Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 26 november 2010, 22:15   #6361
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Ach, er zijn clubs enkel voor vrouwen en café's en disco-avonden en balletklassen en optredens van de Chippendales en stranden en sauna's en dus ook zwemuurtjes.

Vanwaar de hysterie?
huh??? stranden en sauna's en café's en disco's ENKEL VOOR VROUWEN? waar haal je d�*t? Zelfs de Chippendales waren niet enkel voor vrouwen!

enkel de "ik wil vooral sex als ik zwem" muzelmina's willen aparte zwemuurtjes! Ik heb nog geen vrouwelijke vlamingen gehoord dat ze persé apart willen zwemmen! tenzij de bomma's die die testosteronjongetjes niet kunnen apprecieren en daarom rustig zonder muzelmensen willen zwemmen. (de muzelvrouwen zijn namelijk al even ambetant als hun zoontjes: ze zwemmen ook niet maar hangen aan de rand zodat de zwemmers niet kunnen uitrusten. De jarenlange zwemuurtjes voor gepensioneerden zijn hier zo doodgebloed: nu zijn het muzelvrouwen die het bad voor zich alleen hebben en de parking die vol staat met wachtende mahrams als ze buitenkomen. Geen k�*t die nog gaat zwemmen tussen dié troep.)

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2010, 22:16   #6362
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Uiteraard zonder mannen..

helemaal niet! ik zag mannen tijdens dat optreden.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 26 november 2010, 22:19   #6363
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, het gaat er om dat veel dingen die worden toegeschreven aan moslims helemaal niet eigen zijn aan moslims of islam.

Zoals een zwemuurtje voor vrouwen. En zoals onverdoofd slachten. Of genitale mutilatie. En crimineel gedrag. En werkloosheid en vluchten naar een ander land en terrorisme en het dragen van een hoofddeksel en problemen op school of seksuele frustratie.
zoudt ge dat dan eens aan die muzelmina's willen gaan vertellen? die weten dat blijkbaar niet.

Oud 26 november 2010, 22:21   #6364
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom zie jij dat als engeestigheid? Vrouwen hebben zin om onder elkaar te fitnessen zonder dat er een man hen kan zien. Is daar een probleem mee?
Zowel "sexe" als "religie" zijn een beschermd kenmerk.

Waarom mag je een fitness centrum voor "vrouwtjes only" hebben en geen fitness centrum voor "niet-moslims-only"?

Oud 26 november 2010, 22:23   #6365
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
huh??? stranden en sauna's en café's en disco's ENKEL VOOR VROUWEN? waar haal je d�*t? Zelfs de Chippendales waren niet enkel voor vrouwen!
Het feit dat u niet weet dat er dergelijke sauna's, café's, stranden, disco's, avonden met de Chippendales, enz bestaan zegt vanalles over uw domheid en arrogantie maar niets over die zaken.

Citaat:
Ik heb nog geen vrouwelijke vlamingen gehoord dat ze persé apart willen zwemmen!
't Is niet omdat u dat nog nooit gehoord heeft, dat het niet bestaat natuurlijk. Immortal Technique bestaat ook maar ik denk niet dat u hém al gehoord hebt.

Citaat:
de muzelvrouwen zijn namelijk al even ambetant als hun zoontjes: ze zwemmen ook niet maar hangen aan de rand zodat de zwemmers niet kunnen uitrusten.
Onversneden racisme en eigenlijk voldoende om u hier aan te klagen.

Citaat:
Geen k�*t die nog gaat zwemmen tussen dié troep

(disclaimer en tevens nota aan de mods: ik wil niet beweren dat de auteur buitenmatig dom of arrogant is. Het is dus niet bedoeld als belediging. Ik wil enkel aantonen dat zij in haar post blijk geeft van een bepaalde mate van domheid en arrogantie.
Ik druk verder louter mijn persoonlijke afkeur van domme an arrogante mensen uit. Voor idioten heb ik doorgaans sympathie omdat ze niet zelf voor hun iditotie hebben gekozen. In die zin is 'idioot' geen scheldwoord als het een waarheidsgetrouwe omschrijving van de persoon betreft, met name iemand met een bijzonder laag IQ. Zo is ook de vaststelling dat iemand dom of arrogant handelt, geen belediging, maar een factuele vaststelling.

Dit is verder niet bedoeld als een persoonlijke aanval maar als een zeer nauwgezette en correcte analyse van de inhoud van het geschrevene.

Ik wil hiermee ook geenszins suggereren dat domme, arrogante mensen en leugenaars, klikspanen, idioten of andere mensen met een mentale of fysieke handicap minderwaardig zouden zijn. Zelfs niet als het Joden zijn).

Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 26 november 2010 om 22:44.
ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2010, 22:33   #6366
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ik zal het aan mijn moeder zeggen dat ze in het vervolg gewoon maar moet verdrinken en niet meer zeuren dat de muzelmina's haar niet laten uitrusten ministe!

verder heb ik gedrukt wegens persoonlijke aanval.

Oud 26 november 2010, 22:35   #6367
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

verder heb ik gedrukt wegens persoonlijke aanval.
Flink hoor! Respect!

De moderatie zal daar zeker op ingaan. Racisme is hier namelijk toegestaan in tegenstelling tot mensen wijzen op domheid en arrogantie.

Een hele bevolkinsgroep uitschelden mag hier maar iemand bekritiseren op gebieden die concreet en reëel meetbaar zijn moet afgestraft worden.

Want zo had u het wellicht niet gelezen: iedereen heeft namelijk een bepaalde mate van domheid en arrogantie. Bij sommige mensen steekt die er meer uit dan bij anderen, maar ze is bij iedereen aanwezig.

Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 26 november 2010 om 22:40.
Oud 26 november 2010, 23:05   #6368
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Ik vraag me af wat de maatschappelijke reactie zou zijn, moest iemand een apart zwemuurtje vragen voor nietmoslims.

Al kan ik het wel raden.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2010, 23:07   #6369
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Ik vraag me af wat de maatschappelijke reactie zou zijn, moest iemand een apart zwemuurtje vragen voor nietmoslims.

Al kan ik het wel raden.

Paulus.
Of voor niet-semieten ...

Oud 26 november 2010, 23:08   #6370
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Of voor niet-semieten ...
Precies!

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2010, 00:03   #6371
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
helemaal niet! ik zag mannen tijdens dat optreden.
Ik had het niet over mannen in de zaal
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2010, 00:09   #6372
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Het feit dat u niet weet dat er dergelijke sauna's, café's, stranden, disco's, avonden met de Chippendales, enz bestaan zegt vanalles over uw domheid en arrogantie maar niets over die zaken.

't Is niet omdat u dat nog nooit gehoord heeft, dat het niet bestaat natuurlijk. Immortal Technique bestaat ook maar ik denk niet dat u hém al gehoord hebt.

).[/color]
De chippendales : nu officieel geklasseerd als sexueel neutrale figuurtjes..niet te verwarren met pronkstukken van het mannelijk geslacht..

Sportcentra waar alleen vrouwen werken en sporten: jobaanbiedingen in die sector zonder de M in de M/V gevraagd mogen niet aangeklaagd worden voor diSScriminatie om de troefkaart voor het importeren van moslimsegregaties niet te verspelen..
Oud 27 november 2010, 00:11   #6373
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Linkies : kleine kinderen die willen hebben wat door grote mensen word verboden

Als het verbod dan eindelijk een gebod is geworden moet het opnieuw bestreden worden want alleen de verboden vruchten dienen te worden begeerd..
Oud 27 november 2010, 00:26   #6374
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

De gezellige sexueel neutrale sociale evenementen worden bejubeld..zo word het makkelijk om de algemene segregatie in te voeren ter ere van de multicul
Mensen mogen niet diSScrimeren god de vader mag dat uiteraard wel

De linkse kerk zal er eentje zijn met een linkerbeuk voor de vrouwtjes die hun zedigheid willen vrijwaren en aan de rechterkant de stoeltjes voor de sexueel geobsedeerde mansdiertjes..een deja vu komt op.

Zedige kledij in het openbaar wordt de norm, diepgelovigen mogen niet meer in verleiding gebracht worden dat is diSScriminatie..

Grootmoeders en overgrootmoeders worden teruggeconsulteerd om de aloude technieken voor de bedekking van het naakte vlees terug vanonder het honderdjarige stof te halen..

Links wil vooruitgang en progressie door in een cirkeltje te lopen..
Oud 27 november 2010, 00:28   #6375
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Zelfmoordactivisme : het willen bevrijden van zijn eigen moordenaar...
Oud 27 november 2010, 00:31   #6376
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Linkies : kleine kinderen die willen hebben wat door grote mensen wordT verboden

Als het verbod dan eindelijk een gebod is geworden moet het opnieuw bestreden worden want alleen de verboden vruchten dienen te worden begeerd..

(gewoon zomaar ik maak zelf veel fouten)
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2010, 00:35   #6377
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
(gewoon zomaar ik maak zelf veel fouten)
Mijn nieuwe geloof verbiet mij van foudloos nederlants te schrijven..hoor ik hier een misprijzen voor mijn niewe religy..
Oud 27 november 2010, 00:37   #6378
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Mijn nieuwe geloof verbiet mij van foudloos nederlants te schrijven..hoor ik hier een misprijzen voor mijn niewe religy..
Ben je geïntegreerd of hoe?

Laatst gewijzigd door QuasiX : 27 november 2010 om 00:44.
Oud 27 november 2010, 00:44   #6379
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Ben je geïntegreerd of hoe?
Ik ben anarchist geworden..een perfecte nederlansche spelling is de norm..als anarchist is het mijn plicht om tegen iedere algemenen norm te strijden..
Oud 27 november 2010, 00:46   #6380
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ik ben anarchist geworden..een perfecte nederlansche spelling is de norm..als anarchist is het mijn plicht om tegen iedere algemenen norm te strijden..
ja? Ammai, ik ga je weer moeten "redden", denk ik... anarchie is gevaarlijk, manneke
(afkomstig uit de Griekse αν = "geen" αρχος = "heerser")

Laatst gewijzigd door QuasiX : 27 november 2010 om 00:49.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be