![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En SP.A. de partij van Monthy Python's Free Circus? En VLD de partij van Soon Six Feet Under? Vreemd om een partij aan een sitcom te koppelen. Hoe kom je er eigenlijk bij? Nee manneke, ik ben enkel bezorgd om de veiligheid van onze politie-agenten. Mag toch?
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |