![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6241 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tja .. een tante van mij zei eens dat het beter zou zijn dat het groot huisvuil terug zou moeten rondgaan zoals vroeger . Nu moet je daar veel geld voor neertellen en ik kan begrijpen dat velen deze kost niet kunnen dragen met dit als gevolg. Niet iedereen heeft een auto he . En een kapotte frigo op de bus zie ik niet gebeuren . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6242 |
Banneling
|
![]() Mijn overburen ,"poolse mensen" hadden gisteren een voorval .... de man was voor een rood licht uitgestapt om aan de bestuurder achter hem de weg te vragen . De moment dat de man uitstapte rijd de bestuurder meteen achteruit . De man maakt aanstalten om duidelijk te maken dat hij een vraag had , waarop de bestuurder van de wagen achter hem meteen begint te dreigen met een metalen voorwerp door zijn raam . Mijn buren waren hier echt niet goed van en ik kan begrijpen waarom . Rijden met poolse nummerplaten is ook al crimineel voor velen.
Laatst gewijzigd door Wisord : 25 november 2010 om 19:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6244 |
Banneling
|
![]() Kijk ze rijden met een poolse nummerplaat. Ze betalen geen belastingen. Is de verzekering wel in orde? Ik begrijp die mens. Doordat links baasie speelt in belziek worden misdadigers bijna niet gestraft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6245 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gewoon een totaal onbelangrijk detail: het gaat niet om misdadigers maar om iemand die de weg wilde vragen.
![]() |
![]() |
#6246 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door grimbergen : 25 november 2010 om 21:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6247 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#6248 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Mensen die dat niet inzien discrimineren autochtone Belgen. Deze autochtone Belgen betalen voor alles belastingen. Dit geeft aanleiding tot discriminatie en zelfs racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6249 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6250 | ||||||||||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
"Ik vind het spijtig dat je niet in staat bent de ware toedracht helemaal correct weer te geven." Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar toch niet omdat je tot die zogenaamde groep behoort! Citaat:
Daarom schreef ik Nu is "niet protesteren" ook al medeplichtig en schuldig. Citaat:
Maar ik zie niet dat als "het nationalisme in de hand werken". Als een andere niet-nationalistische partij met die standpunten opkomt, dan kan het VB die stemmers even rap waar kwijt zijn. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat zit er achter "Wie een hoofddoek draagt, tekent hiermee zijn terugkeercontract."? Citaat:
Daarover valt niet te praten. Citaat:
Een debat voeren betekent niet noodzakelijk "bespreekbaar maken"; laat staan "de dialoog tussen de welwillende ruime meerderheden in beide gemeenschappen".Wat klopt er niet dat dit niet gebeurt? Citaat:
Dit lijkt toch bijzonder goed op een vooroordeel. Alle autochtonen deden mee? Jij was er ook? Citaat:
Citaat:
Ken jij geen enkele moslim persoonlijk? Citaat:
|
||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6251 |
Banneling
|
![]() De leeuwin heeft weer een kalf van de kudde kunnen afzonderen..arme paulus..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6252 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier begonnen we. http://forum.politics.be/showthread....36#post5099636 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6253 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6254 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan weer een ontwijking van degelijke argumenten arti..ga maar verder vanwaar we begonnen zijn met te antwoorden op mijn argumenten Paulus is overigens groot genoeg om zelf te weten wat een belediging is |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6255 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Lees nog eens wat je net schreef. Je vergeleek met een prooi dat zal afgemaakt worden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6256 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verplichte badkledij die wordt aangepast aan de grillen van een groep Toegelaten discriminatie van mannen (personeel) in openbare zwembaden ten behoeve van één groep Als ik zeg dat ik volgende week de jaarlijkse processie in molembeek weer wil invoeren met dito verkeershinder ga je waarschijnlijk ook akkoord? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6257 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus mogen we ons ook de vraag stellen welk idee er achter de slogan schuilde van de sossen die een exacte copy was van een nazi slogan. De JA campagne -------------------------------------------------------------------------------- Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6258 | ||||||||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het gaat om een groep die geen respect heeft voor onze wetgeving, meer bepaald vanwege hun culti-religieuze achtergrond. Het is zo typerend geworden, dat we dat kunnen zeggen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het gaat om een groep die geen respect heeft voor onze wetgeving, meer bepaald vanwege hun culti-religieuze achtergrond. Het is zo typerend geworden, dat we dat kunnen zeggen. Je kunt toch lezen? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jammer dat je niet inhoudelijk wil reageren. Je stelt bijvragen om niet tot de essentie te moeten komen. Mijn vragen laat je onbeantwoord. Aan mij zal het niet gelegen zijn. Dat zal elke meelezer die onze discussie volgde beamen. Het stoort me enorm dat je me er voortdurend van beschuldigd een ganse groep te viseren, terwijl ik duidelijk en meermaals aangeef over, in verschillende postings, over welke mensen het gaat. Ik niet alleen trouwen. Het begint op treiteren te gelijken. Of wel discuteer je op automatische piloot, waar bij je opmerking: "jamaar, ze zijn toch niet alemaal zo?" eigenlijk niet meer is dan een dooddoener in de discussie om niet tot de essentie te moeten komen. Ik heb al bij herhaling gezegd dat dit niet zo is en geduid over welke mensen ik het heb. En dat zijn duidelijk niet alle allochtonen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 26 november 2010 om 00:32. |
||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6259 |
Banneling
|
![]() Oezbeekse afgewezen asielzoekster steekt haar gratis woning in brand..
![]() reken maar even uit 20.000 gelukzoekers waarvan 70% afgewezen gaat worden dat is werk voor één exta legerbataljon.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 26 november 2010 om 00:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6260 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 't Is plezant om zien hoe radeloos die mensen zijn. Daar kunnen we vanuit onze zetel nogal eens mee lachen!
![]() |