![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Gij moogt dat zeggen. Iemand zoals gij die het ziekelijk geloof door dik en dun verdedigt, mag je dat niet kwalijk nemen. Die weten niet beter.
|
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#123 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Grappig, dan gaan ze juist dat doen waarvoor ze het VB al die tijd al voor rotte vis uit schijten.
Laatst gewijzigd door Garry : 1 december 2010 om 22:17. |
|
|
|
|
|
#125 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Natuurlijk, wat dacht je anders. Voor het mooie weer komen ze niet naar hier hoor.
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#128 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#129 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dit is 't resultaat: Dakloze Roma in Noordstation werden verjaagd uit Frankrijk |
|
|
|
|
|
|
#130 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die zelfde christelijke waarde die ten tijden van Columbus mannen, vrouwen en kinderen op de brandstapel brachten omdat ze zich te dikwijls waste, of omdat ze geen varkenvlees mochten enz?
|
|
|
|
|
|
#132 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hoeveel asielzoekers zouden er in Duitsland zijn omdat 't hen in België moeilijk gemaakt wordt? Hoeveel in België omdat in Denemarken...? |
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Banneling
|
Ik ben niet degene die steeds weer met "christelijke waarden", "christelijke roots" schermt.
|
|
|
|
|
|
#134 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik weet in elk geval wel dat het beter kersen eten was met de jezus dan met de mo!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vandaag op tv, een koppel uit Sri Lanka die met het vliegtuig net geland waren om hier als economische vluchteling erkent te worden.
|
|
|
#137 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoeveel doet er niet toe hoor. Allemaal moet dat zijn, eender hoeveel het er zijn. En dat moet men over gans West Europa doen. Dat is de enige manier om het te doen ophouden.
|
|
|
|
|
|
#138 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#139 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vroeger was je een unicum als je je zou hebben naakt durven te vertonen op TV zodat de halve wereld dat kon zien. Nu ben je haast een unicum als je het niet durft. |
|
|
|
|
|
|
#140 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Als ze geen kou willen lijden gaan ze maar naar Zuiderse landen waar het klimaat beter is. Ze hebben toch niks te verliezen, dus waarom niet?? Maar nee hoor dat doen ze niet, liever in Belgie in de vrieskou zitten, omdat ze maar al tegoed weten dat er hier na een tijd opvang bestaat OCMW en noem maar op. En dan die vreselijke ouders die hun kinderen mee betrekken in heel dat gedoe, om medelijden mee op te wekken. Met dat soort heb ik geen minuut medelijden mee |
|
|
|
|