![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#841 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bedreigd? Nee hoor zijn overtuiging was weg nadat ze zijn dochter een beetje multicultuur hadden bijgebracht. Officiëel omdat het doel bereikt was, alhoewel het VB piekte toen. Op 2 oktober 2006 kreeg Yasmijn Coeman, dochter van Blokwatchmedewerker Patrick Coeman, in Antwerpen slagen van enkele jongeren van Marokkaanse komaf. Yasmijn was ongetrouwd, schoolgaand en zwanger. Haar vader Patrick Coeman zegt over het naar buiten brengen van dit verhaal: "Dat is inderdaad niet makkelijk te verzoenen met mijn acties bij Blokwatch (...) Maar ik doe dit bewust. Ik ben een linkse jongen en overtuigd vóór een multiculturele maatschappij. Maar dat er problemen zijn met sommige bevolkingsgroepen mág je niet ontkennen. Als je een oplossing wil, moet je beginnen met het probleem bij naam te noemen.[/i]
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 30 november 2010 om 07:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#842 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.hbvl.be/Archief/guid/vb-s...4-d44c1e3e1a2c Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 30 november 2010 om 08:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#843 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#844 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#845 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wiskunde is de opperste vorm van kunst. Bruikbaar en verheffend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#846 |
Minister-President
|
![]() Dan moeten we ook geen geschiedenis geven en psychologie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#847 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#848 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#849 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enneuh... Ik merking op Jij merkingt op Wij merkingen op... Was u geen onderwijzer?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 30 november 2010 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#850 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#851 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al wat je zegt, ben je zelf. Nanananaaa...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#852 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#853 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() heeft het college dan blijvende schade achtergelaten tavek?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#854 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#855 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#856 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar als we dan toch in dat patroon van subsidies en overheidsregulering moeten blijven steken wil ik dat godsdienst op dezelfde manier behandeld wordt als Nederlands, Frans, Fysica,... Citaat:
Alsof denken beperkt blijft tot een stramien dat eender wie zou uitgestippeld hebben. Compleet belachelijk om zoiets te insinueren. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#857 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heb jij héél goed begrepen!
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#858 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#859 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#860 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Integendeel. Godsdiensten zijn verantwoordelijk voor de grootste roof-, moord- en plundertochten die de mensheid ooit gekend heeft. Godsdienst is wel degelijk schadelijk.
![]() |
![]() |