van Flanelcondoom en het geweeklaag over zijn verbanning hallucinant en grappig tegelijkertijd. Hij kende de regels perfect, en trok er zich niets van aan.

Als ik hem een beetje goed inschat, is deze zoveelste verbanning de laatste van zijn zorgen, en vindt hij het amusant dat hij nu het onderwerp is van discussie. Belachelijk van jullie dat jullie zo verontwaardigd zijn over zijn zoveelste ban, iets wat ik al van dag één zag aankomen.
Daarvoor moet je nu ook niet bepaald Nostradamus zijn. Bij de grote ontbanningsactie heeft zowat iedereen voorspeld dat de meeste ontbanden binnen de kortste keren opnieuw een ban aan hun broek zouden hebben.
Oud 25 november 2010, 21:27   #114
Vlaamse Leeuwin
Minister-President

Vlaamse Leeuwin's schermafbeelding

Standaard

*zucht*

En dan zeggen ze dat vrouwen kunnen zagen .... manmanman

Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed)
Vlaamse Leeuwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2010, 21:28   #115
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuwin Bekijk bericht
*zucht*

Anders nog iets toe te voegen ?
Oud 25 november 2010, 21:28   #116
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:

Mischien..maar mischien is het ook net superfrustrerend om niet te kunnen reageren in je persoonlijke roddeldraad
Oud 25 november 2010, 21:29   #117
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
*zucht*

zo krijg je nooit banpunten..
Oud 25 november 2010, 21:30   #118
Vlaamse Leeuwin
Minister-President

Standaard

Citaat:
Anders nog iets toe te voegen ?
Nee

Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed)
Oud 25 november 2010, 21:31   #119
Vlaamse Leeuwin
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
zo krijg je nooit banpunten..

Oud 25 november 2010, 21:31   #120
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee
Houden zo.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be