Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 28 november 2010, 12:46   #6481
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Kan je tenminste argumenteren waarom wat ik schrijf onzin zou zijn?

Dat kan geen reden zijn om mannen te bannen uit een zwembad , het is dan ook degoutant dat er mensen zijn die de feiten negeren en mede de oorzaak zijn dat deze religieuze vuiligheid zijn wetten kan opleggen in openbare plaatsen .

Laatst gewijzigd door Wisord : 28 november 2010 om 12:51.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2010, 12:48   #6482
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Door zoiets te schrijven bewijs je alleen maar uw eigen bekrompenheid , ik weet dat het zeker niet zo een karikatuur is zoals rechts ervan maakt .
Ik spreek niet voor of tegen iets,enkel in mijn eigen naam !!!!
Oud 28 november 2010, 12:51   #6483
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ik spreek niet voor of tegen iets,enkel in mijn eigen naam !!!!
Nee maar je beledigd wel een bepaald ras.
Oud 28 november 2010, 12:55   #6484
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee maar je beledigd wel een bepaald ras.
Met recht en reden hé,wordt het eens geen tijd dat wij dit niet meer pîkken
Ik kost daar idd van,en als ze mij er voor aanzien dan is dat maar zo hé,vrouw en man zijn gelijk !!!
Oud 28 november 2010, 12:56   #6485
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik wel,bij mij zijn vrouwen gelijk aan mannen,wat je van Uw Moslim broers niet kan zeggen !!!!
Ik ben me er ten zeerste van bewust dat zowel bij sommige van "mijn moslim broers" als bij sommige van "mijn niet-moslim broers" het idee leeft dat vrouwen niet gelijk zijn.

Maar ik schreef niets in die richting in mijn post die je citeerde.
Ja, vrouwen willen mooi zijn; en als ze niet tevreden zijn over hun schoonheid, houden ze die mankementen graag verborgen.
Anderzijds zijn er ook vrouwen die niet te koop willen lopen met alle aspecten van hun schoonheid.

Je kan ongetwijfeld begrijpen dat er schroom is om naakt te zwemmen. Waarom kan je niet begrijpen dat er ook schroom bestaat om zich in badpak bloot te geven?
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=6468

Ik gaf je twee verschillende redenen waarom vrouwen niet allemaal even behebt zijn om in badpak te verschijnen. Deze redenen hebben niets te maken met één of andere religie.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2010, 12:56   #6486
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik kost daar idd van,en als ze mij er voor aanzien dan is dat maar zo hé,vrouw en man zijn gelijk !!!
Nee hoor, thuis draag ik de piemel.
Oud 28 november 2010, 12:58   #6487
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Nee hoor, thuis draag ik de piemel.

Denk jij
Oud 28 november 2010, 13:00   #6488
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:

Nee gast , ik ken redelijk wat mensen uit de kringen die jij verafschuwt en blijft beledigen en ik kan u zeggen dat het geen coherente groep is .Vrouw en man zijn idd gelijk en ook voor hen je moet deze mensen niet als een gelijke massa beschouwen.
Oud 28 november 2010, 13:03   #6489
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat kan geen reden zijn om mannen te bannen uit een zwembad , het is dan ook degoutant dat er mensen zijn die de feiten negeren en mede de oorzaak zijn dat deze religieuze vuiligheid zijn wetten kan opleggen in openbare plaatsen .
Wat kan er geen reden zijn?
De vrijheid voor vrouwen om zelf te bepalen welke delen van hun lichaam zij wensen bloot te stellen aan blikken van mannen?
Oud 28 november 2010, 13:05   #6490
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee gast , ik ken redelijk wat mensen uit de kringen die jij verafschuwt en blijft beledigen en ik kan u zeggen dat het geen coherente groep is .Vrouw en man zijn idd gelijk en ook voor hen je moet deze mensen niet als een gelijke massa beschouwen.
Meer dan 50% van mijn collega's zijn moslims,en ook zij denken er zo over,weet dat maar zeker !!!!!
Oud 28 november 2010, 13:09   #6491
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
De vrijheid voor vrouwen om zelf te bepalen welke delen van hun lichaam zij wensen bloot te stellen aan blikken van mannen?

Als ik morgen niet kan verdragen dat de ramen van het zwembad geen doorkijk hebben en ik daardoor mijn kinderen dan niet meer kan zien ga je dan ook in mijn verdediging ? Het is toch ronduit schandalig dat dit toegelaten is ?? Als kind heb ik steeds naar mijn oma kunnen kijken in dit zwembad toen zij in de cafetaria zat ... waarom zou dat niet mogen ? Om de schroom van enkelen te kunnen promoten ? Lang leve de schroom !!!! Weg met de vrijheid !!! Eigenlijk zouden ze de raam er gewoon uit moeten stampen gedaan met die onzin.
Oud 28 november 2010, 13:11   #6492
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Meer dan 50% van mijn collega's zijn moslims,en ook zij denken er zo over,weet dat maar zeker !!!!!
En ik moet u geloven na deze schrijfsels ??.. Ik weet heus wel beter hoor . Srry man , uw geloofwaardigheid is zoek bij mij nu .
Oud 28 november 2010, 13:13   #6493
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

djeezes! jij bent al écht helemaal over hé!

Me dunkt staat er nergens in de koran dat ze het récht hebben om in zwembaden apartheidszwemmen in te voeren, zelfs in moskees kunnen ze geen apartheidsbidden invoeren en moeten ze achteraan zitten.
Dan maar niet zwemmen hé.

Verder hebben ze het recht om binnen te blijven, het recht om 's nachts buiten te komen, het recht om met een laken rond te lopen zolang ze maar herkenbaar kunnen zijn, het recht om zich door hun man te laten misbruiken, het recht om te zorgen voor zijn kroost en zich constant te laten bevruchten, enfin, de rechten van de moslimvrouw zijn EINDELOOS.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 28 november 2010 om 13:14.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2010, 13:17   #6494
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En ik moet u geloven na deze schrijfsels ??.. Ik weet heus wel beter hoor . Srry man , uw geloofwaardigheid is zoek bij mij nu .
kijk eens naar mijn profiel foto,wat zie je,ok een rusthuis,waar werken de meeste
buitenlanders denk je?
Mss moet jij af en toe eens wat na denken
Oud 28 november 2010, 13:17   #6495
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nog niet zo lang geleden, eigenlijk vandaag de dag nog steeds, wil je geen delen van je lichaam blootstellen aan blikken van anderen, wel dan ga je gewoon niet zwemmen.
En diegenen waarover het hier gaat, wel die hun mannen wensen niet dat anderen hun bezit bloot zien, schroom ligt zeker niet aan de basis hoor.
En de kinderen die niet aan schoolzwemmen mogen doen, zitten die ook al volgepropt met schroom betreffende hun lichaam?
En die pinguïns die ik op het strand zie zitten, waarom die zware zwarte stoffen en niets lichter in het wit bv. All eens met een zwart hemd en zwarte broek in de volle zon gezeten? Dat is bakken hoor. Ik vraag me af zouden die dat vrijwillig doen daar zitten gaarkoken.
Oud 28 november 2010, 13:21   #6496
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
kijk eens naar mijn profiel foto,wat zie je,ok een rusthuis,waar werken de meeste
buitenlanders denk je?
Mss moet jij af en toe eens wat na denken

Dus omdat jij in een rusthuis werkt spreek je de waarheid en mag je een ras beledigen want jij kent het overgrote deel van hen en bent ervan overtuigd dat ze kwaadaardig zijn .....
Oud 28 november 2010, 13:22   #6497
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nog niet zo lang geleden, eigenlijk vandaag de dag nog steeds, wil je geen delen van je lichaam blootstellen aan blikken van anderen, wel dan ga je gewoon niet zwemmen.
En diegenen waarover het hier gaat, wel die hun mannen wensen niet dat anderen hun bezit bloot zien, schroom ligt zeker niet aan de basis hoor.
En de kinderen die niet aan schoolzwemmen mogen doen, zitten die ook al volgepropt met schroom betreffende hun lichaam?
En die pinguïns die ik op het strand zie zitten, waarom die zware zwarte stoffen en niets lichter in het wit bv. All eens met een zwart hemd en zwarte broek in de volle zon gezeten? Dat is bakken hoor. Ik vraag me af zouden die dat vrijwillig doen daar zitten gaarkoken.

²

Ik ga ervan uit dat ze vrijwillig zitten gaar te koken. Ze noemen dat hun récht! En Artisjok vindt ook al dat dat het recht is. Dus wie ben ik om te denken dat ze dat recht niet hebben?

maar dan vind ik wel niet dat hun mannen andere vrouwen moeten zitten begluren, dus de mannen van de ingepakte rechthebbenden, dié mogen niet meer op het strand komen.
Ik heb OOK mijn recht hé.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2010, 13:23   #6498
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:

Godsdienst is vuiligheid !
Oud 28 november 2010, 13:27   #6499
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus omdat jij in een rusthuis werkt spreek je de waarheid en mag je een ras beledigen want jij kent het overgrote deel van hen en bent ervan overtuigd dat ze kwaadaardig zijn .....
nee

Moslims zijn mensen die anders zijn als ons,en nee,ik doe niet mee aan sommige .......
Oud 28 november 2010, 13:27   #6500
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Als ik morgen niet kan verdragen dat de ramen van het zwembad geen doorkijk hebben en ik daardoor mijn kinderen dan niet meer kan zien ga je dan ook in mijn verdediging ? Het is toch ronduit schandalig dat dit toegelaten is ?? Als kind heb ik steeds naar mijn oma kunnen kijken in dit zwembad toen zij in de cafetaria zat ... waarom zou dat niet mogen ? Om de schroom van enkelen te kunnen promoten ? Lang leve de schroom !!!! Weg met de vrijheid !!! Eigenlijk zouden ze de raam er gewoon uit moeten stampen gedaan met die onzin.
Dan ga je mee zwemmen met je kinderen.

Moeders met kinderen, tot kniehoogte in het water van het peuterbad; vonden het dermate niet leuk; dat aan de andere kant van het glas net geklede mannen besprekingen hielden over wat zij te zien kregen, dat het peuterbad kwasi leeg bleef.

En je antwoordt niet op
Je kan ongetwijfeld begrijpen dat er schroom is om naakt te zwemmen. Waarom kan je niet begrijpen dat er ook schroom bestaat om zich in badpak bloot te geven?

Laatst gewijzigd door artisjok : 28 november 2010 om 13:27.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be