![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3241 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Eén vader of moeder met 12 kinderen ? Is school natuurlijk ? Het zijn gewoon ouderwetse ideeën, dat alles moet zijn wat in de natuur voorkomt. Allez, niet alles, als het in het eigenbelang is dan weer niet. Hun auto gaan ze niet opgeven, hoewel die in de natuur ook niet voorkomt... |
|
|
|
|
|
|
#3242 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kinderen van gescheiden ouders houden zich daar niet zo mee bezig. Paulus. |
||||||
|
|
|
|
|
#3243 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Heb ik het juist? Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#3244 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3245 | ||
|
|
Citaat:
Als u wilt iets beweren is het aan u om dat materiaal dat uw stelling ondersteunt te leveren, niet aan mij, niet aan Drosophilia. Tot zolang dat er niet is, blijft het gebakken lucht. Citaat:
Eén bron van het tegendeel lijkt mij niet voldoende om twijfel te zaaien. Maar het zou wel interessant zijn. Maar wie ben jij om te zeggen dat dat ene soort problemen erger is dan het andere ? |
||
|
|
|
|
|
#3246 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kijk. Een doof iemand heeft een minderwaardige manier van horen dan iemand die goed hoort toch? Iemand die moet brillen heeft een minderwaardige manier van zien toch? Waartoe heeft hij anders een bril nodig? Maar om daarvan te maken dat het minderwaardige mensen zijn, vind ik toch wel een brug te ver. Want de mens is toch wel veel meer dan zijn wijze van horen, zien of zijn geaardheid toch? Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#3247 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#3248 | |
|
|
Citaat:
En ik vind dat niemand dat recht heeft. Laat staan dat op basis daarvan bepaalde rechten toegekend of afgewezen worden. |
|
|
|
|
|
|
#3249 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 30 november 2010 om 23:20. |
|||
|
|
|
|
|
#3250 | |
|
|
Neen, want u geeft alleen een link naar een mening, niet naar een onderzoek.
U zegt eronder trouwens zelf dat u nog op zoek moet gaan naar dat materiaal, dus u spreekt uzelf tegen. Citaat:
Dus je vindt wel dat het erger zijn. |
|
|
|
|
|
|
#3251 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||
|
|
|
|
|
#3252 |
|
|
Welja, en dat is het probleem met fanatieke katholieken.
Zij vinden dat hun mening moet opgedrongen worden. Zoals ik het in mijn spotliedje over Léonard zong : "ze gooien met plezier de eerste steen." Het hebben van kinderen is een keuze. |
|
|
|
|
|
#3253 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#3254 | |
|
|
Citaat:
Het is niet aan mensen met een boekske van een paar duizend jaar geleden die alles moeten bepalen. Maar ik eis nergens dat er in wetten vermeld staat dat er geen god is, in tegenstellingen tot maatschappijen waar godsdiensten nog veel te zeggen hebben, kijk naar de VS ("one nation under god"). |
|
|
|
|
|
|
#3255 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ver wacht je nu werkelijk van mij dat ik Gaby Stroecken persoonlijk ga opzoeken om haar te vragen om eens één en ander op papier te zetten zodat ik het kan inscannen om te gebruiken op een forum, omdat u anders haar mening niet aanvaard? Je moet een beetje redelijk blijven ook hé?! Zij werd als deskundige gevraagd in een openbaar debat op TV. Zij wordt ook door de regering gevraagd als deskundige ter zake. Zij geeft les, geeft cursussen, publiceert boeken over pedagogische problemen... Maar jij vindt haar geen deskundige, want Paulus vindt maar geen link naar een gelijkaardig onderzoek, zoals drosphilia getoond heeft... Tjah?! Als Kim Klijsters morgen over tennis zegt op TV dat je het best opzet met een sprongetje, ga je dan ook zeggen volgens welk wetenschappelijk onderzoek? Een beetje sereen blijven he jongen. Ik noteer dat deskundigen het oneens zijn over de kwestie en dat jij dat niet wil aanvaarden. Citaat:
Kijk ne keer ier: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3168 Paulus. |
||
|
|
|
|
|
#3256 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U heeft echter, net als wij, een bepaald politiek project. Net als u hebben wij als gelovigen dat na te streven. |
|
|
|
|
|
|
#3257 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is geen opgedrongen probleem van fanatieke katholieken, dat is volkome normaal en wodrt ook als volkomen normaal beschouwd. Welnu. Met homoseksualiteit kan men zich niet voortplanten. En laat nu net d�*t de reden zijn waarom de soorten met seksualiteit zijn uitgerust. Namelijk voor de in stand houding van de soort. En daarin faalt homoseksualiteit. Met heteroseksualiteit kan men dit wel. Wat is er dan verkeerd om te stellen dat het minst functionele seksualiteitsvorm, minderwaardig is aan de vorm die meer functies heeft? Uiteraard, zegt dat niks over de homoseksuele mens, want die is veel meer dan zijn geaardheid alleen uiteraard. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#3258 | |||
|
|
Citaat:
Tante Kaat schrijft ook boeken Citaat:
Maar dat past niet in uw kraam. Citaat:
Clijsters is een tennisster, en heeft haar kwaliteiten bewezen. Ze weet alles van serveren, en al de rest van die sport (ik ben geen sportfan). De kwaliteiten van een sporter zijn sporten. De kwaliteiten van een deskundige liggen anders, die moet zich verdiepen in onderzoeken, of liever nog zelf onderzoeken. Doen ze dat niet, dan verdienen ze die naam deskundige niet. |
|||
|
|
|
|
|
#3259 |
|
|
|
|