![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Daar gaan we weer....
Citaat:
Arm, arm Groot-Brittannië. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het is tenslotte toch maar een boek, ik hoop dat als ik Samson en Gert boeken verband Gert Verhulst geen klacht indient.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Boeken verbranden, of het nu gaat om een bijbel, een koran of mein kampf, is vooral een uiting van mentale armoede. Of je daarvoor vervolgd dient te worden is dan weer een andere vraag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik steek mijn open haard aan met oude Knacks.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ge weet toch wel dat de koran in Ariel10 niet meer dan 76 A4 velletjes beslaagt? recto/verso zijn dat er een stuk of 40 (met een schoon kaftje errond meegerekend). Dat IS een boekske hé man!
Ik heb dat ooit eens personnellement uitgetest!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 november 2010 om 18:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Een daad die bepaald niet de schoonheidsprijs verdient maar aan de andere kant kennen we het verhaal erachter niet.
Maar het VK staat ernstig onder de plak van de moslims. Het loopt onderhand de spuigaten uit. De kruiik gaat zolang te water etc. Een weekendje Baghdad zou deze linkse anarchisten goed doen. Met een geseling als afscheid.
![]() |
#9 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() We zouden natuurlijk hier in BE met zijn allen ook de koran kunnen verbranden en posten op onze facebookpagina. Eens kijken wat ze dan gaan doen.
Oeps, nee, juist de Belgen zijn te grote schrikschijters. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om te beginnen is het een probaat middel tegen vandalisme of autodiefstal: je legt de koran goed zichtbaar op je dashboard en dat beschermt je in de meeste gevallen tegen beschadiging of diefstal. Verder is het belangrijk om te weten wat ER IN STAAT. Iets wat onze verkozenen blijkbaar nooit goed onder de knie krijgen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Sjaax : 27 november 2010 om 01:02. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De tanakh nog niet. Laatst gewijzigd door filosoof : 27 november 2010 om 01:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Handtassen laten maken met het uitzicht van de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb in een halfzatte bui eens dat gratis boekje van Filip Dewinter meegenomen naar een landweggetje tussen Ranst en Broechem, de pagina's uitgescheurd en over de weg gelegd, en ze dan in brand gestoken.
Het fikte wel moeilijk. Dat vond ik allemaal erg grappig. Nadien heb ik in tuinen van andere mensen tuinmeubelen van de ene in de andere tuin en vice versa gezet. Dat vond ik nog grappiger. Toen dronk ik wat, en ben ik gaan slapen.
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kijk hier in mijn franse Kasimirskivertaling. Op pag.80 is die in de derde soera. Ik kijk in mijn NL vertaling (Kramers) Op pag.80 is die ook in de derde soera. Akkoord,'t is kleine druk (5 punt of zo) en een serif letter maar toch. Ik vrees toch dat je personnellement verstrooid was en personnellement iets anders afdrukte. ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 27 november 2010 om 02:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Kan worden vergeleken met het verbranden van nationale vlaggen en dergelijke meer. Benadrukt inderdaad eerder de lage intelligentiegraad van de "daders". Mijn inziens is zoiets niet eens een vraag waardig. Sinds wanneer is stompzinnigheid een misdaad?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 27 november 2010 om 06:49. |
|
![]() |
![]() |