Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 november 2010, 00:49   #6381
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

leerplicht dient afgeschaft te worden..
De multicul vereist dat een terugkeer naar middeleeuwse onwetendheid met een beperkt leerplan uit 42 AC en 622 AC een recht is..

TV uitzendingen dienen te worden voorzien van een halal label..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2010, 00:53   #6382
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Voorlopig heeft het superras (ook wel bekend als de 'hoogopgeleide talenwonders') zelf besloten om vrijwel alles op de tv, inclusief grote gedeeltes van het eigen volk, te ondertitelen.

Lijkt me halal genoeg voor het klootjesvolk.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 27 november 2010 om 00:55.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2010, 00:54   #6383
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
leerplicht dient afgeschaft te worden..
De multicul vereist dat een terugkeer naar middeleeuwse onwetendheid met een beperkt leerplan uit 42 AC en 622 AC een recht is..

Eigenzinnig,

Je weet mijn standpunt (ongeveer toch!?)...
Ik ben zelf tegen extremisme. Dat heb ik reeds meermaals gezegd.
Maar wat "halal" betreft, ben ik niet akkoord met je (niet dat ik een "halal" vleeseter ben, maar ik kijk er niet na... voor mij om het even eigenlijk...). Want ik zie een soort extreme anti-extremisme de laatste tijd (niet door jou precies, éh)... Is het zo niet?

Laatst gewijzigd door QuasiX : 27 november 2010 om 00:56.
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2010, 01:01   #6384
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Voorlopig heeft het superras (ook wel bekend als de 'hoogopgeleide talenwonders') zelf besloten om vrijwel alles op de tv, inclusief grote gedeeltes van het eigen volk, te ondertitelen.

Lijkt me halal genoeg voor het klootjesvolk.
Het superras dient te worden onderricht in het Arabisch om de ware religie in haar pure zuivere vorm ter kennis te kunnen nemen.

Ondertiteling zal derhalve enkel nog in deze taal gebeuren
Oud 27 november 2010, 01:06   #6385
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Eigenzinnig,

Je weet mijn standpunt (ongeveer toch!?)...
Ik ben zelf tegen extremisme. Dat heb ik reeds meermaals gezegd.
Maar wat "halal" betreft, ben ik niet akkoord met je (niet dat ik een "halal" vleeseter ben, maar ik kijk er niet na... voor mij om het even eigenlijk...). Want ik zie een soort extreme anti-extremisme de laatste tijd (niet door jou precies, éh)... Is het zo niet?
Sinds de linkse kerk ontmaskerd is als een puber die enkel de verboden vruchten begeerd heb ik besloten van geen pedagogische tijd meer aan hen te verspillen..

Fundamentalisme is een verboden exotische vrucht die moet geimporteerd worden..

Ik amuseer me gewoon wat..eno2 heeft me geinspireerd tot het schrijven van absurde gedichtjes..

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 27 november 2010 om 01:07.
Oud 27 november 2010, 01:14   #6386
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Sinds de linkse kerk ontmaskerd is als een puber die enkel de verboden vruchten begeerd heb ik besloten van geen pedagogische tijd meer aan hen te verspillen..

Fundamentalisme is een verboden exotische vrucht die moet geimporteerd worden..

Ik amuseer me gewoon wat..eno2 heeft me geinspireerd tot het schrijven van absurde gedichtjes..
Ja, blijkbaar praten we over verschillende dingen. Ik zeg, voor mij om het even of ik een "halal"-vlees eet of een "haram"-vlees. Vlees is vlees, echt. Links en rechts, een puber of een adolescent, verboden of niet verboden heeft niks te maken met het vlees, denk ik toch? Neen? Als je besloten hebt om geen pedagogische tijd meer te verspillen, is het al een feit dat er dingen zijn, dat je kan negeren (alles wat niet extreem is). Waar toch?
Oud 27 november 2010, 01:18   #6387
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het superras dient te worden onderricht in het Arabisch om de ware religie in haar pure zuivere vorm ter kennis te kunnen nemen.

Ondertiteling zal derhalve enkel nog in deze taal gebeuren
Zoals gebleken heeft het 'superras' geen enkel respect voor de eigen taal of tv; Zij kijken geen televisie, zij lézen het. Ook bij Arabischtalige uitzendingen kan derhalve worden volstaan met ondertitels.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 27 november 2010 om 01:19.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2010, 01:21   #6388
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Zoals gebleken heeft het 'superras' geen enkel respect voor de eigen taal of tv; Zij kijken geen televisie, zij lézen het. Ook bij Arabischtalige uitzendingen kan derhalve worden volstaan met ondertitels.
Ik vraag me af of men geen producten koopt (o.a. gist bv. bij Colruyt) waarop de ingrediënten, beschrijvingen enz. in het Arabisch ook vermeld staan.
Oud 27 november 2010, 09:55   #6389
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Antwerpen drijft strijd tegen overlast op
Criminaliteit

ANTWERPEN - In Antwerpen-Noord komt er een sluitingsuur voor horecazaken en wordt alcohol rond het De Coninckplein verboden.
Ondanks de verhoogde inspanningen van de politie krijgt Antwerpen de overlastproblemen op het Noord niet ingedijkt. Vooral op het De Coninckplein en in de omgeving van de Handelsstraat heersen drugsdealers en sleept de alcoholgerelateerde overlast aan (ZieDS30oktober). Daarom breidt het stadsbestuur samen met het parket het arsenaal aan bestrijdingsmiddelen uit. Dat besliste het schepencollege gisteren.

De opvallendste maatregel is de invoering van een sluitingsuur voor horecazaken in Antwerpen-Noord. Vanaf 1 februari moeten kroegen en eethuisjes om 1 uur de deuren sluiten. Deze regeling moet het wildplassen, de geluidsoverlast en de vele vechtpartijen de kop indrukken. Uitzonderingen op het sluitingsuur zijn mogelijk als de uitbater zich te goeder trouw opstelt. Nachtwinkels zullen weldra dan weer een vestigingsvergunning moeten kunnen voorleggen.

Van 1 januari tot en met 31 december 2011 mag op en rond het De Coninckplein en Astridplein niet meer gedronken worden. Het verbod geldt uiteraard niet voor terrassen en evenementen die de goedkeuring van de stad genieten.

Eerder besliste de stad al om de nultolerantie voor dealers ook te laten gelden voor kopers. Wie drugs koopt, riskeert een boete tot 250 euro en kan bestuurlijk worden aangehouden als hij of zij overlast veroorzaakt.

Daarnaast heeft de stad ook een sociaal, ‘softer' pakket van voorzieningen uitgedokterd. Het De Coninckplein wordt bijvoorbeeld kindvriendelijker en deels autovrij heraangelegd en het aantal evenementen op het plein wordt fors opgedreven. Het stadsbestuur pompt bovendien 130.000 euro in een activeringsprogramma voor drugsverslaafden.

Net als Mechelen voert Antwerpen ook een combitaks in voor jongeren onder de zestien jaar. Ouders krijgen een factuur van 100 euro voor de rit naar het commissariaat of naar huis. Dat bedrag wordt kwijtgescholden als de ouders een opvoedingscursus willen volgen.
Bron/ De Standaard

Wat zal het helpen hé,de instroom van vreemdelingen beperken is de enige echte oplossing
Oud 27 november 2010, 10:04   #6390
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Bron/ De Standaard

Wat zal het helpen hé,de instroom van vreemdelingen beperken is de enige echte oplossing
Blijkbaar helpt het beter als je eerst een zonnebankkleurtje gaat halen alvorens de reclameren.
Toen de originele aboriginals reclameerden was er geen vuiltje aan de lucht. Nu de nieuwe kolonisten reclameerden kan er ineens wèl actie worden genomen!
Dhimmiestatus ten volle uit. Goed zo Pètrick.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2010, 10:14   #6391
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Bron/ De Standaard

Indien men werkelijk het probleem van drugsoverlast wil aanpakken, moet men drugs legaliseren/reguleren; zodat een gecontroleerde reguliere handel mogelijk wordt.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2010, 10:21   #6392
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Indien men werkelijk het probleem van drugsoverlast wil aanpakken, moet men drugs legaliseren/reguleren; zodat een gecontroleerde reguliere handel mogelijk wordt.
ha juist ja! why not.
Zoals in Nederland.

Citaat:
De rechter heeft geoordeeld dat Sander V. zijn 12-jarige buurmeisje Milly heeft vermoord. Ook vrijheidsberoving, ontucht en het verbergen van het lichaam worden bewezen geacht.
(...)

Drugs
De verdediging had aangevoerd dat de bekentenissen van V. niet gebruikt mogen worden, omdat V. destijds onder invloed was van een enorme hoeveelheid cannabis. V. zegt zich door het drugsgebruik ook niet veel meer te kunnen herinneren van de moord. De rechter ging hier niet in mee, omdat de verklaringen sluitend en gedetailleerd waren.

Ook tijdens de rechtszaak bekende V. dat hij Milly op 10 maart heeft gewurgd met zijn eigen riem. Hij zei Milly ook te hebben betast.

De rechter lichtte toe dat het onderzoek niet heropend is na de vondst van xtc-sporen, omdat het voor de zaak niets uitmaakt of V. naast de enorme hoeveelheid cannabis nog xtc heeft gebruikt.
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Ne...d-op-Milly.htm

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2010, 10:25   #6393
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Waar wil jij met Vlaanderen heen gast,moeten wij in een hol gaan wonen volgens U,zeg het maar zenne
Oud 27 november 2010, 11:00   #6394
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ge zijt zo uit Uwe nek aan het kletsen zeg,ge weet best wat ik bedoel !!!
De vrouwen hier hebben een erg zware tijd achter de rug,en dan komen de Moslims met hune mannen zever af
Nee deze strijd is hier al gestreden,en als ze het terug willen voeren geef ik hen een goede raad,keer terug naar land van herkomst,maar niet hier meer !!!
Vrouwen en mannen zijn hier gelijk,en dat houden we zo hé

Geen afzonderlijke zwemuurtjes dus .....
2 !
Oud 27 november 2010, 11:04   #6395
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
£Vrouwen willen NIET lastig gevallen worden. Daarom hoeven ze geen aparte zwemuurtjes te hebben, noch aparte treincoupés, noch aparte uitlaatuurtjes, noch aparte discotheken, noch aparte lesuurtjes, noch hoeven ze zich volledig in te pakken:

HIER IN HET WESTEN MOETEN DE MANNETJES ZICH GEDRAGEN en hoeven de vrouwtjes zich niet af te schermen om zich tegen het ongepast gedrag van onopgevoede en onderontwikkelde mensapen te beschermen.
Dikke 2
Daar valt niets aan toe te voegen, degenen die het nu nog niet begrijpen, daar mankeert wel iets aan!
Oud 27 november 2010, 11:07   #6396
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Dikke 2
Daar valt niets aan toe te voegen, degenen die het nu nog niet begrijpen, daar mankeert wel iets aan!
Je hebt dik gelijk
Oud 27 november 2010, 11:15   #6397
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
huh??? stranden en sauna's en café's en disco's ENKEL VOOR VROUWEN? waar haal je d�*t? Zelfs de Chippendales waren niet enkel voor vrouwen!

enkel de "ik wil vooral sex als ik zwem" muzelmina's willen aparte zwemuurtjes! Ik heb nog geen vrouwelijke vlamingen gehoord dat ze persé apart willen zwemmen! tenzij de bomma's die die testosteronjongetjes niet kunnen apprecieren en daarom rustig zonder muzelmensen willen zwemmen. (de muzelvrouwen zijn namelijk al even ambetant als hun zoontjes: ze zwemmen ook niet maar hangen aan de rand zodat de zwemmers niet kunnen uitrusten. De jarenlange zwemuurtjes voor gepensioneerden zijn hier zo doodgebloed: nu zijn het muzelvrouwen die het bad voor zich alleen hebben en de parking die vol staat met wachtende mahrams als ze buitenkomen. Geen k�*t die nog gaat zwemmen tussen dié troep.)
Als we het nu eens anders oplossen. Er zijn meer vrouwen dan mannen op de wereld en er werd hier door veel mensen gezegd dat mannen sexueel geobsedeerd zijn en enkel naar het zwembad gaan om vrouwen te begluren.
Dus stel ik voor : aparte zwemuren voor mannen.
Twee keer in de week een uurtje zal wel voldoende zijn zeker?
De rest van de week mogen ze wel gaan zwemmen op voorwaarde dat ze vergezeld zijn door een vrouwelijke bloedverwante van de eerste graad - bij voorkeur hun moeder, grootmoeder is tweede graad maar die mag ook.
Als ze wat ouder worden mogen ze met de gepensioneerden gaan zwemmen.
Oud 27 november 2010, 11:22   #6398
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als we het nu eens anders oplossen. Er zijn meer vrouwen dan mannen op de wereld en er werd hier door veel mensen gezegd dat mannen sexueel geobsedeerd zijn en enkel naar het zwembad gaan om vrouwen te begluren.
Dus stel ik voor : aparte zwemuren voor mannen.
Twee keer in de week een uurtje zal wel voldoende zijn zeker?
De rest van de week mogen ze wel gaan zwemmen op voorwaarde dat ze vergezeld zijn door een vrouwelijke bloedverwante van de eerste graad - bij voorkeur hun moeder, grootmoeder is tweede graad maar die mag ook.
Als ze wat ouder worden mogen ze met de gepensioneerden gaan zwemmen.

Word nogal moeilijk voor mij als mens van 52 jaar,iedereen is al dood hé,maar mag ik mijn lief ook mee nemen
Oud 27 november 2010, 11:25   #6399
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Word nogal moeilijk voor mij als mens van 52 jaar,iedereen is al dood hé,maar mag ik mijn lief ook mee nemen
Op voorwaarde dat u bewijst dat ze ten minste een jaar uw lief is en dat u het de eerstkomende drie maanden niet wilt afmaken, mag dat van mij
Oud 27 november 2010, 11:29   #6400
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Op voorwaarde dat u bewijst dat ze ten minste een jaar uw lief is en dat u het de eerstkomende drie maanden niet wilt afmaken, mag dat van mij

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be